1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Ps die demonstraties om werkgelegenheid zijn al jaren aan de gang. En genoeg mensen die meededen aan die demonstraties hebben een inmiddels een baan.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    412
    05-10-2016

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Ja dat er niet genoeg werkgelegenheid is, daar heb je helemaal gelijk in. Je moet de juiste mensen kennen op dw juiste plek om een baan te krijgen. Maar dat is een probleem in heel Marokko, hij heeft overigens banen aangeboden gekregen maar hij slaat ze af
    Daar voelt hij zich denk te goed voor. De demonstraties die ze nu houden hebben vooral de boodschap van een onafhankelijke arif
    Kijk wat de arabische lente de andere landen heeft gebracht, alleen maar achteruitgang ipv vooruitgang.
    Wie gaat de onafhankelijke staat van arif regeren? Zafzafi
    Er gaat een stammenoorlog ontstaan om macht en dan heb ik nog niet eens over de verschillende dchars binnen iedere stam.
    precies dat word syria 2.0
    dan kan je niet eens normaal naar buiten gaan om boodschappen te zonder dat er een bomauto afgaat of de kogels vliegen om je oren.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.313
    25-02-2011

    Citaat Geplaatst door pharid Bekijk reactie
    Als de rust is teruggekeerd dan worden degenen die de onrust hebben aangestoken opgepakt en zien ze een paar jaar geen zonlicht. Marokko is een rustig, stabiel land en elke fitnazaaier zal vroeg of laat hard worden aangepakt.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.313
    25-02-2011

    Citaat Geplaatst door Alcoholist.. Bekijk reactie
    zafzafi is al JAREN bekend bij de politie
    sinds 2013 hij kritiek begon te hebben op de overheid wil niemand hem werk geven.
    Sindsdien begon hij in groepjes te demonstreren tegen alles en nog wat.
    Hahahahahha, dat is allemaal propaganda!
    De overheid beweerde dat hij een drugsbaron was omdat ie in een Mercedes reed. Meteen daarna mond gesnoerd. Die auto is van een maat van hem (Juwelier).

    Het 'slechtste' wat hij heeft gedaan is gewerkt als hoofdbeveiliger in een discotheek. Rookt niet, drinkt geen druppel.
    Ook het bovengenoemde feit wilden ze zogenaamd tegen hem gebruiken, omdat ze hem van het uitgaansleven kennen. Een overheidsfunctionaris kwam met die opmerking over het uitgaansleven. In een video gaat NASSER ZAFZAFI in op al die aantijgingen.
    Blijkbaar heeft ie hem een goeie sakla verkocht tijdens zijn dronkenschap (misdraagt zich als een bitch die te veel gezopen heeft).




    https://www.youtube.com/watch?v=m6tnde0-WvU

    Mainstream media moet je nooit geloven. Marokko al helemaal niet

    Ze proberen dagelijks livestreams te blokkeren en activisten op te pakken... maar helaas jongen. 2017!

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.313
    25-02-2011

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Haha wat een onzin, wat voor volksbeweging. De meerderheid van de mensen in al hoceima zat gewoon rustig thuis met de kinderen.
    Het zijn vooral idioten, die nooit tevreden zullen zijn. Met zafzafi op nummer 1.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.032
    31-12-2014

    De koning moet afstand doen van zijn macht en een ceremoniële functie aannemen.

    Het moet eens ophouden met het despotisme. Alle strategische industrieën zijn in handen van hem, zijn maatjes (Makhzen) en de voormalige kolonisators.

    Al die bedrijven moeten genationaliseerd worden en het landsbelang gaan dienen en niet het belang van zijn maffia maatjes of het westen die voor een euro op de voorste rij zitten.

    Maghrib heeft enorme potentie, maar zo lang deze neo-kolonialisme in stand blijft zullen we het nooit waar kunnen maken.

    Bloedvergieten hoeft niet, maar de machthebbers zullen hun macht niet zonder slag of stoot weggeven helaas.

    Het volk moet niet bang zijn om haar stem te laten horen. Ze gebruiken Syrië etc als boeman. Maar als de monarchie gewoon netjes afstand neemt is chaos nergens voor nodig.
    ''Loyalty, honor and a willing heart''.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Dit is precies de reden waarom ik achter de geheime dienst van marokko staat het is alleen jammer dat ze niet de autorititeit meer hebben als bij de vorige koning . 3 gezwellen de kharajis azulisten en de afvallige seculieren moeten kei en keihard aangepakt worden.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    1.032
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Dit is precies de reden waarom ik achter de geheime dienst van marokko staat het is alleen jammer dat ze niet de autorititeit meer hebben als bij de vorige koning . 3 gezwellen de kharajis azulisten en de afvallige seculieren moeten kei en keihard aangepakt worden.
    De koning moet plaats maken voor islamisten en de sharia. Laat het volk zelf kiezen en ze zullen voor een islamitische grondwet stemmen.

    Trouwens onder deze koning wordt net zo goed ook gemarteld hoor alleen deze koning heeft goede pr.
    ''Loyalty, honor and a willing heart''.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    537
    24-09-2016

    Jullie mogen blij zijn dat deze koning m6 nog mild voor jullie is
    I was told i was dangerous..i asked why? they said ''because you dont need anyone. ''That's when i smiled.

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    1.426
    15-12-2016

    Haattopic, redactie

    O

    De subsidiekraan blijft open als het tussen de mocro s gaat

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    12
    27-12-2016

    alles mag van mij als beide partijen maar vooruitgaan

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    5.361
    29-03-2011

    Arabische racisten.
    Goed artikel voor Mathijs m.b.t. de PVDA:


    http://politiek.tpo.nl/2015/01/18/de...-u-uit-pluche/

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.313
    25-02-2011

    Citaat Geplaatst door F40 Bekijk reactie
    Haattopic, redactie

    O

    De subsidiekraan blijft open als het tussen de mocro s gaat
    Haattopic?
    Ik vertel enkel wat er gaande is in de Rif op dit moment. Niks geks aan

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    1.032
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Izan187 Bekijk reactie
    Welke islamisten, welke sharia? Je hebt geen idee hoe breed mensen dat interpreteren.
    Om het dan niet te hebben over fanatiekelingen. Dat gaat niet werken.
    De Koning zit goed op zijn plek. Van mij mogen ze juist heel dat parlement afschaffen.
    Koning met raad van geleerden en een paar autocraten die wat van economie bestuur en diplomatie weten is voldoende.
    De sharia zoals die was voordat de kolonisten kwamen. Dat moet in eren hersteld worden, zoals abdelkrim samen met zijn leger dat wilde.

    Heel het neo-kolonialistisch systeem moet opgerold worden. Maghrib moet nu echt onafhankelijk worden, want dat is Maghrib vandaag nog steeds niet. The state-of-mind van de mensen is nog steeds onderdanig aan het westen en de natuurlijke rijkdommen worden nog steeds geplunderd ten gunste van de Fransen en de rest van het westen.

    Parlement afschaffen? Dat kan echt niet. Het parlement is voor mij het moderne woord voor majlis-shura. Hetzelfde concept eigenlijk. Al mag van mij dit concept aangepast worden, want seculiere partijen moeten verboden worden en een raad van Ulama moet meer macht krijgen. Het moeten wel echte Ulama zijn en niet seculiere grappenmakers.

    Ik vind het een brevet van onvermogen als je het volk buitenspel wilt zitten. Je bent zo sterk als de zwakste schakel, dus moet je juist investeren in je volk i.p.v. hun dom te houden.
    ''Loyalty, honor and a willing heart''.

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    1.426
    15-12-2016

    Volgens mij was abdelkarim al khettabi seculier of heb ik het verkeerd