1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    1.403
    04-12-2010

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Nador arm? Nador is na casablanca de rijkste stad van Marokko. Heb jij enig idee hoeveel geld daar circuleert? Verbaasd mij iedere keer dat mensen niet eens de algemene kennis over hun eigen land bezitten.

    Ik was al aan het wachten wanneer de eerste hatelijke reactie komt jegens Nador en Alhoceima of Rif in zijn geheel
    Ik kom uit Nador en ik ben met jou eens zoveel geld zie je dat terug in de stad ????NEEEE je struikelt over zwel er is daar niks geen bedrijven er is gewoon echt niks dat zie je ook wel als je rond kijkt in de omgeving helaas

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Wat moeten ze in Nador met een stadion nadat het WK van een maandje is afgelopen??

    Laat het WK maar lekker naar Mexico/USA gaan.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Wat moeten ze in Nador met een stadion nadat het WK van een maandje is afgelopen??

    Laat het WK maar lekker naar Mexico/USA gaan.
    ++++ voor je ondertekening
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    515
    06-11-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Wat moeten ze in Nador met een stadion nadat het WK van een maandje is afgelopen??

    Laat het WK maar lekker naar Mexico/USA gaan.
    Ik denk ook dat VS/Canada/Mexico de organisatie krijgen toegewezen maar een beetje dromen om een WK in Marokko kan geen kwaad hehehe...

  5. #35
    Worldfamous

    Reacties
    25.546
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Taroudant hoort eigenlijk wel op deze lijst. Powerhouse van Marokko die al decennia lang de voorraadschuur is in moeilijke tijden. En daar zitten ook genoeg bedrijven die ook na het WK de boel rendabel kunnen maken. Nadeel is enorme hitte in de zomer, erger nog dan Ouarzazate en Marrakech

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    283
    05-05-2017

    @Orionos
    Aan de populaire Marokkanen als Ali B en voetballers om de Nederlandse bond aan te sporen te stemmen op Marokko. Zelfde geldt voor landen als België, Frankrijk, Spanje, Italië etc.. alle hebben veel inwoners met Marokkaanse achtergrond.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    515
    06-11-2017

    Citaat Geplaatst door marokko19960 Bekijk reactie
    @Orionos
    Aan de populaire Marokkanen als Ali B en voetballers om de Nederlandse bond aan te sporen te stemmen op Marokko. Zelfde geldt voor landen als België, Frankrijk, Spanje, Italië etc.. alle hebben veel inwoners met Marokkaanse achtergrond.
    Ik vrees dat veel landen in Europa die jij opnoemt hun loyaliteit meer naar VS/Canada gaat dan naar Marokko met uitzondering misschien van Frankrijk en Spanje die een historische band hebben met Marokko. Nee, Marokko zal meer op steun van Afrikaanse en Aziatische landen moeten rekenen. Landen als Nederland gaan vrijwel zeker op VS/Canada stemmen daar gaat een clown als Ali B bv. niks aan veranderen

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door Orionis91 Bekijk reactie
    Ik vrees dat veel landen in Europa die jij opnoemt hun loyaliteit meer naar VS/Canada gaat dan naar Marokko met uitzondering misschien van Frankrijk en Spanje die een historische band hebben met Marokko. Nee, Marokko zal meer op steun van Afrikaanse en Aziatische landen moeten rekenen. Landen als Nederland gaan vrijwel zeker op VS/Canada stemmen daar gaat een clown als Ali B bv. niks aan veranderen
    Gezien het grote tijdsverschil met Amerika/Europa, en gezien de afstanden tussen speelsteden Mexico---> Canada minimaal 5000 kilometer en minimaal 7 uur vliegen...

    Ik denk dat Nederland genoeg reden heeft om op Marokko te stemmen.

    Ik vind het bid Mexico/VS/Canada sowieso een slechte bid.

    Die 3 landen hadden veel meer kans als ze het afzonderlijk zouden organiseren.

    Volgens mij had Mexico zelfs een prima WK georganiseerd in het verleden.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    515
    06-11-2017

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Gezien het grote tijdsverschil met Amerika/Europa, en gezien de afstanden tussen speelsteden Mexico---> Canada minimaal 5000 kilometer en minimaal 7 uur vliegen...

    Ik denk dat Nederland genoeg reden heeft om op Marokko te stemmen.

    Ik vind het bid Mexico/VS/Canada sowieso een slechte bid.

    Die 3 landen hadden veel meer kans als ze het afzonderlijk zouden organiseren.

    Volgens mij had Mexico zelfs een prima WK georganiseerd in het verleden.
    Ik geloof er niks van dat deze landen op Marokko gaan stemmen ten koste van VS/Canada/Mexico. Ze gaan nu al kapot om het feit dat Qatar de organisatie heeft voor 2022 zgn omdat ze het WK gekocht hebben, terwijl dit al decennia lang het geval is dat landen sjoemelen met het krijgen van WK organisatie, maar nu is het opeens wel een issue. Politiek speelt bij het stemmen op WK bids een groter rol dan je denkt

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    9.182
    26-03-2016

    Afrika heeft al aangegeven voor Marokko te stemmen zelfs Algerije ja je hoort het goed Algerije. Veel Europese landen staan achter een bid van Marokko en kwa tijdverschil en reistijd is het goedkoper en sneller. Kan nog zo een tig voorbeelden aangeven maar zal ik niet doen

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door Orionis91 Bekijk reactie
    Ik geloof er niks van dat deze landen op Marokko gaan stemmen ten koste van VS/Canada/Mexico. Ze gaan nu al kapot om het feit dat Qatar de organisatie heeft voor 2022 zgn omdat ze het WK gekocht hebben, terwijl dit al decennia lang het geval is dat landen sjoemelen met het krijgen van WK organisatie, maar nu is het opeens wel een issue. Politiek speelt bij het stemmen op WK bids een groter rol dan je denkt
    Qatar is een issue omdat zij werknemers uit Nepal, Bangladesh etc. financieel en fysiek uitbuiten. Hoe zij daarmee omgaan is moderne slavernij.
    Als moslimzijnde mag jij ook niet trots zijn op die beleidsbepalers uit Qatar. Dat zijn zogenaamd moslims die andere moslims uit Bangladesh over laten vliegen en hun gebruiken als slaven.

    Marokko is een apart verhaal. De medewerkers worden op niveau betaalt, worden niet gebruikt als slaven. Wat dat betreft is Marokko een veel beter land dan Qatar.
    In Qatar wonen smerige smerige smerige viezeriken.

    ik heb het WK liever in Marokko dan in Qatar.

    google even op slaven qatar en je zal schrikken hoe een iemand die zich moslim noemt, zo met andere mensen om kan gaan. (andere mensen zijn in veel gevallen moslim maar dit doet er even niet toe. Zo ga je met niemand om)
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Afrika heeft al aangegeven voor Marokko te stemmen zelfs Algerije ja je hoort het goed Algerije. Veel Europese landen staan achter een bid van Marokko en kwa tijdverschil en reistijd is het goedkoper en sneller. Kan nog zo een tig voorbeelden aangeven maar zal ik niet doen
    Heel Europa wil een voetbalwedstrijd zien om 20:45 uur of 21:00 uur. Dit kan alleen als Marokko het WK organiseert.

    Als Mexico/VS/Canada het WK organiseert, moet je opblijven tot wel 3 uur nacht.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    515
    06-11-2017

    Van Afrika, Midden-Oosten en Golfstaten ben ik van overtuigd dat die allemaal op Marokko gaan stemmen.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door Orionis91 Bekijk reactie
    Van Afrika, Midden-Oosten en Golfstaten ben ik van overtuigd dat die allemaal op Marokko gaan stemmen.
    Waarom zou het middenoosten/golfstaten op Marokko stemmen?

    Zij hebben zelfs al qods verkocht. Broederschap bestaat niet bij hun.

    Ik denk dat je het meer moet hebben van Europa en Afrika.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    9.182
    26-03-2016

    Ps: Afrika heeft het meeste landen die kunnen stemmen