1. #1
    bee awesome

    Reacties
    8.477
    16-12-2007

    Stop Dokter Corrie

    Teken de de petitie tegen de seksdokter die op de basisschool kinderen seksueel "opvoedt"!


    watch

    Check 2min46.:

    watch



    Wie hebben deze petitie gestart?

    ‘We’ is een collectief van verontruste ouders die opkomen voor het recht hun kinderen te mogen opvoeden en onderwijzen in overeenstemming met hun eigen overtuiging. Zij ondersteunen de gedachte dat het onderwerp seksuele opvoeding in eerste instantie thuis hoort in het gezin. Daar waar een school dit onderwerp oppakt, moet dat op een neutrale en objectieve manier gebeuren.

    Zij zijn vooral ontstelt over het feit dat de overheid, via de publieke omroep NTR, met medewerking van Rutgers WPF, ongevraagd een bepaalde visie op seksualiteit opdringt en dat ook nog eens op een ongepaste manier doet. Twee ouders uit de grote en groeiende groep van verontruste ouders, Caroline Tax en Yvonne Koopman, ondernemen daar waar mogelijk actie om een stem te geven aan deze groep.

    Hoe ondernemen wij actie?

    Om de staatsinmenging in de opvoeding - om preciezer te zijn: het programma dokter Corrie van schooltv over puberteit & seksualiteit, ontwikkeld door ntr in samenwerking met Rutgers WPF - aan de kaak te stellen, zoeken we het publieke debat op en stellen we andere ouders in staat hun stem te laten horen. Dat kun je doen door de petitie te ondertekenen en/of een mail te sturen aan info@stopdoktercorrie.nl

    Deze actie is uitdrukkelijk niet gekoppeld aan een bepaalde religieuze overtuiging of politieke stroming. Alle ouders die zich herkennen in het feit dat dokter Corrie ongehoord is vanwege het, vanuit de overheid, opdringen van een bepaalde visie of die dokter Corrie ongepast vinden vanwege de stijl waarop het gebeurt, nodigen we uit zich aan te sluiten.


    http://stopdoktercorrie.nl/index.php?p=wie

    “Your task is not to seek for love,
    but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it."


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.633
    11-10-2010

    Teken deze petitie aub!
    LA ILIHA ILLA ALLAH, MOHAMMAD RASOELOE ALLAH!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.375
    13-08-2013

    Echt walgelijk de nlse cultuur. Alles draait om sex. Ze beginnen in groep 1 al tegenwoordig. Kinderen hoeven zulke dingen nog helemaal niet te weten. Waarom slapende honden wakker maken. Onze kinderen worden gewoon vergiftigt. Ga voor een islamitische school mensen als je die mogelijkheid hebt

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.661
    31-01-2009

    Wat is dit nou weer voor vreselijk programma zeg. Mens doe effe normaal. Walgelijk programma en walgelijk gemaakt.

    Do not do evil to those who do evil to you, but you deal with them with forgiveness and kindness

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    20.480
    28-08-2004

    Best schokkend. . . .
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Wat een wereldgoal, ééntje om nooit te vergeten!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    8.781
    03-02-2011

    Ongelofelijk


    DEJA POO: The feeling that I've heard this crap before


    [/CENTER]

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.275
    30-11-2011

    Mag ik de link, want deze doet het niet zeg maar. Die van youtube

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    20.480
    28-08-2004

    QB. . .waarom heb je de topic ook niet op MJA geplaatst?
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Wat een wereldgoal, ééntje om nooit te vergeten!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    485
    05-07-2008

    Tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeee wat ze kinderen leren.

  10. #10
    bee awesome

    Reacties
    8.477
    16-12-2007

    Citaat Geplaatst door Rebel_1963 Bekijk reactie
    QB. . .waarom heb je de topic ook niet op MJA geplaatst?
    Omdat Tulproos die gegarandeerd gaat vewijderen ivm "geen geldige nieuwsbron".

    “Your task is not to seek for love,
    but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it."


  11. #11
    bee awesome

    Reacties
    8.477
    16-12-2007

    Oh wacht, nu schiet me toch een manier te binnen om dit op MJA te openen zonder dat Tulproos me in het vizier krijgt. Benieuwd of ie blijft staan

    “Your task is not to seek for love,
    but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it."


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    20.480
    28-08-2004

    Citaat Geplaatst door QueenBee Bekijk reactie
    Omdat Tulproos die gegarandeerd gaat vewijderen ivm "geen geldige nieuwsbron".
    Geen geldige nieuwsbron? Moet niet gekker worden hier, redactie kopieert de artikelen en vermelden nooit een nieuwsbron.

    De logica hiervan ontgaat mij.
    Laatst gewijzigd door Rebel_1963: 29-10-2013 om 23:11 Reden: bril. . .
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Wat een wereldgoal, ééntje om nooit te vergeten!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    20.480
    28-08-2004

    Citaat Geplaatst door QueenBee Bekijk reactie
    Oh wacht, nu schiet me toch een manier te binnen om dit op MJA te openen zonder dat Tulproos me in het vizier krijgt. Benieuwd of ie blijft staan
    Doen!
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Wat een wereldgoal, ééntje om nooit te vergeten!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.275
    30-11-2011

    Ik krijg geen link, kun je aub de hele link neerzetten

  15. #15
    bee awesome

    Reacties
    8.477
    16-12-2007

    Citaat Geplaatst door Accessoires Bekijk reactie
    Ik krijg geen link, kun je aub de hele link neerzetten
    Een link van wat? Alles wat onderstreept is kan je aanklikken voor verdere info.

    Citaat Geplaatst door Rebel_1963 Bekijk reactie
    Geen geldige nieuwsbron? Moet niet gekker worden hier, redactie kopieert de artikelen en vermelden nooit een nieuwsbron.

    De logica hiervan ontgaat mij.
    Logica is niet altijd even vanzelfsprekend

    “Your task is not to seek for love,
    but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it."