1. #16
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Citaat Geplaatst door Abu-Silaah Bekijk reactie
    Hahahahahahahah
    Kei grappig.. taghut als Amir. Hij die joden en christenen als awliya neemt.
    Hij die niet regeert met sharia. Hij die een dayouth is. Hij die moslims heeft gebombardeerd.
    Hij die accepteert en er tevreden mee is dat mensen sujood voor hem doen. Hij die hard is tegen de vrome maar zacht teven de kuffar.
    Vuile taghut!

    Uitspraken van de ‘Ulama

    1:

    “En de Tawheed: Het is het verwerpen van alle vormen van taghut die naast Allah aanbeden worden door de aanbidders. Waarlijk, al-Kufr bi Taghut is een Zuil van Tawheed. En wanneer deze zuil niet wordt volbracht, zal een persoon geen Muwahid (monotheïst) zijn. En de Tawheed is de basis van al-Imaan die Allah daden geldig maakt, en alle daden zijn vruchteloos met diens afwezigheid.”

    [Fath al Majied, uitleg van het hoofdstuk over Allah’s Woord (vertaling) “Heb jij niet degenen niet gezien die beweren te geloven..”]

    2:

    Shaykh Muhammed ibn Abdul Wahaab rahimahullah heeft gezegd:

    De Asl (grondslag) van de Islam en zijn Qa’ida (basis) bestaat uit twee zaken:

    – Ten eerste: de mensen bevelen om Allah te aanbidden, de Enige Die geen deelgenoten heeft. Loyaal zijn tegenover degenen die het volgen en degenen die het verwerpen als Ongelovigen beschouwen.

    – Ten tweede: waarschuwen tegen Shirk in de aanbidding van Allah. Omwille van dit punt (de beoefenaars ervan) hard te behandelen, je vijandig gedragen tegenover degenen die het toepassen en de beoefenaars ervan als ongelovigen te beschouwen.

    Bron: Majmu’ at-Tawhied

    3:

    Shaykh Husayn en Shaykh Abdullah, de twee zonen van Shaykh Muhammed ibn Abdul Wahaab rahimahullah werden gevraagd over een man die de religie binnentreedt en ervan houdt en van zijn mensen houdt, maar hij neemt de polytheisten (mushrikien) niet als vijand of hij neemt hen als vijand maar verklaart niet hun ongeloof (Takfir). Wat zij onder andere antwoordden was: “Wie zegt: ‘Ik neem de mushrikien niet als mijn vijanden’ of hij neemt hen als vijanden maar hij verklaart hun ongeloof niet (takfir), dan is hij geen moslim, en hij is van de mensen waar Allah over heeft gezegd:

    “….zeggende: “Wij geloven in sommige en niet in andere,” zij willen een tussenweg volgen.

    Dezen zijn inderdaad de ongelovigen en Wij hebben voor de ongelovigen een vernederende straf bereid.” [Surat an Nisaa aya 150 en 151]

    Bron: Ad Durar as Saniyyah

    4:

    Shaykh Muhammed ibn Abdul Wahaab rahimahullah heeft gezegd: “Dus Allah, Allah, o mijn broeders, hou je vast aan de basis van jullie religie en zijn oorsprong en zijn infrastructuur en zijn hoofd, de getuigenis (Shahada) dat er niemand is die het recht heeft aanbeden te worden behalve Allah. En ken zijn betekenis en houdt van zijn mensen en maak hen jouw broeders, zelfs al zijn zij ver van jullie in bloedlijn. En gelooft niet in de Tawaghit en neemt hen als jouw vijanden en haat hen en haat degenen die van hen houden, of degene die voor hen argumenteert, of degene die hun ongeloof niet verklaart (takfir) of zegt: ‘Ik heb niets met hen te maken’ of degene die zegt ‘Allah heeft mij niet verantwoordelijk gehouden voor hen’, want deze persoon (die dit zegt) heeft gelogen over Allah en een grote zonde gelogen. Dit is omdat Allah iedere moslim verantwoordelijk heeft gehouden voor het haten van de ongelovigen (Kuffar) en hij heeft het Fard (verplicht) gemaakt om hen als vijanden te nemen, zo ook het nemen van hen als vijand en hun ongeloof te verklaren (takfir) en het hebben van Bara’ah van hen, zelfs als zij hun vaders, hun zoons, of hun broeders zijn. Dus Allah, Allah, houdt daaraan vast in de hoop dat jullie jullie Heer zullen ontmoeten zonder dat jullie iets met Hem hebben vereenzelvigt.”

    Bron: Majmu’ at Tawhied

    5:

    Imam ‘Abdur-Rahman ibn Hasan ali Shaykh rahimahullah zei: “Dus een persoon kan geen Muwahhid zijn, behalve door Shirk te verwerpen en er volledig vrij van te zijn en door Takfir te verrichten op degene die het doet.”

    Bron: Ad Durar As Saniyyah (2/204)

    6:

    Imam ‘Abdur-Rahman ibn Hasan ali Shaykh rahimahullah zei ook: “Dus Tawhied is niet vervolmaakt behalve door volledig af te keren van de Mushrikin, vijandschap tegenover hen te hebben en door Takfir op hen te doen.”

    Bron: Ad Durar As Saniyyah (11/434)

    7:
    Shaykh Muhammed ibn ‘Abdul-Wahaab rahimahullah zei: “En de betekenis van ‘Het verwerpen van de Taghut’ omvat dat je jezelf bevrijdt van een ieder die iets anders aanbidt dan Allah, of het nou een djinn, mens, boom, steen of iets anders is, en (het omvat ook) dat je Takfir verricht op hen en hen als deviant verklaard en hen haat, zelfs al zijn zij jullie eigen vaders en broeders. En wat betreft degene die zegt: ‘Ik richt mijn Ibada aan niemand behalve Allah, maar ik neem geen afstand van de (zogenaamde) “Meesters” en graven en dat soort zaken”; zo’n persoon is een leugenaar over zijn bewering van ‘la ilaha ila Allah’ – want hij gelooft niet in Allah, noch is hij ongelovig in de Taghut.”

    Bron: Ad-Durar As-Saniyyah (2/121-122) en ook ‘Majmu’at Ar-Rasa’il Wal Masa’il An-Najdiyyah’ (4/33-34).
    https://youtu.be/gI2L9IsK9qI

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Woww woww woow ziek man.. Staghfiroullah!
    Hoe kunnen er nou mensen zijn die hem zien als Amir.. pff SubhanAllah

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door MisterMaster Bekijk reactie
    Begin je weer vrouwtjes te stalken en ze uit te schelden ah bolle
    Je doet niks anders bijna
    Ewa plakband. Ben voor de vrouwen niet voor de mannen dus u mag de zaal nu verlaten

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Ewa plakband. Ben voor de vrouwen niet voor de mannen dus u mag de zaal nu verlaten
    Is totaal niet te merken dat je voor de vrouwen bent, je bent een vrouwenhater dat weer wel
    Vrouwen kotsen op je hier, je kan ze alleen maar zwartmaken, uitschelden en stalken
    Zelfs bij 14 jarige meisjes blijf je als een bezetene hun stalken en beledigen
    Dus nee ouwe bolle, jij trekt geen volle zalen, ze rennen gillend van je weg
    En hier zeg je tegen 2 vrouwen dat ze dochters van dajjal zijn, wat nou als ik tegen jou zeg dat je een hoerenzoon bent a mies an kehba?

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door MisterMaster Bekijk reactie
    Is totaal niet te merken dat je voor de vrouwen bent, je bent een vrouwenhater dat weer wel
    Vrouwen kotsen op je hier, je kan ze alleen maar zwartmaken, uitschelden en stalken
    Zelfs bij 14 jarige meisjes blijf je als een bezetene hun stalken en beledigen
    Dus nee ouwe bolle, jij trekt geen volle zalen, ze rennen gillend van je weg
    En hier zeg je tegen 2 vrouwen dat ze dochters van dajjal zijn, wat nou als ik tegen jou zeg dat je een hoerenzoon bent a mies an kehba?
    Bij de eerste zin heb ik al op citeer gedrukt. Was weer hetzelfde verhaaltje als altijd

  6. #21
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door OumHunayn Bekijk reactie
    Er is weldegelijk een verschil in het opvoeden van dochters en zonen, maar ik weet niet of het opvoeden van dochters moeilijker te noemen is.
    In de eerste instantie let je als ouder erop dat je jouw kinderen Tawhied leert, dat ze leren bidden en hun gebeden onderhouden. Dat ze, wanneer ze de leeftijd hebben bereikt, zakaat betalen, de maand Ramadhaan vasten en je wilt als ouder dat je kinderen, als zij daartoe in staat zijn, op hadj gaan. Dit is zowel zo voor de jongens als de meisjes..
    Je leert je kinderen dat ze kuis moeten blijven; dit geldt zowel voor de jongens als de meisjes. Ik zou niet willen dat mijn zoon thuis komt met het bericht dat hij een meisje zwanger heeft gemaakt of dat mijn dochter zwanger thuis komt. Je onderwijst je kinderen daarin en ik vind het ene niet erger dan het ander. Het is voor beiden not done. Moge Allaah ons hiervoor behoeden.

    Als ze op jonge leeftijd willen trouwen, dan ondersteun je hen als ouderszijnde daarin. Zowel de meiden als de jongens. Komt het aan op het dragen van de Hidjaab, dat is specifiek voor de meiden. Voor de jongens geldt ook een 'auwrah. Dat betekent dus voor beiden dat ze niet mogen zwemmen in Nederlandse zwembaden, gemengd. En als ze niet gemengd gaan, dan gelden er nog altijd kledingvoorschriften.

    Ben benieuwd waarom er wordt gedacht/gezegd dat het opvoeden van meiden moeilijker is. Kinderen opvoeden is moeilijk, ongeacht het geslacht.
    Dit is wel hoe het hoort. Shayk fawzaan had het meer over " deze tijd" en dan bedoelt hij meer dat vrouwen gekleed gaan maar toch niet gekleed zijn. En dit zorgt voor meer fitna bij de mannen. Als ik de link vind dan plaats ik het inscha Allah

  7. #22
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door MisterMaster Bekijk reactie
    Is totaal niet te merken dat je voor de vrouwen bent, je bent een vrouwenhater dat weer wel
    Vrouwen kotsen op je hier, je kan ze alleen maar zwartmaken, uitschelden en stalken
    Zelfs bij 14 jarige meisjes blijf je als een bezetene hun stalken en beledigen
    Dus nee ouwe bolle, jij trekt geen volle zalen, ze rennen gillend van je weg
    En hier zeg je tegen 2 vrouwen dat ze dochters van dajjal zijn, wat nou als ik tegen jou zeg dat je een hoerenzoon bent a mies an kehba?
    Verlaag je niet tot zijn niveau broeder.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Verlaag je niet tot zijn niveau broeder.
    Jou niveau is nog lager dan de shaytaan

  9. #24

  10. #25
    M.&F.

    Reacties
    3.826
    23-02-2011

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Dit is wel hoe het hoort. Shayk fawzaan had het meer over " deze tijd" en dan bedoelt hij meer dat vrouwen gekleed gaan maar toch niet gekleed zijn. En dit zorgt voor meer fitna bij de mannen. Als ik de link vind dan plaats ik het inscha Allah
    Sorry, maar dat vind ik een beetje.. ehm. Mannen moeten hun ogen neerslaan. Als ze hun ogen richten op de stoeptegels, is er zo min mogelijk fitna.

  11. #26
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door OumHunayn Bekijk reactie
    Sorry, maar dat vind ik een beetje.. ehm. Mannen moeten hun ogen neerslaan. Als ze hun ogen richten op de stoeptegels, is er zo min mogelijk fitna.
    sommige zijn dus van mening dat kijken mag zonder lust gevoel. Stel je eens voor dat diegene kijkt en de vrouw denkt, hij vind mijn heel Lauk. Dan moeskilah haha

  12. #27
    M.&F.

    Reacties
    3.826
    23-02-2011

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    sommige zijn dus van mening dat kijken mag zonder lust gevoel. Stel je eens voor dat diegene kijkt en de vrouw denkt, hij vind mijn heel Lauk. Dan moeskilah haha
    Kijken zonder lust? Mannen? Ik denk niet dat mannen daartoe in staat zijn

  13. #28
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door OumHunayn Bekijk reactie
    Kijken zonder lust? Mannen? Ik denk niet dat mannen daartoe in staat zijn
    Dat denk ik ook niet. Denk dat dit een soort regel is geworden om te genieten van het uitzicht.

  14. #29