1. #16
    Verbannen

    Reacties
    6.278
    04-10-2014

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    Kan je nu echt niet lezen, autist?

    Maar wel altijd lachen met jou. Vooral als je niet grappig probeert te doen.
    Serieus?

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door vredesduifje Bekijk reactie
    Serieus?


    Dat woord past echt zooo slecht bij je....

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    6.278
    04-10-2014

    Alle anti racisten zijn de grootste racisten, hè?
    Altijd weer..

    En verzin er even bij wie of wat ik ben.


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    2.305
    24-07-2014

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Gewoon piet afschaffen en asielzoekers toelaten.


    Laat Leonidas creperen
    Wat heeft Zwarte Piet met asielzoekers te maken??

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    6.278
    04-10-2014

    Wat een debiel.

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    3.315
    23-04-2015

    Citaat Geplaatst door Leonidas Bekijk reactie
    Bovendien herinneren aan slavenverleden? De moslimlanden kenden 1300 jaar slavernij, waaronder heel veel zwarte slaven, de europese landen ca 300 jaar!
    ziek ziek ziek !!
    Het begint weer over Moslims in een topic over een Nederlands feest.
    Word serieus tijd om hulp te zoeken .

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Weg met Vredeswijfje

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    2.305
    24-07-2014

    Citaat Geplaatst door Canislupus Bekijk reactie
    Haji Firooz wordt vaak Gholam bij naam genoemd wat synoniem staat voor slaaf. 1 grote verschil , wij hebben in Iran weinig Afrikanen wonen die zich daardoor beledigt zouden voelen.
    Jouw argument dat het prima is omdat er weinig Afrikanen wonen is natuurlijk nonsens. Het gaat er niet om hoeveel mensen zich beledigt voelen. Het gaat er om of het racistische is.

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Izzy Bekijk reactie
    ziek ziek ziek !!
    Het begint weer over Moslims in een topic over een Nederlands feest.
    Word serieus tijd om hulp te zoeken .

    Hij is ziek.. Zijn ziekte is bekend maar ik ben bang dat ik een ban krijg van de gay brigade van m nl

  10. #25
    Mostly Harmless

    Reacties
    1.289
    12-05-2008

    Respons van Rutte.
    "It is a man's own mind, not his enemy or foe, that lures him to evil ways."

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.260
    04-12-2014

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    Je weet toch dat ik diepe minachting voor jou en je pedo-gevoelens heb?

    Dus wat lul je nou weer dom?
    Ga berichten over misbruikte kindertjes googelen, je hebt weinig tijd want de GGD komt je na de vakantie vast weer ophalen. Krijg je weer je elektroshock-behandelingen.
    Althans, dat hoopt iedereen vurig.
    Zoals ik al zei je bent kansloos met je reactie van als je tegen pedo's bent ben je zelf de grootste pedo, Gelukkig hebben kunnen zien dat jij niets tegen pedo's hebt, dat vind jij blijkbaar geen probleem.
    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie

    Ik ben bang voor anti-racisten omdat dat altijd weer de grootste racisten zijn die je je kan voorstellen. Zelfde geldt voor anti-homo's, anti-pedo's etc.
    Geef maar antwoord op mijn vraag,
    Jij eet graag poep toch? Nu geen nee of gadver zeggen want dan ben je de grootste poepvreter die er bestaat, volgens jou achterlijke theorie.
    Wel typisch , wanneer de minder bedeelden onder ons geen argumenten meer hebben beginnen ze met schelden.
    De Profeet zei; ik laat jullie 2 gewichtige (belangrijke) dingen achter, eerste is de Koran Hou je eraan vast en hecht je eraan. De tweede is mijn Ahl al Bayt . Ik herinner u aan uw verplichtingen jegens mijn Ahl al Bayt . Zaid werd gevraagd, wie zijn de Profeet zijn Ahl al Bayt, Zaid zei Ali ,Aqil,Jaffar, Abbas en hun kinderen
    Sahih Muslim http://sunnah.com/muslim/44/55

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    2.305
    24-07-2014

    Citaat Geplaatst door Leonidas Bekijk reactie
    Zie de hypocratie.

    Het argument is steeds, blackface = racisme.
    Ook nog in lullige pakjes verkleed.

    Nog niet zolang geleden heeft echter diezelfde VN Hadji Firoez met gejuich binnengehaald.
    Door VN beschermde traditie.

    Welnu deze figuur kent ook een zwart geschminkt gezicht, rood geschilderde lippen.
    En loopt in een lullig pakje rond.

    Gaat terug op de tijden dat slaven (!) op straat werden gestuurd om op de feestdag rond te springen, liedjes te zingen.
    Bovendien herinneren aan slavenverleden? De moslimlanden kenden 1300 jaar slavernij, waaronder heel veel zwarte slaven, de europese landen ca 300 jaar!
    Tsja. Het criterium is kennelijk niet of iets discriminerend is, maar of het als discriminerend wordt ervaren. Dat kan natuurlijk, maar dan wordt het wel ingewikkeld en lopen we het risico dat heel veel als discriminerend moet worden afgeschaft.

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    3.315
    23-04-2015

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie

    Afrika is één,. alle Afrikanen zijn dus één pot nat, zo denken ze dus bij de VN. Of je nu uit Namibië komt of uit Egypte: je was vroeger een slaaf en daarmee mag je niet worden gepest.

    Ik ben bang voor anti-racisten omdat dat altijd weer de grootste racisten zijn die je je kan voorstellen. Zelfde geldt voor anti-homo's, anti-pedo's etc.
    `
    Anti-Moslims zijn stiekem Moslims.
    Wat een logica
    Een idioot ben je wel.

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    29.741
    21-07-2005

    Citaat Geplaatst door Canislupus Bekijk reactie
    Haji Firooz wordt vaak Gholam bij naam genoemd wat synoniem staat voor slaaf. 1 grote verschil , wij hebben in Iran weinig Afrikanen wonen die zich daardoor beledigt zouden voelen.
    Gezien het feit dat veel zwarte, gekleurde mensen Sint-Nicolaas gewoon meevieren, er geen slavernij in willen zien, is het duidelijk dat men niet objectief kan vaststellen dat het feest racistisch is.
    DAN zouden alle zwarte mensen het moeten afwijzen.

    Dat zwarte mensen ook niet het verband leggen, de figuur zwarte Piet, neger, blijkt uit het feit dat zwarte mensen die zelf Zwarte Piet spelen toch hun gezicht zwart schminken, lippen rood maken, zelf een pruikje opzetten met krulletjes!

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    1.918
    12-09-2010

    Kan ik hier mijn lidmaatschap van de VN opzeggen?