1. #54241
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Ik begon van alles in te typen: Aldi, Lidl etc. Maar dat zijn natuurlijk geen ''Nederlandse'' supermarkten. Lol.
    Haha, bsa7tek overwinning. : P
    Senk joe. ;D
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  2. #54242

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Ik weet nu dat Bill Clinton saxofoon speelde. Wat een verrijking van mijn kennis, Allahouma baarik.

  3. #54243

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door Pythagoras Bekijk reactie
    Senk joe. ;D
    You're welcome..
    Je wist die vraag over de Rijkswegen in Brabant eh. Ben je toevallig een Brabantse? : )
    Zo ja, dan heb ik nog twee toegangskaartjes voor een dierentuin in Nuenen voor je haha.

  4. #54244
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    You're welcome..
    Je wist die vraag over de Rijkswegen in Brabant eh. Ben je toevallig een Brabantse? : )
    Zo ja, dat heb ik nog twee toegangskaartjes voor een dierentuin in Nuenen voor je haha.
    Niet echt. Ik zag je bericht, ja. Hahaha. Iets te ver wel.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  5. #54245
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Ik heb vandaag iets gruwelijks lekkers gemaakt man.

  6. #54246

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door Pythagoras Bekijk reactie
    Niet echt. Ik zag je bericht, ja. Hahaha. Iets te ver wel.
    Ik zie nu pas dat je op de eh.. ''Lauriergracht'' woont haha.
    Aah snap dat je er niet voor gaat reizen..

    Ik ben moe geworden van het spelen. Ga maar eens mijn bedje opzoeken.
    Slaap lekker!

  7. #54247
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Hey jij. Daar ben je weer. Lang niet gezien. Het waren geen makkelijke tijden he? Nee inderdaad. Maar we hebben het overleefd, hmdl.
    If you 'don't know', Allah knows.

  8. #54248

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    -

  9. #54249

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door Sarcasm Bekijk reactie
    Welke vragen zouden jullie stellen, tijdens zo'n ma7ram-date? Dingen die je moet weten, alvorens je met hem/haar verdergaat?
    Depends. Heb je ook de mogelijkheid om hem te spreken zonder een 3e persoon? Zo niet, dan is het ook afhankelijk van wie je mahram is..

  10. #54250
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door Sarcasm Bekijk reactie
    Welke vragen zouden jullie stellen, tijdens zo'n ma7ram-date? Dingen die je moet weten, alvorens je met hem/haar verdergaat?
    De standaard vragen: rook je? bid je? drink en gok je?
    -Wat voor verwachtingen heeft hij in een huwelijk?
    -Praten over werken en niet werken zowel met als zonder kinderen?
    -Uiterlijk vertoon: tevreden met mijn kledingstyle of moet ik deze aanpassen?
    -Taakverdeling huishouden(indien ik ook werk)
    -Ook nog wel belangrijk om over financien te praten? Indien ik werk, gaan we dan helft/helft doen qua vaste lasten etc.
    -Hoe wil jij je kinderen opvoeden? De 1 viert verjaardagen en de ander niet? Allemaal van die kleine dingen, die opeens heel groot kunnen worden in een huwelijk.
    -Belangrijkste vraag: wil je een bruiloft met alles er op en der aan? (Ik wil namelijk geen bruiloft)
    - Ook heel belangrijk kan hij mij dichter naar allah brengen en mijn imaan versterken!

    Eigenlijk moet je gewoon ontdekken of op je 1 lijn zit met een partner. Heel veel mensen trouwen enkel uit verliefdheid, maar dat is nier genoeg. Je moet je afvragen zie ik mijzelf met deze persoon mijn leven delen, voor derest van mijn leven. Hebben wij dezelfde normen en waarden. En is dit een persoon die ik als vader of moeder van mijn kinderen wil.

  11. #54251
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Gegrild broodje met verse kaas. The Good Life stuff.

  12. #54252
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Deze vind ik ook heel belangrijk: onze ouders zijn gelijk! Ik ga jouw moeder en vader precies hetzelfde behandelen als de mijne. En ik verwacht dat ook van jou.

    En schoonouders mogen heus wel hun meningen en advies geven. En bemoeien met de opvoeding, vooral als zij aan het oppassen zijn en man en vrouwlief lekker werken. Dus geen gezeur jaa zijn vader heeft zomaar mijn zoontje zijn haren geknipt. Ik ben zijn moeder blabla. En andersom haar vader neemt zomaar mijn zoon iedere vrijdag mee, naar buiten etc.

    Heb al aantal keer gezien dat schoonouders wel goed genoeg zijn om 6dagen in de week op te passen, schoonmaken en koken. Maar het moment dat ze hun mening geven of kleinkind streng toespreken, zijn ze teveel en moeten ze hun plekken. Nope zo werkt het niet.

  13. #54253
    MVC Lid

    Reacties
    39
    24-09-2016

    Citaat Geplaatst door Sarcasm Bekijk reactie
    Welke vragen zouden jullie stellen, tijdens zo'n ma7ram-date? Dingen die je moet weten, alvorens je met hem/haar verdergaat?
    Ik heb een document met mogelijke vragen/onderwerpen die je kan aankaarten. Als je wilt stuur ik het je via PM.
    -

  14. #54254
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Depends. Heb je ook de mogelijkheid om hem te spreken zonder een 3e persoon? Zo niet, dan is het ook afhankelijk van wie je mahram is..
    Zijn er dan vragen die je niet zou stellen bij een bepaalde mahram?

  15. #54255
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Lijstje met vragen staat al klaar, nu alleen nog mijn perfect match vinden.