1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    54
    15-09-2005

    wie weeet ?...?...

    waar ik die dvd van el risallah kan kOpe??

    de engelse versie hé
    The Message dus...


    ?????

  2. #2
    La Ilaha Ilal Allah

    Reacties
    566
    20-04-2005

    ik vraag mijn broer wel of hij die heeft... oke?
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  3. #3
    walaa Tafaraqu!

    Reacties
    116
    26-06-2005

    Hangt er vanaf waar je woont. Ik weet dat ze hem in Risallah (den haag) verkopen.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    54
    15-09-2005

    k woon in amsterdam..

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    54
    15-09-2005

    hebbe ze t niet in amsterdam ..????????

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    54
    15-09-2005

    luktt niet

  7. #7
    walaa Tafaraqu!

    Reacties
    116
    26-06-2005

    Ze hebben hem in beverwijk, in de oosterse markt ( je weet wel waar de entree gratis is), wellicht dat je daar kan kijken. En volgens mij hebben ze hem ook in moskee Tawheed (Jan Hanzenstr. 114, Amsterdam), misschien dat iemand anders het kan bevestigen.

  8. #8
    *:::GHORABAA:::*

    Reacties
    87
    07-11-2005

    Dvd

    ik heb hem thuis maar de arabische versie ervan, maar WEL met nederlands ondertiteling...klinkt mooier
    De engelse versie is lomp..vind ik...want bijv. hoor je de azaan in het engels..hahaha
    de profeet zei: Allah zal geen einde aan de kennis maken door die van de mensen terug te trekken, maar Hij zal de kennis beiindigen door de dood van de geleerden, totdat de mensen onwetenden tot hun leides zullen nemen. En zij zullen om een uitspraak ( fatwa) gevraagd worden en zij zullen uitspraken doen zonder kennis. zij zullen dwalen en doen dwalen ( boucharie en moslim)

  9. #9
    *:::GHORABAA:::*

    Reacties
    87
    07-11-2005

    Ik kan hem voor je kopieren...
    de profeet zei: Allah zal geen einde aan de kennis maken door die van de mensen terug te trekken, maar Hij zal de kennis beiindigen door de dood van de geleerden, totdat de mensen onwetenden tot hun leides zullen nemen. En zij zullen om een uitspraak ( fatwa) gevraagd worden en zij zullen uitspraken doen zonder kennis. zij zullen dwalen en doen dwalen ( boucharie en moslim)

  10. #10
    Alhamdoulilah...

    Reacties
    4.678
    27-01-2003

    Citaat Geplaatst door TrueDiiva
    hebbe ze t niet in amsterdam ..????????
    Assalaamoe alaikoum wa rahmatu'Allah oughty,

    Ze hebben 'm bij boekhandel Dilara op de Bos en Lommerplein in Amsterdam-west. Ik heb 'm daar ook gehaald. Ik heb zowel de Engelse als de Arabische (Nederlands ondertiteld), en ik moet zeggen dat ik de Arabische mooier vind. Bij de Arabische versie voelde ik meer en heb ik gehuild, het raakte me echt. De Engelse versie is ook mooi, maar ik voelde er veel minder bij...
    Meerdere gebruikers

  11. #11
    *:::GHORABAA:::*

    Reacties
    87
    07-11-2005

    Citaat Geplaatst door Mohammed Azam
    dat meen je niet

    weet niet of et et stuk van de adzaan was maar in ieder geval zeggen ze ook de stukken van la illaha illah allah in het engels enzo.. in het arabisch grijpt et meer aan....of het horen van de quraan verzen klinkt ook niet zo mooi alsin het arabisch
    de profeet zei: Allah zal geen einde aan de kennis maken door die van de mensen terug te trekken, maar Hij zal de kennis beiindigen door de dood van de geleerden, totdat de mensen onwetenden tot hun leides zullen nemen. En zij zullen om een uitspraak ( fatwa) gevraagd worden en zij zullen uitspraken doen zonder kennis. zij zullen dwalen en doen dwalen ( boucharie en moslim)

  12. #12
    Alhamdoulilah...

    Reacties
    4.678
    27-01-2003

    Citaat Geplaatst door _taqillah_
    weet niet of et et stuk van de adzaan was maar in ieder geval zeggen ze ook de stukken van la illaha illah allah in het engels enzo.. in het arabisch grijpt et meer aan....of het horen van de quraan verzen klinkt ook niet zo mooi alsin het arabisch
    De adzaan was volgens mij niet in het Engels, maar gewoon in het Arabisch. Ik weet het niet zeker, ik zal insha'Allah gauw eventjes weer kijken...

    Maar inderdaad alle openbaringen (verzen) worden dus in het Engels gezegd. Ik moet zeggen dat het wel een stuk beter klinkt dan in het Nederlands, het vloeit meer en het klinkt poëtischer. Wat ik wel een echt afknapper vindt is dat bij het stuk wanneer de ouders van Amar (moge Allah tevreden met hem zijn), worden vermoord buiten hun huis schreeuwen ze de shahada in het Engels...dat is zo jammer! Hetzelfde geldt voor de mensen die in de kelder zitten die zich ineens allemaal bekeren tot de Islam...echt jammer Want toen ik dat stuk zag in de Arabische versie heb ik echt vet hard gehuild, zo mooi was dat...
    Meerdere gebruikers

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    54
    15-09-2005

    Citaat Geplaatst door _taqillah_
    Ik kan hem voor je kopieren...


    ooooh wil je dat dOen