1. #223711
    MVC Lid

    Reacties
    836
    20-05-2016

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Allah iebarek fiek. We zijn echt happy.
    Weet jij al wat je krijgt ?
    A boy!
    Haha ach als t maar gezond is toch.

  2. #223712
    MVC Lid

    Reacties
    836
    20-05-2016

    Heb morgen geboortefeestje in een zaaltje twijfel om te gaan met m'n kramp in m'n nek. Hoop dat het wegtrekt.
    Twijfel zowiezo is vriend van m'n man en ken dan niemand daar, dus zit dan bij onbekenden allemaal aan tafel.
    Wat te doen? Gaan of niet?

  3. #223713
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Heb hier net een kapsalon op die niet echt oké was....ben nu gewoon misselijk:kots*. Nu verder met een mars dat helpt de misselijkheid wel.


    Bijna weeeeekenddddd!


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  4. #223714
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door Phynx Bekijk reactie
    Allahouma barek. Goed om te horen. Grote Nissje is niet jaloers geweest op haar zusje?

    Met ons gaat het goed alhamdouliLlah. Mini is nu wel een beetje verkouden. Dat hoestje is zo zielig, inchaAllah gaat t gauw over.



    nee totaal niet hamdolilah E is gek op der zusje en vraagt of ze nog een zisje mag


    aagh liefie mijn mini had dat meteen na de geboorte so zielig
    allahi sjafiha liefie
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  5. #223715
    MVC Lid

    Reacties
    665
    24-05-2016

    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    We hadden gister een discussie over kamp. Geen haar op mn hoofd die Layla laat gaan aldus papa. Maar zoontje wel...
    Nou wat mij betreft of alle2 wel of alle2 niet hoor.. vind dat anders echt lullig. Ik wil zover het kan ze wel gelijk opvoeden. Weet niet of we daar ooit uit gaan komen

    Wat vinden jullie?

    Nooit en te nimmer dat ik dat zou doen, ik heb twee zonen maar had ik ook een dochter gelijke rechten voor allebei.
    Mijn broers mochten letterlijk alles en ik moest mij voor elke scheet verantworden. Mocht niet eens met mijn vriendinnen wat van drinken.
    Deed toch alles stiekem.
    Met school gingen wij elk jaar op kamp voor een week. Wat heb ik dat gehaat. Mijn broer die in de parallel klas zat ( zelfde jaargang, ik zat in 5 a en hij in 5 c ) mocht dan wel en ik niet. Daar zat je dan met maagpijn in een wildvreemde klas.
    Nog steeds een heel naar gevoel van onrechtvaardigheid erbij, alsof mijn broer meer waard bij mijn ouders is dan ik.

  6. #223716
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Nietvergeten1 Bekijk reactie
    Nooit en te nimmer dat ik dat zou doen, ik heb twee zonen maar had ik ook een dochter gelijke rechten voor allebei.
    Mijn broers mochten letterlijk alles en ik moest mij voor elke scheet verantworden. Mocht niet eens met mijn vriendinnen wat van drinken.
    Deed toch alles stiekem.
    Met school gingen wij elk jaar op kamp voor een week. Wat heb ik dat gehaat. Mijn broer die in de parallel klas zat ( zelfde jaargang, ik zat in 5 a en hij in 5 c ) mocht dan wel en ik niet. Daar zat je dan met maagpijn in een wildvreemde klas.
    Nog steeds een heel naar gevoel van onrechtvaardigheid erbij, alsof mijn broer meer waard bij mijn ouders is dan ik.
    Ik begin jou meer en meer te begrijpen. Het is inderdaad niet eerlijk, anderzijds hebben je ouders het ook zo geleerd. Een jongen mag alles, een meisje wordt dan fdieha.

    Bij ons was dit thuis niet aan de orde, alhamdoelilah. Dit maakt dat ik veel zaken ook evident vind, maar jouw reactie raakte mij wel.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  7. #223717
    MVC Lid

    Reacties
    8.506
    21-03-2002

    Praline wat leuk mabroek een koningspaar
    GEEN PM VAN MANNEN AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. #223718
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Senna Bekijk reactie
    Praline wat leuk mabroek een koningspaar
    Allah iebarek fiek. Ja haha leuker kan niet

    Citaat Geplaatst door Rita_ Bekijk reactie
    O wat leuk een koningspaaaar. Allahuma bareek!
    Is echt leuk afdeling van een boy en girl rond tstruinen.
    Ja beide zijn echt leuk. Maar ga me nu eerst uitleven op de meisjes afd. Heb nog helemaal niks gekocht.
    Ben al voor haarbandjes aan het kijken haha.


    Citaat Geplaatst door 12344 Bekijk reactie
    A boy!
    Haha ach als t maar gezond is toch.

    Boys zijn ook leuK!
    Indd!
    Happiness is an inside job


  9. #223719
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Ik mocht ook niet mee op kamp en uiteindelijk mn zusje en broertje wel.
    Ging dus echt niet om jongens mogen meer dan de meiden bij ons thuis. De tijd heeft het gedaan.
    Bij mij gingen alle marokkaanse meiden niet uit de klas dus zo mocht ik ook niet..: En daarna werd het wat losser en was op kamp gaan geen ramp.
    Happiness is an inside job


  10. #223720
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Mn vader had altijd gezegd nee je gaat niet maar toen het erop aankwam mocht ik toch gaan Zelfs drie keer, groep 7,8 en brugklas. Maar bij ons was t wel zo dat ook echt alle meiden meegingen vandaar denk ik en ook veel moslims bijna de helft. Wel leuke herinnering ben blij dat ik niet thuis moest blijven. Omdat ik het zo heb ervaren, wil ik dit eigenlijk ook niet gaan verbieden voor mn eigen kids mocht ik die ooit krijgen. Vind ook dat als je dit verbied, dit ook voor een jongen moet gelden wel zo eerlijk..

  11. #223721
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    Bij ons mochten we allen gaan, maar doordat de overgrote meerderheid niet mee mocht (in de klassen waar ik zat), werd het telkens weer afgelast. Tot ik in het laatste jaar zat, ... Toen wilde ik zelf niet mee omwille van geloofsredenen.

    Maar mijn broers/zussen die op andere scholen zaten, waar iedereen wel gewoon ging, gingen dus wel mee.

  12. #223722
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Kan iemand mn graf alvast graven? Ik heb volgens mij een schorsing van school te pakken mn ouders maken me dood als ze dit horen.. Dit keer zit ik echt heel goed in de problemen. Enige geruststelling is dat naast mij ook ong 40/50 andere leerlingen in t zelfde schuitje zitten. Zo erg kunnen die consequenties dus denk ik niet zijn want is best groot aantal leerlingen dan doet de school iets niet goed denk ik dan.

  13. #223723
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    Een nota in mijn agenda was al een ramp, laat staan een schorsing
    Hoop alleszins dat het niet zo ver komt.
    Best wel een grote groep inderdaad om allen te schorsen.

  14. #223724
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door Nieuwerd Bekijk reactie
    Een nota in mijn agenda was al een ramp, laat staan een schorsing
    Hoop alleszins dat het niet zo ver komt.
    Best wel een grote groep inderdaad om allen te schorsen.
    Snapje hier ook. Wollah mchit fiha teringzooi

  15. #223725
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Kan iemand mn graf alvast graven? Ik heb volgens mij een schorsing van school te pakken mn ouders maken me dood als ze dit horen.. Dit keer zit ik echt heel goed in de problemen. Enige geruststelling is dat naast mij ook ong 40/50 andere leerlingen in t zelfde schuitje zitten. Zo erg kunnen die consequenties dus denk ik niet zijn want is best groot aantal leerlingen dan doet de school iets niet goed denk ik dan.
    Wat hebben jullie met zn allen uitgevreten?[emoji33]

    Hoop voor je dat het allemaal meevalt.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran