1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    872
    05-10-2011

    Elizabeth Kucinich over Syrische conflict:

    Vervolg Titel: “We moeten de banken en oliebelangen onder de loep nemen”

    De westerse media schreeuwden moord en brand toen het Syrische regeringsleger van Assad de stad Aleppo heroverde op terroristen.
    Nu zijn ze opeens vol lof over de pogingen van de door Amerika geleide coalitie om de Iraakse stad Mosul te bevrijden uit de handen van terroristen.
    Elizabeth Kucinich, de vrouw van de Amerikaanse oud-presidentskandidaat Dennis Kucinich, vindt het niet kunnen dat de westerse media met twee maten meten.
    Oorlogsdaad

    “Over de doden die in Mosul worden veroorzaakt door onze coalitie zul je niets horen.”
    Ze merkt op dat Amerika zonder uitnodiging van de Syrische regering het land is binnengegaan. “Dat is in strijd met de internationale wetten en een oorlogsdaad,” zegt ze.
    “Het [Amerikaanse] Congres heeft geen luchtaanvallen goedgekeurd,” vervolgt ze. “Dat is dus mogelijk in strijd met de grondwet.”
    Schaakspel

    Kucinich wijst erop dat zo’n 80.000 jihadi’s uit wel 100 verschillende landen actief zijn in Syrië. “We strijden niet tegen terrorisme, maar zetten verschillende groepen tegen elkaar op.”
    Ze vraagt zich hardop af wat hier het doel van is.
    “Dit is een soort schaakspel,” legt ze uit. “Wij zijn een pion in een schaakspel dat uit meerdere lagen bestaat.”
    Rust

    Doordat Amerika rebellengroepen steunt en internationale wetten aan zijn laars lapt, zullen we juist vaker te maken krijgen met terrorisme, waarschuwt Kucinich.
    “De Syriërs willen met rust worden gelaten,” zegt ze.
    “Er worden steeds meer wapens naar het land gestuurd,” vervolgt ze. “Door nog meer bomaanvallen uit te voeren zal er geen vrede komen.”
    Oliebelangen

    Ze merkt op dat senator Rand Paul in de Amerikaanse Senaat net een wetsvoorstel heeft geïntroduceerd om het bewapenen van terroristen te verbieden.
    “Dat is wat Amerika moet doen,” stelt Kucinich. “We moeten stoppen met bewapenen en stoppen met financieren.”
    “We moeten het bankensysteem en de oliebelangen onder de loep nemen en kijken naar alle manieren waarop ze geld verdienen om dit soort aanvallen te kunnen opzetten.”


  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium




    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    872
    05-10-2011

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie




    ik vraag me af hoe ze dit zo specifiek kunnen documenteren?

    Los van het feit dat de hele chaos die nu gaande is in Syrie er is omdat bepaalde landen een nieuwe regime nodig achten in Syrie en zich door niemand laten stoppen.

    En owja nog een feitje, wist jij dat Rusland als enige land legaal aan het bombarderen is in Syrie. De rest van de landen hebben geen toestemming van Assad om ISIS te bombarderen.

    ISIS die voor ongeveer 90% procent bestaat uit huurlingen. Soldaten die dus vechten voor de hoogste bieder... Tel alles bij elkaar op en dan kan je ook wel je conclusie trekken, ook over deze documentatie.

    De oprichter van deze stichting, toevallig woonachtig in The UK.. Ook een land die bepaalde belangen heeft bij het plaatsen van een nieuwe regime in Syrie..

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mr.Blackshaw Bekijk reactie
    ik vraag me af hoe ze dit zo specifiek kunnen documenteren?

    Los van het feit dat de hele chaos die nu gaande is in Syrie er is omdat bepaalde landen een nieuwe regime nodig achten in Syrie en zich door niemand laten stoppen.

    En owja nog een feitje, wist jij dat Rusland als enige land legaal aan het bombarderen is in Syrie. De rest van de landen hebben geen toestemming van Assad om ISIS te bombarderen.

    ISIS die voor ongeveer 90% procent bestaat uit huurlingen. Soldaten die dus vechten voor de hoogste bieder... Tel alles bij elkaar op en dan kan je ook wel je conclusie trekken, ook over deze documentatie.

    De oprichter van deze stichting, toevallig woonachtig in The UK.. Ook een land die bepaalde belangen heeft bij het plaatsen van een nieuwe regime in Syrie..
    dat feitje berust nergens op en je kan het beter als een leugen presenteren..
    poetin de christelijke orthodoxe massamoordenaar bombardeert alles behalve isis,dat jij dat niet wilt inzien zegt mij genoeg over deze reactie van jou..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    872
    05-10-2011

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    dat feitje berust nergens op en je kan het beter als een leugen presenteren..
    poetin de christelijke orthodoxe massamoordenaar bombardeert alles behalve isis,dat jij dat niet wilt inzien zegt mij genoeg over deze reactie van jou..
    Poetin heeft juist alle redenen hebben om ISIS te bombarderen.. Hij heeft een samenwerkingsverband met Assad wat betreft olie... En ISIS bewapend en gefinancierd via achterdeurtjes door landen die Assad weg willen hebben.

    Alles bij elkaar is het een simpele optel som.

    Jammer dat je niet kan inzien dat wat er nu in Syrie gebeurt, in nog vele andere landen is gebeurd.. De feiten spreken voor zich. Werk je niet samen met ze dan creeren ze opstanden en burgeroorlogen. Zetten ze het volk tegen je op.

    Kijk maar naar Egypte,Libie, Irak etc...

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mr.Blackshaw Bekijk reactie
    Poetin heeft juist alle redenen hebben om ISIS te bombarderen.. Hij heeft een samenwerkingsverband met Assad wat betreft olie... En ISIS bewapend en gefinancierd via achterdeurtjes door landen die Assad weg willen hebben.

    Alles bij elkaar is het een simpele optel som.

    Jammer dat je niet kan inzien dat wat er nu in Syrie gebeurt, in nog vele andere landen is gebeurd.. De feiten spreken voor zich. Werk je niet samen met ze dan creeren ze opstanden en burgeroorlogen. Zetten ze het volk tegen je op.

    Kijk maar naar Egypte,Libie, Irak etc...
    als ik jouw reactie lees dan steun je eigenlijk niets anders dan de genocide tegen het onschuldige Syrische volk..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    872
    05-10-2011

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    als ik jouw reactie lees dan steun je eigenlijk niets anders dan de genocide tegen het onschuldige Syrische volk..
    ik ben neutraal. Ik som enkel de feiten op. En elk genocide keur ik ten alle tijden af. Mocht het zo zijn dat Poetin of wie dan ook Genocide pleegt, moet diegene hard gestraft worden.

    Maar feitelijk kunnen wij stellen dat Syrie altijd nog soeverein is. Dit betekend dus dat alle landen op Rusland na illegaal het land zijn binnen gevallen en illegaal een oorlog voeren. Want Assad heeft op Rusland na geen enkel land nog toestemming geven om te vechten tegen IS.

    Verder heeft Poetin geen baat bij het bombarderen van het Syrische volk, maar wel bij het bombarderen van IS, omdat IS, aan het vechten is tegen het huidige regime in Syrie, waarmee Poetin op dit moment samenwerkt. Wie heeft er wel baat bij, bij het vallen van het huidige regime in Syrie?

    Tel dit en mijn vorige post bij elkaar op en je kan maar tot 1 conclusie komen. Het is een optelsom.

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mr.Blackshaw Bekijk reactie
    ik ben neutraal. Ik som enkel de feiten op. En elk genocide keur ik ten alle tijden af. Mocht het zo zijn dat Poetin of wie dan ook Genocide pleegt, moet diegene hard gestraft worden.

    Maar feitelijk kunnen wij stellen dat Syrie altijd nog soeverein is. Dit betekend dus dat alle landen op Rusland na illegaal het land zijn binnen gevallen en illegaal een oorlog voeren. Want Assad heeft op Rusland na geen enkel land nog toestemming geven om te vechten tegen IS.

    Verder heeft Poetin geen baat bij het bombarderen van het Syrische volk, maar wel bij het bombarderen van IS, omdat IS, aan het vechten is tegen het huidige regime in Syrie, waarmee Poetin op dit moment samenwerkt. Wie heeft er wel baat bij, bij het vallen van het huidige regime in Syrie?

    Tel dit en mijn vorige post bij elkaar op en je kan maar tot 1 conclusie komen. Het is een optelsom.
    lachwekkend dit..
    meen je dat nou echt over poetin of ben je niet op de hoogte wat poetin vanaf dag een aan het bombarderen is..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    872
    05-10-2011

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    lachwekkend dit..
    meen je dat nou echt over poetin of ben je niet op de hoogte wat poetin vanaf dag een aan het bombarderen is..
    Jouw bronnen zijn dus een organisatie, opgericht door ik neem aan een Syrier, woonachtig in de UK. Ook zijn jouw bronnen de AD en de Telegraaf etc. Althans dat neem ik aan.

    Terwijl als je even naar alternatieve nieuws zou zoeken, vind je letterlijk het tegenovergestelde, met fysieke bewijs in de vorm van beelden en getuigenissen.

    Geen gespeelde getuigenissen of Witte Helm getuigenissen.

    https://www.youtube.com/watch?v=mNTgL82D4Xo

    https://www.youtube.com/results?sear...eople+on+putin

    Plus alle andere landen hebben duidelijke motieven bij het bombarderen van het Syrische volk.. Putin daarin tegen heeft er juist baat bij dat dit zo snel mogelijk achter de rug is, zodat hij zijn oliezaken met Assad kan voortzetten.

    En vergeet niet, hoe zet je het beste een land zoals in Syrie in burgeroorlog? Zet het volk tegen elkaar op. In dit geval Soennieten vs Sjiieten.

    De CIA staat erom bekend dat het burgeroorlogen financiert. Dit hebben ze in een tal van andere landen gedaan. Dit is ook te vinden in Wikileaks.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    872
    05-10-2011

    En niet te vergeten dat bij de laatste verkiezingen Assad democratisch verkozen is door ongeveer 70 tot 75% van het Syrische volk. Dus nogmaals Putin heeft geen motieven in het bombarderen van het Syrische volk.

  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mr.Blackshaw Bekijk reactie
    Jouw bronnen zijn dus een organisatie, opgericht door ik neem aan een Syrier, woonachtig in de UK. Ook zijn jouw bronnen de AD en de Telegraaf etc. Althans dat neem ik aan.

    Terwijl als je even naar alternatieve nieuws zou zoeken, vind je letterlijk het tegenovergestelde, met fysieke bewijs in de vorm van beelden en getuigenissen.

    Geen gespeelde getuigenissen of Witte Helm getuigenissen.

    https://www.youtube.com/watch?v=mNTgL82D4Xo

    https://www.youtube.com/results?sear...eople+on+putin

    Plus alle andere landen hebben duidelijke motieven bij het bombarderen van het Syrische volk.. Putin daarin tegen heeft er juist baat bij dat dit zo snel mogelijk achter de rug is, zodat hij zijn oliezaken met Assad kan voortzetten.

    En vergeet niet, hoe zet je het beste een land zoals in Syrie in burgeroorlog? Zet het volk tegen elkaar op. In dit geval Soennieten vs Sjiieten.

    De CIA staat erom bekend dat het burgeroorlogen financiert. Dit hebben ze in een tal van andere landen gedaan. Dit is ook te vinden in Wikileaks.
    duidelijk dat jij dus het genocide regime steunt en zelfs de massamoordenaar Poetin die sinds zijn aanwezigheid niets anders heeft gebombardeerd dan scholen ziekenhuizen peuterzalen moskeeën markten dus niets anders dan openbare plekken waar het onschuldige Syrische volk zich bevind..
    ik vind het wel vreemd dat jij de ware machthebbers in syrie niet eens hebt genoemd.ben je soms een van hun..

    en nee wat nu in syrie gaande is geen burgeroorlog maar een genocide op onschuldige syriers..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  12. #12
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mr.Blackshaw Bekijk reactie
    En niet te vergeten dat bij de laatste verkiezingen Assad democratisch verkozen is door ongeveer 70 tot 75% van het Syrische volk. Dus nogmaals Putin heeft geen motieven in het bombarderen van het Syrische volk.
    democratische.
    toch niet door zijn vatenbommen op onschuldigen..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    ik plaats nog wat filmpjes om je geheugen wat op te frissen..
    of ben jij zo gehersenspoeld door de taqqiya dat je enkel gelooft wat in jouw straatje past..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    democratische.
    toch niet door zijn vatenbommen op onschuldigen..
    Oh mogen we taalnazi spelen hier?

    Maar On topic, dit is zo'n smerige bende en wespennest daar.
    Niet bij te houden wie wat doet en hoe fout dat wel niet is man.
    Damn

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    872
    05-10-2011

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    democratische.
    toch niet door zijn vatenbommen op onschuldigen..
    succes met lezen man

    https://en.wikipedia.org/wiki/Syrian...election,_2014

    hier staat alles... en lees even wie de stemmingen wouden dwarsbomen?? Bepaalde groepen die banden hebben met tegenstanders van Assad die ook ISIS financieren.. Nogmaals de feiten spreken voor zich..

    Succes met lezen