1. #151
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Hij is wel nodig ja voor de sensatie. Zonder hem heb ik niemand hier om uit te lachen.
    Je lacht je zelf uit daarom. Hahahahaha.
    En ook meskien domme jongenbario. Geen leven!
    REFEREE MADRID.

  2. #152
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Citaat Geplaatst door drenkeling1 Bekijk reactie
    Ik zie liever finale Real-Monaco.

    2 aanvallende teams.

    Juve herinnert me aan Mourinho's Inter.
    Juve rolde Barcelona op met 3-0, jij wilde dat ze een stap opzij gingen zetten in Camp Nou om ze te laten scoren? Dat Juve een verdediging van wereldklasse heeft wilt niet zeggen dat ze alleen maar verdedigen. Verdedigen hoort ook bij het spelletje voetbal en Juve slikt nou eenmaal amper tegendoelpunten. Heb je die voorhoede gezien, Allegri speelt letterlijk met al zijn aanvallers, zelfs met Mandzukic op linksbuiten terwijl hij normaal in de spits moet staan. Juve speelt ook aanvallend voetbal en scoren genoeg doelpunten wanneer het MOET.
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  3. #153
    MVC Lid

    Reacties
    2.772
    29-05-2009

    Citaat Geplaatst door WiseGuy07 Bekijk reactie
    Juve rolde Barcelona op met 3-0, jij wilde dat ze een stap opzij gingen zetten in Camp Nou om ze te laten scoren? Dat Juve een verdediging van wereldklasse heeft wilt niet zeggen dat ze alleen maar verdedigen. Verdedigen hoort ook bij het spelletje voetbal en Juve slikt nou eenmaal amper tegendoelpunten. Heb je die voorhoede gezien, Allegri speelt letterlijk met al zijn aanvallers, zelfs met Mandzukic op linksbuiten terwijl hij normaal in de spits moet staan. Juve speelt ook aanvallend voetbal en scoren genoeg doelpunten wanneer het MOET.
    Jij verwoordt het perfect. Aanvallen wanneer het moet en verdedigend als gedisciplineerde mannen als het moet. Daarom zal Juve hem winnen, het is bij uitstek het meest gebalanceerde team van de overgebleven teams, aangezien Real verdedigend heel veel doelpunten tegen krijgt en Navas ook vaak makkelijke goals tegen krijgt. Italianen weten wel hoe ze in dit soort fases van de competitie moeten spelen, daarom ben ik ook blij met Conte als trainer bij Chelsea. Hij heeft het team ongelofelijk constant gemaakt.

  4. #154
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Mensen denken dat Juve alleen kan verdedigen,aanvallen zijn ze ook sterk,daarom verwacht ik ook 2 spektakel wedstrijden tegen Monaco,waar ik Juve 51% kans geef en Monaco 49%,het zal in iedergeval zeer dicht bijelkaar worden,voordeel Monaco is dat ze zonder druk spelen,ze zijn uit net zo sterk als thuis

  5. #155
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Voorspelling aankomende CL Loting !

    Monaco vind ik een betere frissere aanval hebben dan Juventus omdat er geen verwachtingen zijn, maar Juventus heeft daarentegen wel een betere achterhoede. Het zal close worden, denk ik.
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  6. #156
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.711
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Real krijgt er veel tegen ja de laatste tijd, maar prikken er dan ook weer meer in.

    Bovendien is dit Real mentaal enorm sterk in grote wedstrijden. Zijn niet voor niks dit seizoen steeds weer ontsnapt in de laatste minuten. De wilskracht om alsnog te winnen is groot en ze zijn in standaardsituaties het gevaarlijkste team van de 4.

    Juve - Real zou dé droomfinale zijn.

  7. #157
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door WiseGuy07 Bekijk reactie
    Monaco vind ik een betere frissere aanval hebben dan Juventus, maar Juventus heeft daarentegen wel een betere achterhoede. Het zal close worden, denk ik.
    Juve heeft meer ervaring,en wat je zegt klopt,ik verwacht egt 2 kraker wedstrijden,Monaco achterhoede is meestal minder als ze voor staan,dan gaan ze nonchalant spelen,scoren doet Monaco altijd en dat zal ook tegen Juve gebeuren uit en thuis,alleen verwacht ik de ervaring van Juve dat zij tog doorgaan

  8. #158
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.711
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    De statistieken spreken ook nog voor zich in Europa Cup II - finales. Ze hebben er nog nooit een verloren. Juve heeft er al 5 achter elkaar verloren.

  9. #159
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Real krijgt er veel tegen ja de laatste tijd, maar prikken er dan ook weer meer in.

    Bovendien is dit Real mentaal enorm sterk in grote wedstrijden. Zijn niet voor niks dit seizoen steeds weer ontsnapt in de laatste minuten. De wilskracht om alsnog te winnen is groot en ze zijn in standaardsituaties het gevaarlijkste team van de 4.

    Juve - Real zou dé droomfinale zijn.
    REFEREE MADRID.

  10. #160
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    141 goals trouwens Monaco dit seizoen,niet normaal meer luister maar

    http://www.veronicatv.nl/programmas/...ions-league-na

  11. #161
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.711
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Tegen wie moet Barça trouwens? Ik heb de loting vanmiddag gemist.

  12. #162
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Tegen wie moet Barça trouwens? Ik heb de loting vanmiddag gemist.
    Pec Zwolle tog voor Toto Aytekin Cup,die loting kwam op boomerang tv

  13. #163
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Meerdere dingen zijn zeker, ik ga alles even op een rijtje zetten:

    -Een madrileense ploeg speelt de finale.
    -Een Marokkaans international speelt de finale.
    -GEEN Catalaanse ploeg bij de laatste 4.
    -Messi moet de champions league finale meemaken vanop zijn zetel.
    -Real maakt kans op de champions league, 2de jaar op rij en dat heeft nog nooit een ploeg meegemaakt.
    -Ronaldo is de eerste speler die de kloof van 100 doelpunten in de champions league/Europa heeft overschreden.
    -Neymar was aan het wenen.

  14. #164
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.711
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    Pec Zwolle tog voor Toto Aytekin up,die loting kwam op boomerang tv


    Gesponsord door een gokbedrijf.

  15. #165
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    De statistieken spreken ook nog voor zich in Europa Cup II - finales. Ze hebben er nog nooit een verloren. Juve heeft er al 5 achter elkaar verloren.
    Het probleem bij Juve ligt niet bij de finale halen maar om ze te winnen. 8 finales gespeeld, 2 keer gewonnen en 6 keer verloren. Toen ze die in 2015 verloren waren ze koploper meeste CL finales verloren.
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.