1. #223726
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Kan iemand mn graf alvast graven? Ik heb volgens mij een schorsing van school te pakken mn ouders maken me dood als ze dit horen.. Dit keer zit ik echt heel goed in de problemen. Enige geruststelling is dat naast mij ook ong 40/50 andere leerlingen in t zelfde schuitje zitten. Zo erg kunnen die consequenties dus denk ik niet zijn want is best groot aantal leerlingen dan doet de school iets niet goed denk ik dan.
    Zo veel leerlingen haha. hopelijk valt het mee voor je.
    Ben ook een keer geschorst wel in mn eentje en 1x mocht ik met een groepje niet mee op schoolreis. Dat laatste vond ik erger. Was toen nog nooit naar de Efteling geweest moest bijna huilen En we moesten die dag gewoon naar school komen.
    Happiness is an inside job


  2. #223727
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Wat hebben jullie met zn allen uitgevreten?[emoji33]

    Hoop voor je dat het allemaal meevalt.
    Langg verhaal. Ik vertel t zo wel.

  3. #223728
    MVC Lid

    Reacties
    836
    20-05-2016

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Zo veel leerlingen haha. hopelijk valt het mee voor je.
    Ben ook een keer geschorst wel in mn eentje en 1x mocht ik met een groepje niet mee op schoolreis. Dat laatste vond ik erger. Was toen nog nooit naar de Efteling geweest moest bijna huilen En we moesten die dag gewoon naar school komen.
    Praline ook al aan de sinaasappelcake? Ik heb m ook gemaakt net voor ons thuis vanavond.
    Morgen wil ik weer iets bakken om mee te nemen. Maar wat?

  4. #223729
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Praline
    Nu heb je allebei, wauw heel leuk voor je!
    Geniet er van
    Meisje zijn anders... maar alles komt natuurlijk. Meer strikjes en roze in huis
    the best things are free

  5. #223730
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Citaat Geplaatst door 12344 Bekijk reactie
    Vind je dat niet eenzaam zonder famillie etc?
    Niet slecht bedoeld ofzo.
    Ik heb dan soms van die dagen dat ik echt m'n famillie en ouders mis en me dan echt eenzaam voel.
    Heb wel een fijne schoonfamillie maar is toch anders. En wil hen ook niet lastigvallen ofzo.
    Eenzaam? Ik woon maar 10 km van mijn ouders vandaan, ik kan wanneer ik wil naar hun toe en dat doe ik ook. Ik ben niet afhankelijk van de gezelschap van anderen.
    Mijn schoonfamilie is fake, zij zijn gewoon zo nep dat ik hun koppen niet meer kan aanzien, en mezelf het niet meer aan doe om met hun te zitten, en daar mijn tijd te verspillen. Met l3ied zal ik wel gaan natuurlijk..

    Jij bent zeker pas kort getrouwd? Of heb ik het mis..
    the best things are free

  6. #223731
    MVC Lid

    Reacties
    836
    20-05-2016

    Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Eenzaam? Ik woon maar 10 km van mijn ouders vandaan, ik kan wanneer ik wil naar hun toe en dat doe ik ook. Ik ben niet afhankelijk van de gezelschap van anderen.
    Mijn schoonfamilie is fake, zij zijn gewoon zo nep dat ik hun koppen niet meer kan aanzien, en mezelf het niet meer aan doe om met hun te zitten, en daar mijn tijd te verspillen. Met l3ied zal ik wel gaan natuurlijk..

    Jij bent zeker pas kort getrouwd? Of heb ik het mis..
    Ah op die manier ik begrijp het.

    Nee wij zijn al 5 jaar getrouwd.
    Maar soms heb ik van die momenten dat ik m'n famillie heel erg mis.
    Ik heb zelf ook geen zussen. Helaas
    Wel schoonzussen maar is toch anders. En diegene die kids hebben zijn
    Daar druk mee. Mijn beste vriendin woont twee uur verderop.
    Kan mijzelf ook prima vermaken hoor maar toch heb je soms behoefte
    Om iets te gaan doen met vriendinnen. Maar die heb ik niet echt. Wonen te ver dus zijn uit elkaar gegroeid.

  7. #223732
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013



    voor elke jaar een roosje en van mn meisje ook een roosje

    ben gek op bloemen t verveelt nooit
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  8. #223733
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 12344 Bekijk reactie
    Praline ook al aan de sinaasappelcake? Ik heb m ook gemaakt net voor ons thuis vanavond.
    Morgen wil ik weer iets bakken om mee te nemen. Maar wat?
    Ow echt hoe smaakt die?
    Kan pas morgen proeven

    Misschien de avocadocake?
    Happiness is an inside job


  9. #223734
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Praline
    Nu heb je allebei, wauw heel leuk voor je!
    Geniet er van
    Meisje zijn anders... maar alles komt natuurlijk. Meer strikjes en roze in huis
    dankjewel
    Ja toen we net vertrokken zei ik nog is denk k een meisje.
    Shoppen ga dit weekend meteen beginnen
    Happiness is an inside job


  10. #223735
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Welke wenkbrauwpoeder gebruiken jullie dames?
    Heb die gel van Anastasia al is mooi, alleen voor mn gevoel heb ik net de verkeerde kleur daarvan. Hij is me te donker vind ik.
    Happiness is an inside job


  11. #223736
    MVC Lid

    Reacties
    686
    26-06-2016

    Iemand hier woont meer dan 400km van de ouders. Dus ben niet de enige. Maar even te reageren op jou reactie. Ik ben het met je eens. In het begin was het niet zo heel erg leek mij. Maar nu ik moeder en ook mijn ouders ouder worden, zou ik heel graag in de buurt willen wonen zeker weten. Je kan niet even op en neer helaas.

    Verder is het ook zo wat 12345 zegt, als je verder gaat wonen dan groei je uit elkaar wat vriendinnen betreft. Dat vind ik zeker ook
    Jammer, een vriendin/zus/nicht in de buurt is toch best belangerijk. En ik mis het best wel. En heb ook momenten dat ik mij eenzaam voel. Maar alhamdoelliAllah.

  12. #223737
    MVC Lid

    Reacties
    836
    20-05-2016

    Citaat Geplaatst door Zilverbloempje Bekijk reactie
    Iemand hier woont meer dan 400km van de ouders. Dus ben niet de enige. Maar even te reageren op jou reactie. Ik ben het met je eens. In het begin was het niet zo heel erg leek mij. Maar nu ik moeder en ook mijn ouders ouder worden, zou ik heel graag in de buurt willen wonen zeker weten. Je kan niet even op en neer helaas.

    Verder is het ook zo wat 12345 zegt, als je verder gaat wonen dan groei je uit elkaar wat vriendinnen betreft. Dat vind ik zeker ook
    Jammer, een vriendin/zus/nicht in de buurt is toch best belangerijk. En ik mis het best wel. En heb ook momenten dat ik mij eenzaam voel. Maar alhamdoelliAllah.

    ja Indd! Kan ook altijd dingen met mijn man doen maar is toch anders.
    Soms wil je gewoon vrouwen dingen doen etc. Heb je daar wel vriendinnen? Of...

  13. #223738
    MVC Lid

    Reacties
    836
    20-05-2016

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ow echt hoe smaakt die?
    Kan pas morgen proeven

    Misschien de avocadocake?
    Heel lekker! Recept van Elliouisa cooking!

  14. #223739
    MVC Lid

    Reacties
    836
    20-05-2016

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Welke wenkbrauwpoeder gebruiken jullie dames?
    Heb die gel van Anastasia al is mooi, alleen voor mn gevoel heb ik net de verkeerde kleur daarvan. Hij is me te donker vind ik.

    Ik gebruik die van Catrice.

  15. #223740
    *adorable*

    Reacties
    1.039
    31-12-2003

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Welke wenkbrauwpoeder gebruiken jullie dames?
    Heb die gel van Anastasia al is mooi, alleen voor mn gevoel heb ik net de verkeerde kleur daarvan. Hij is me te donker vind ik.
    De potlood van anastasia is heel mooi vind ik. Oogt natuurlijker. Maar ik ben ook tevreden met de gel hoor en verder gebruik ik soms die van Catrice.