1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    4.730
    28-03-2011

    Terreurverdachte was gewoon aan het werk

    De Belgische politie had de collega's in Frankrijk gisterochtend gewaarschuwd voor de komst van een terreurverdachte uit ons land, een zekere Youssouf E.O. Die heeft echter niets te maken met de aanslag die gisteravond in Parijs plaatsvond, beweert zijn advocaat.
    Op hetzelfde moment circuleerde er een vertrouwelijke nota van de Belgische politie, waarin de Franse antiterreurdiensten werden gewaarschuwd voor Youssouf E.O. (35). Die zou gisteren met de trein vanuit ons land naar Parijs zijn afgereisd, nadat de politie in Antwerpen hem wilde ondervragen "over een Belgisch dossier". Bij hem thuis zouden vuurwapens en bivakmutsen gevonden zijn.

    Of E.O. iets te maken had met de aanslag in Parijs, was gisteravond nog onduidelijk. Ministers van Justitie Koen Geens (CD&V) en minister van Binnenlandse Zaken Jan Jambon (N-VA) ontkenden alvast dat de waarschuwing op de dader sloeg. Maar in een opeisingsbericht dat Amaq, het persagentschap van IS, heel kort na de schietpartij al publiceerde, werd die dader wel uitdrukkelijk als Belg bestempeld en 'Abu Yusuf' genoemd.

    Youssouf E.O. heeft echter niets te maken met de aanslag, dat zegt zijn advocaat Nabil Riffi. "Ik ben vannacht met mijn client naar de politie in Antwerpen gereden om een verklaring af te leggen. Mijn cliƫnt was gewoon aan het werk in een tankstation in de haven toen de aanslag gebeurde. Hij werd wel gezocht in een drugsdossier dat niets met de aanslag in Parijs te maken heeft.


    http://www.hln.be/hln/nl/35524/Aansl...se-haven.dhtml

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Ze pakken continu moslims op en claimen dat hij dit en dat is, terwijl later blijkt dat het allemaal verzonnen is

    Blijkbaar kan justitie, politie en de inlichtingendiensten zomaar iemand oppakken en hem beschuldigen van een terroristische daad zonder dat hij er iets mee te maken heeft

    Net als die Irakese moslim in Duitsland die opgepakt werd na de aanslag op de voetbalbus door een russische terorist, hij zou banden hebben met IS. Hij heeft banden met IS maar ze pakken hem zogenaamd pas precies op op de dag dat die aanslag is gepleegd

    Blijkbaar verzinnen ze dus ook al die 'banden met IS' als het ze goed uitkomt

    Als een Europees land een moslim wil oppakken beschuldigen ze hem van lidmaatschap van een terroristische organisatie en dat verspreiden ze dat in de media zodat jij al voor 99% schuldig bent zonder dat je weet waar ze het over hebben

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Ze pakken continu moslims op en claimen dat hij dit en dat is, terwijl later blijkt dat het allemaal verzonnen is

    Blijkbaar kan justitie, politie en de inlichtingendiensten zomaar iemand oppakken en hem beschuldigen van een terroristische daad zonder dat hij er iets mee te maken heeft

    Net als die Irakese moslim in Duitsland die opgepakt werd na de aanslag op de voetbalbus door een russische terorist, hij zou banden hebben met IS. Hij heeft banden met IS maar ze pakken hem zogenaamd pas precies op op de dag dat die aanslag is gepleegd

    Blijkbaar verzinnen ze dus ook al die 'banden met IS' als het ze goed uitkomt

    Als een Europees land een moslim wil oppakken beschuldigen ze hem van lidmaatschap van een terroristische organisatie en dat verspreiden ze dat in de media zodat jij al voor 99% schuldig bent zonder dat je weet waar ze het over hebben
    Ja, raar he?
    Zo doet de politie: verdachten oppakken.


    En het is nog erger: ook politie in niet-Europese landen doen dat. Gelukkig maar.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    Ja, raar he?
    Zo doet de politie: verdachten oppakken.


    En het is nog erger: ook politie in niet-Europese landen doen dat. Gelukkig maar.
    je leest de tekst niet goed, idioot

    p.s. ga met je moeders harige pussy spelen

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    je leest de tekst niet goed, idioot

    p.s. ga met je moeders harige pussy spelen
    Je laatste zin is Nederlands-Marokkaans, toch?
    Ik spreek die taal niet, wat betekent het?


    En verder: ja natuurlijk pakt de politie wereldwijd mensen op die namens IS of anderen terroristen de boel willen verkloten.
    Dat jij dat raar vind zegt iets ergs over jouw intelligentie.

    Overigens vind ik jouw taaltje goed passen bij de vooroordelen die er over je bestaan, knap hoor.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    Je laatste zin is Nederlands-Marokkaans, toch?
    Ik spreek die taal niet, wat betekent het?


    En verder: ja natuurlijk pakt de politie wereldwijd mensen op die namens IS of anderen terroristen de boel willen verkloten.
    Dat jij dat raar vind zegt iets ergs over jouw intelligentie.

    Overigens vind ik jouw taaltje goed passen bij de vooroordelen die er over je bestaan, knap hoor.
    Wordt ook vaak misbruikt om mensen op te pakken, vooral in islamitische landen om tegenstanders uit te schakelen. In Europa en de VS worden moslims opgepakt op basis van 'banden met IS' zonder dat er bewijs is maar omdat ze iemand monddood willen maken

    Je hoeft niet op mij te reageren, ga maar met je homosexuele vriend spelen

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.907
    04-03-2014

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    je leest de tekst niet goed, idioot

    p.s. ga met je moeders harige pussy spelen
    Het laagje vernis is weer bijzonder dun.
    I've been things and seen places.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.427
    27-04-2015

    Oh, gelukkig.

    Hij werd alleen maar gezocht wegens drugshandel!

    "Hij werd wel gezocht in een drugsdossier dat niets met de aanslag in Parijs te maken heeft."

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Wordt ook vaak misbruikt om mensen op te pakken, vooral in islamitische landen om tegenstanders uit te schakelen. In Europa en de VS worden moslims opgepakt op basis van 'banden met IS' zonder dat er bewijs is maar omdat ze iemand monddood willen maken

    Je hoeft niet op mij te reageren, ga maar met je homosexuele vriend spelen
    Ik vind het wel fijn dat alle landen IS-sympathisanten aanpakt.
    Daarnaast zijn er veel mensen die best monddood gemaakt mogen worden van mij.
    Mensen die zo praten als jij bijvoorbeeld.
    Vieze praatjes van vieze jongetjes... Bleh.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Ward Bekijk reactie
    Het laagje vernis is weer bijzonder dun.
    Niet de moraalpriester uithangen indeward