1. #316
    Verbannen

    Reacties
    10.551
    16-06-2007

    Citaat Geplaatst door palestijntje Bekijk reactie
    Hoezo syrie en jordanie? Hoe gaat europa met vluchtelingen om? Die landen hebben ze ten minste opgevangen met honderduizenden tegelijkertijd. In de jaren dertig stonden hollandse borden aan de grenzen met duitsland met de tekst "joden zijn niet welkom". Hoe men men met eigen hollandse joden omging, kun je in het dagboek van anne frank lezen.

    Wat mohendez betreft, Amis oekebah, ararag thatseth a azmar.

    Als je niet weet wat oekebah betekent en waarvoor het staat, vraag het aan je opa. Die kan je er alles over vertellen.
    Die hebben ze opgevangen? Ben jij gek ofzo? Die landen riepen massaal: ga aan de kant, we gaan de joden vermoorden!

    Maar mochten die Palestijnen integreren in de Syrische en Jordaanse samenleving? Welnee, die worden tot op de dag van vandaag in vluchtelingenkampen gehouden. En dan een beetje schelden op Nederland? Je bent echt knettergek.

    Het is waar dat Nederland de grenzen gesloten hield voor joodse vluchtelingen uit Duitsland. Daar kun je een moreel oordeel over vellen, maar het is ook een feit dat andere veilige landen als Engeland en Zwitserland dat ook deden.

    Je kritiek op Israël deel ik tot op zekere hoogte, maar je kunt ook je hand overspelen...

  2. #317
    Verbannen

    Reacties
    13.837
    03-01-2004

    Kom flier, onderbouw jouw kreten hier met bronnen en kom dan nog een keer langs.

  3. #318
    Verbannen

    Reacties
    6.859
    01-06-2006

    Citaat Geplaatst door palestijntje Bekijk reactie
    Sorry mohendez, dat je niet begrijpend kunt lezen kan ik niet verhelpen. Wellicht heeft het te maken met het arabisch bloed wat in jouw lichaam stroomt en wat jij verafschuwt en de schuld geeft van jouw misere leventje in nederland. Immers als je aan je opa vraagt wat "zoon van de helm" betekent, zul je het misschien begrijpen.

    Wil je gezicht wel zien als je er achter komt dat het gros in houceima en omgeving deels azmaigh en deels "arabisch" bloed in zich heeft.
    Ik kom uit een gebied waar jouw debielen soort naar toe zijn gevlucht en bij ons kwamen schuilen nadat die *******en jullie kwamen afstraffen, vraag aan je opa maar welke gebied dat was.

    We weten al meer dan 20 jaar al dat meer dan 80% van de Riffijnen 90% tot 100% van de atlas bewoners en sous inwoners genetisch gezien Imazighen zijn, sterker nog er is bijna geen volk op aarde die zo wenig is beinvloed door andere naties. 80% van de zogenaamde Arabische Marokkanen zijn etnisch Imazighen hebben geen onder te maken met de Arabieren, ze delen niet dezelfde genetische markers. Dus ik hoef niets te zien wat ik al jaren terug al gezien heb.

    genetici hebben zelfs een Y chromosoom vernoemd naar de berbers, de e1b1b1 noemen ze ook een Berber Marker. geen enkel andere y chromosoom is vernoemd naar een natie.

    Jij bent voor mij een dom onwetend debieltje die ik een beetje voorzichtig probeer te prikkelen.

  4. #319
    MVC Lid

    Reacties
    3.645
    05-10-2005

    Citaat Geplaatst door Mouhandiz Bekijk reactie
    Hoe vaker ik met jouw wonderbaarlijke wezen soort discussieer hoe meer ik mij realiseer dat sommigen dingen gewoon weg niet te verklaren zijn.

  5. #320
    MVC Lid

    Reacties
    3.645
    05-10-2005

    Wijze worden van shajkh Ghanim jazahoe Allah ghayran.

  6. #321
    Verbannen

    Reacties
    13.837
    03-01-2004

    ach ja meneertje gaat wartaal uitkramen. Nogmaals, vraag je opa wat amis oekebah betekent en kom dan nog een keer langs. Als je het niet weet, zeg het dan eerlijk. Ben bereid het je uit te leggen om je een spiegel voor te houden. Die geschiedenis is een zwarte bladzijde en moet het marokkaanse regime wat mij betreft er voor gestraft worden.

  7. #322
    Verbannen

    Reacties
    10.551
    16-06-2007

    Citaat Geplaatst door palestijntje Bekijk reactie
    Daar hebben we je ook niet voor nodig flier. Jij of je kinderen mogen blij zijn als de ummah de EU niet zal bestraffen voor de terreur die het al 200 jaar in amerika, australie en midden oosten heeft gezaait.
    Een ummah? Die is nog hilarischer dan een verwijzing naar een joodse staat onder koning David...

    Sorry Palestijntje, maar ik heb me hier meermaals uitgesproken voor een Palestijnse staat. Maar jij overspeelt je hand door de rechtmatigheid van Israël te ontkennen. En als het zo moet, dan maar geen Palestijnse staat.

  8. #323
    Verbannen

    Reacties
    6.859
    01-06-2006

    Citaat Geplaatst door palestijntje Bekijk reactie
    ach ja meneertje gaat wartaal uitkramen. Nogmaals, vraag je opa wat amis oekebah betekent en kom dan nog een keer langs. Als je het niet weet, zeg het dan eerlijk. Ben bereid het je uit te leggen om je een spiegel voor te houden. Die geschiedenis is een zwarte bladzijde en moet het marokkaanse regime wat mij betreft er voor gestraft worden.
    had je maar beter op school moeten letten, dan had je geen moeite met het gene wat voor jou debielen soort wartaal is.

    Vraag aan aan jouw opa en oma waar jouw homo soort naar toe vluchtenden en hun vrouwen lieten verstoppen, dan weet jij ook gelijk waar ik vandaan kom en waarom jullie daar zo veilig waren.

  9. #324
    Verbannen

    Reacties
    6.859
    01-06-2006

    Citaat Geplaatst door fierljepper Bekijk reactie
    Een ummah? Die is nog hilarischer dan een verwijzing naar een joodse staat onder koning David...

    Sorry Palestijntje, maar ik heb me hier meermaals uitgesproken voor een Palestijnse staat. Maar jij overspeelt je hand door de rechtmatigheid van Israël te ontkennen. En als het zo moet, dan maar geen Palestijnse staat.
    Jij bent hier aan het discussiëren met iemand die hier op Marokko.nl zelfs het verkrachten en moorden van zijn eigen stam genoten verheerlijkt omdat de moordenaars en verkrachters volgens hem Arabieren waren.


    Denk jij nou werkelijk dat deze tuig maar enige menselijkheid kennen laat staan hebben. Zijn stamgenoten kregen zelfs onderdak van ons nadat ze op de meest afschuwelijke wijze werden aangepakt, en het waren niet eens strijders maar gewone burgers. Deze tuig zullen zelfs hun moeders, zussen en dochters op offeren voor de Arabieren, dit zijn de laagste wezens op planeet aarde.

  10. #325
    MVC Lid

    Reacties
    3.645
    05-10-2005

    25 het reddend onderscheidingsmiddel
    30 En de gezant zegt: "Mijn Heer, mijn volk houdt deze Koran voor iets wat gemeden moet worden." 31 En zo hebben Wij voor elke profeet een vijand uit de boosdoeners gemaakt, maar jouw Heer is goed genoeg als leider en helper.

  11. #326
    Verbannen

    Reacties
    10.551
    16-06-2007

    Citaat Geplaatst door Mouhandiz Bekijk reactie
    Jij bent hier aan het discussiëren met iemand die hier op Marokko.nl zelfs het verkrachten en moorden van zijn eigen stam genoten verheerlijkt omdat de moordenaars en verkrachters volgens hem Arabieren waren.


    Denk jij nou werkelijk dat deze tuig maar enige menselijkheid kennen laat staan hebben. Zijn stamgenoten kregen zelfs onderdak van ons nadat ze op de meest afschuwelijke wijze werden aangepakt, en het waren niet eens strijders maar gewone burgers. Deze tuig zullen zelfs hun moeders, zussen en dochters op offeren voor de Arabieren, dit zijn de laagste wezens op planeet aarde.
    Tja, ik weet het niet. Ik ben in deze discussie een behoorlijke buitenstaander: ik ben geen moslim, geen Berber of Arabier en ook geen Israëliër noch hang ik het joodse geloof aan. Maar ik vind wel dat Israël binnen de grenzen van 1967 bestaansrecht heeft. Evenals ik vind dat er een Palestijnse staat moet komen.

  12. #327
    Verbannen

    Reacties
    13.837
    03-01-2004

    nou moehandez, je hebt de prikkel die je wilde uitdelen, dubbel en dwars terug gekregen. En dit van een amazigh waarvoor jij denkt te kunnen spreken. Hoe voel je je nou je weet dat je over arabisch bloed beschikt? Ssht niet te hard roepen dat je een halve arabier bent. Ga je nu ter strijde tegen jezelf? Wat betreft vluchten naar ashwayger, dan heb je het mis. Awaygher zoals jij hebben op het net een grote bek, maar in het dagelijks leven zijn ze met hun grote praatjes in geen velden te bekennen. De enige awaygher die enige guts had was abdelkrim, zie trouwens hoe zijn kinderen nu in het "arabische" rabat een voorspoedig leven leiden. . Wat mijn achtergrond betreft is mij grootvader een akzenay en mijn grootmoeder een twayaghersht. Mijn opa is dus een halve akzenay/awaygher die weer getrouwd is met een tatouzenth. De awayghers die ik ken houden gelukkig geen kronkels zoals jij er op na. Tegendeel, ik heb een aangetrouwde schoonfamilie uit bnou bou3ajsch, getrouwd met mijn broer. En dit kun je vast ook niet verkroppen.

    Flier, Als je "steun" voor het palestijnse volk net zo snel als de sneeuw voor de zon verdwijnt, dan was er nooit sprake van steun. Nogmaals, wanneer de ummah een feit is, dan zul jij als je nog leeft, anders je kinderen, je voorouders vervloeken voor de terreur die men al 200 jaar zaait over bijna gehele wereld. Denk niet dat eeuwige macht aan de mens noch staat noch een volk is.

  13. #328
    MVC Lid

    Reacties
    3.645
    05-10-2005

    Citaat Geplaatst door Mouhandiz Bekijk reactie
    Jij bent hier aan het discussiëren met iemand die hier op Marokko.nl zelfs het verkrachten en moorden van zijn eigen stam genoten verheerlijkt omdat de moordenaars en verkrachters volgens hem Arabieren waren.


    Denk jij nou werkelijk dat deze tuig maar enige menselijkheid kennen laat staan hebben. Zijn stamgenoten kregen zelfs onderdak van ons nadat ze op de meest afschuwelijke wijze werden aangepakt, en het waren niet eens strijders maar gewone burgers. Deze tuig zullen zelfs hun moeders, zussen en dochters op offeren voor de Arabieren, dit zijn de laagste wezens op planeet aarde.

  14. #329
    Verbannen

    Reacties
    7.070
    21-06-2008

    Het is voor het ogenblik een lekker weertje in Israel, een dagje aan de Middelandse zee is een aanrader.
    Hetzelfde geldt trouwens ook voor Gaza, als die gazanen de haat effe vergeten kunnen ze ook genieten van een leuk dagje aan zee.

  15. #330
    Verbannen

    Reacties
    7.070
    21-06-2008

    Citaat Geplaatst door Tunes27 Bekijk reactie
    Een skygod bijvoorbeeld, nog niet zo lang geleden nog redelijk mild en genuanceerd, waar hij nu zn zionistenneus laat zien.
    Met als nieuw argument om de ontwetende hollanders op t verkeerde been te zetten: de moslims zijn verantwoordelijk voor de holocaust....
    I kid you not
    Tuun als roddeltante, en natuurlijk weer liegen, wat ik schreef was:
    Hitler wilde de joden in de 30 er jaren naar Britisch palestina deporteren, de Engelsen zagen dat niet zitten omdat de aanwezige arabische en joodse bevolking al een kruitvat was. Hij koos dan later maar voor genocide. een beetje verdraagzaamheid van de arabieren han een massa levens kunnen redden.
    Ook hadden er dan nu ongeveer 10 milj. joden meer in de regio gezeten met een grotere welvaart als resultaat voor de gewone arabieren
    .

    Met de waarheid te vertellen zet je niemand op het verkeerde been, dat doe je met propaganda, die je hier volop vindt..
    En ja ik ben mild voor de israeli en de palestijnen, verder vel ik niet eens een oordeel, genuanceerd betekent natuurlijk niet dat je de leugens laat woekeren die de palestijnse en israelische propaganda lobby de wereld in stuurt, hier tref ik echter vooral en veel palestijnse propaganda aan; en dan praat jij over iemand op het verkeerde been zetten?