1. #26641
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Gefeliciteerd AMbiance. Ik lees dat onderkoffe rook zwanger is, mashallah dames Allahoema barek van harte gefeliciteerd. Ik zie mashallah ook veel zwangere dames, maar dat is normaal in de zomer. Zal wel te maken hebben met de kou van de winter

  2. #26642
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Gefeliciteerd AMbiance. Ik lees dat onderkoffe rook zwanger is, mashallah dames Allahoema barek van harte gefeliciteerd. Ik zie mashallah ook veel zwangere dames, maar dat is normaal in de zomer. Zal wel te maken hebben met de kou van de winter
    juist anders om. Volgens de statistieken hebben mensen in warme zomers meer geslchtgmeeschsl waardoor er meer zwanger worden,,,,en in de winter dan beginnen de dikke buiken oo te vallen.....maar door de koude winters dragen mensen in noord Europa veel kleding waardoor het wellicht minder opvalt........het valt jiu nu op omdat de meeste vtouwen er in de zomer strak en bloot bij lopen waarooor het op valt

  3. #26643
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Gefeliciteerd AMbiance. Ik lees dat onderkoffe rook zwanger is, mashallah dames Allahoema barek van harte gefeliciteerd. Ik zie mashallah ook veel zwangere dames, maar dat is normaal in de zomer. Zal wel te maken hebben met de kou van de winter
    Onderkoffer zwanger ?


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  4. #26644
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door Rita_ Bekijk reactie
    Onderkoffer zwanger ?
    Oeps!

  5. #26645
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    wie wil mij stapsgewijs uitleggen hoe je slaaptraining moet doen?

    Ik ben er gewoon helemaal klaar mee op dit moment. Mijn zoontje slaapt nog steeds aan de borst en ik krijg echt gewoon woede gevoelens als het langer duurt dan 15 minuten :s Vandaag werd hij om 5 uur wakker en wilde hele tijd de borst en maar jammeren omdat hij niet kon slapen. Vandaag overdag heb ik 3x geprobeerd hem op bed te krijgen, maar elke keer zonder succes terwijl hij wel moe is/was. Ik ben zelfs speciaal gaan wandelen zodat hij toch zou kunnen slapen, maar hij vertikt het gewoon lijkt het. Nu slaapt hij eindelijk alhamdoelillaah.

    Hij slaapt ook 9 van de 10 x in ons bed, en ook daar ben ik gewoon klaar mee. Hij is nu 1 jaar en ik wil dat gedoe met slapen niet meer. Ik wil gewoon voeden, kusje en op bed leggen. Saffie, geen strijd meer, geen gehuil meer om niks en geen 100 x trap op en trap af omdat hij niet wil slapen Ik ben moe!!!

    Dus wie helpt mij aub door het stap voor stap uit te leggen? Mag ook via PM.

  6. #26646
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    wie wil mij stapsgewijs uitleggen hoe je slaaptraining moet doen?

    Ik ben er gewoon helemaal klaar mee op dit moment. Mijn zoontje slaapt nog steeds aan de borst en ik krijg echt gewoon woede gevoelens als het langer duurt dan 15 minuten :s Vandaag werd hij om 5 uur wakker en wilde hele tijd de borst en maar jammeren omdat hij niet kon slapen. Vandaag overdag heb ik 3x geprobeerd hem op bed te krijgen, maar elke keer zonder succes terwijl hij wel moe is/was. Ik ben zelfs speciaal gaan wandelen zodat hij toch zou kunnen slapen, maar hij vertikt het gewoon lijkt het. Nu slaapt hij eindelijk alhamdoelillaah.

    Hij slaapt ook 9 van de 10 x in ons bed, en ook daar ben ik gewoon klaar mee. Hij is nu 1 jaar en ik wil dat gedoe met slapen niet meer. Ik wil gewoon voeden, kusje en op bed leggen. Saffie, geen strijd meer, geen gehuil meer om niks en geen 100 x trap op en trap af omdat hij niet wil slapen Ik ben moe!!!

    Dus wie helpt mij aub door het stap voor stap uit te leggen? Mag ook via PM.
    check pm

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009

  7. #26647
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Ambiance Mabrouk!! Wat leuk en heel leuk gedaan.

    Mijn kleine slaapt op zn buik vind t best eng ik kijk de hele tijd of t goed gaat haha. Sliepen jullie baby ook op de buik of geen buikslapers?
    Mn eerste sliep veel op haar buik vanaf.vlak na de geboorte al eigenlijk en mn 2de ook nu de ene keer buik andere keer rug
    Logisch eigenlijk ook alleen maar op je rug word vervelend
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  8. #26648
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Gefeliciteerd AMbiance. Ik lees dat onderkoffe rook zwanger is, mashallah dames Allahoema barek van harte gefeliciteerd. Ik zie mashallah ook veel zwangere dames, maar dat is normaal in de zomer. Zal wel te maken hebben met de kou van de winter
    Dankjewel !! Haha kou van de winter zegt ze Haha [emoji23]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  9. #26649
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    wie wil mij stapsgewijs uitleggen hoe je slaaptraining moet doen?

    Ik ben er gewoon helemaal klaar mee op dit moment. Mijn zoontje slaapt nog steeds aan de borst en ik krijg echt gewoon woede gevoelens als het langer duurt dan 15 minuten :s Vandaag werd hij om 5 uur wakker en wilde hele tijd de borst en maar jammeren omdat hij niet kon slapen. Vandaag overdag heb ik 3x geprobeerd hem op bed te krijgen, maar elke keer zonder succes terwijl hij wel moe is/was. Ik ben zelfs speciaal gaan wandelen zodat hij toch zou kunnen slapen, maar hij vertikt het gewoon lijkt het. Nu slaapt hij eindelijk alhamdoelillaah.

    Hij slaapt ook 9 van de 10 x in ons bed, en ook daar ben ik gewoon klaar mee. Hij is nu 1 jaar en ik wil dat gedoe met slapen niet meer. Ik wil gewoon voeden, kusje en op bed leggen. Saffie, geen strijd meer, geen gehuil meer om niks en geen 100 x trap op en trap af omdat hij niet wil slapen Ik ben moe!!!

    Dus wie helpt mij aub door het stap voor stap uit te leggen? Mag ook via PM.

    Allah i sa7al 3lik !! Het is echt moeilijk maar je moet hard worden. Wat ik bij adam deed was gewoon hup zijn bedje naar zijn eigen kamer en ik ging op de grond naast hem liggen en hij gewoon in zijn eigen bed en hij kon makkelijk 2 uurtjes huilen maar na 2 weken hoefde ik echt alleen maar 10 min naast hem te liggen en hij sliep en probeer een bedtijd ritueel te maken dus of boekje lezen zelf verhaaltjes vertellen etc. Zachtjes praten al vroeg de gordijntjes dicht (tip van Xaviera) je moet ook kijken wat het beste bij jouw kindjes past en de situatie wat goed voelt voor beiden en stapje voor stapje elk kind en elke situatie is anders


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. #26650
    MVC Lid

    Reacties
    70
    31-08-2015

    Ochtendmens,

    Oeff lijkt wel alsof je de slaapritme van mijn zoontje beschrijft toen die 1 jaar was. Ik was er ook echt helemaal klaar mee en kreeg zoals je zegt gewoon woedegevoelens. Hij sliep eerst vaak bij ons in bed. Was gewoon begonnen met in zijn eigen bed en ik dernaast en telkens over zn bol aaien. Daarna deed ik m in bed en liet ik m huilen. Na een week viel hij zelf in slaap. Dat ging 2 maanden goed en toen heb ik besloten hem in zijn eigen kamertje te laten slapen. Zoals ambiance dat deed met matras naast zij n bedje deed ik dat ook. Continue ging die kijken of ik er wel ben. Hij slaapt sinds het suikerfeest in zijn kamertje en sinds een week stop ik m in bed en ga ii weg. Soms jammert hij soms echt hard huilen maar na een kwartier valt ie in slaap. Gewoon wat harder worden want ik snap dat het je enorm irriteert en dat je denkt oke nu is tie 1 wanneer gaat hij nou normaal slapen. Gewoon doorzetten komt goed inchallaah. ♡♡

  11. #26651
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie
    Allah i sa7al 3lik !! Het is echt moeilijk maar je moet hard worden. Wat ik bij adam deed was gewoon hup zijn bedje naar zijn eigen kamer en ik ging op de grond naast hem liggen en hij gewoon in zijn eigen bed en hij kon makkelijk 2 uurtjes huilen maar na 2 weken hoefde ik echt alleen maar 10 min naast hem te liggen en hij sliep en probeer een bedtijd ritueel te maken dus of boekje lezen zelf verhaaltjes vertellen etc. Zachtjes praten al vroeg de gordijntjes dicht (tip van Xaviera) je moet ook kijken wat het beste bij jouw kindjes past en de situatie wat goed voelt voor beiden en stapje voor stapje elk kind en elke situatie is anders


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Fijn dat het geholpen heeft!

    Ik las dat je zwanger bent, alf mabrouk!! Moge Allah je een gezond kindje schenken, Allahoema ameen!

  12. #26652
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Wat je moet doen is,,,,,in z'n eugen bed zetten en je hand tegen hem aan tot hij slaapt,,,,dit doe je 2 nachten ofzo,,,,,daarna in raak je hem niet meer aan maar blijf je naast z'n bed staan,,,dit ook 2 nachten ofzo,,,,,daaarna ga je op stoel zitten op 2 meter afstand,,,en dit okk 2 nachten ofzo,,,daaarna 3 of 4 meter af en toe wat zeggen zodat hij weet dat je er bent ,,,ook weer een paar machten,,,,en dan ben je bij de deur beland en dan ook weereen paar nachten ,,,,en dan ben je uit de kamer ,,,,,...,,

  13. #26653
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie
    Allah i sa7al 3lik !! Het is echt moeilijk maar je moet hard worden. Wat ik bij adam deed was gewoon hup zijn bedje naar zijn eigen kamer en ik ging op de grond naast hem liggen en hij gewoon in zijn eigen bed en hij kon makkelijk 2 uurtjes huilen maar na 2 weken hoefde ik echt alleen maar 10 min naast hem te liggen en hij sliep en probeer een bedtijd ritueel te maken dus of boekje lezen zelf verhaaltjes vertellen etc. Zachtjes praten al vroeg de gordijntjes dicht (tip van Xaviera) je moet ook kijken wat het beste bij jouw kindjes past en de situatie wat goed voelt voor beiden en stapje voor stapje elk kind en elke situatie is anders


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Heel erg bedankt voor jouw reactie!

    En nog van harte gefeliciteerd met jouw zwangerschap. Moge Allaah een voldragen zwangerschap laten zijn, ameen.

  14. #26654
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Mamaatje2015 Bekijk reactie
    Ochtendmens,

    Oeff lijkt wel alsof je de slaapritme van mijn zoontje beschrijft toen die 1 jaar was. Ik was er ook echt helemaal klaar mee en kreeg zoals je zegt gewoon woedegevoelens. Hij sliep eerst vaak bij ons in bed. Was gewoon begonnen met in zijn eigen bed en ik dernaast en telkens over zn bol aaien. Daarna deed ik m in bed en liet ik m huilen. Na een week viel hij zelf in slaap. Dat ging 2 maanden goed en toen heb ik besloten hem in zijn eigen kamertje te laten slapen. Zoals ambiance dat deed met matras naast zij n bedje deed ik dat ook. Continue ging die kijken of ik er wel ben. Hij slaapt sinds het suikerfeest in zijn kamertje en sinds een week stop ik m in bed en ga ii weg. Soms jammert hij soms echt hard huilen maar na een kwartier valt ie in slaap. Gewoon wat harder worden want ik snap dat het je enorm irriteert en dat je denkt oke nu is tie 1 wanneer gaat hij nou normaal slapen. Gewoon doorzetten komt goed inchallaah. ♡♡
    Shukran voor jouw reactie! Inmiddels heb ik er wel meer een beeld bij.

  15. #26655
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    In mijn bed of op een matras ernaast liggen heb ik nooit gedaan eigenlijk. Daar zou ik ook jnoen van krijgen . Sowieso dezelfde rituelen voor het slapengaan en doe ook vrij snel al de gordijnen dicht. Daarna gewoon in bed leggen, laten huilen (paar min), teruggaan quran lezen, over rug aaien of hoofdje etc. Beetje praten. En weer weg en terug. Zo bij beiden gedaan.