1. #60166
    ...

    Reacties
    792
    25-01-2007

    MVC Premium MVC Premium
    @nisrinneke, ik ga nu ook studeren, heb 3 kids en ik werk.maar ik zal dat diploma in sha allah halen! Ik heb een bepaald doel in mijn leven en moet en zal dat halen. Zal druk en hectisch zijn, maar t zal me zeker lukken in sha allah

    Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

  2. #60167
    MVC Lid

    Reacties
    5.715
    11-03-2010

    today ben ik op werk linzensoep voor mij van gister, voor mijn marmita gemaakt.. ik mis het koken wel heel erg. maar ja met 5/6 dagen werken niet echt veel tijd =(

  3. #60168
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Salaam alaykum

    Hier proberen we vandaag kabeljauw uit de oven Alhamdoulillah.
    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  4. #60169
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Lekker dames ... hier ga ik vandaag harira maken met worstenbroodjes denk ik


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #60170
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Vandaag gewoon spaghetti denk ik. Heb laatste tijd geen motivatie meer om te koken. Echt geen zin.
    Morgen soepje en loempia's. Vandaag de loempia's vulling maken en als ik zin heb ook rollen

  6. #60171
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Dames wat leuk dat jullie terug zijn. Forum heeft jullie gemist. Welkom terug!

  7. #60172
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    So even heel openhartig VOOr mijn doen zit in de auto net college en daarna meteen Werk en echt kan wel janken letterlijk

  8. #60173
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Ik weet dat het kan maar ik wil niet opgeven maar dit is geen doen


    Freya deed idd niks nu net weer begonnen pas een nieuwe baan en meteen studie ook.

    Ik kan wel kiezen maar dan mis ik ervaring cv en geld maar ik ben gewoon onzeker want ik weet dat het kan en ik niet eerste ben die dit doet

    Maar toch het is gewoon teveel dat merk k nu al kut kut kut kuttttzooooooi

  9. #60174
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Dit was t gisteren voor ons.






    Geen wauw foto's maar het smaakte elhamdullaah.


    Vandaag op het menu : burritos en la3des insha Allah.


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  10. #60175
    MVC Lid

    Reacties
    16.186
    13-08-2012

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Ik weet dat het kan maar ik wil niet opgeven maar dit is geen doen


    Freya deed idd niks nu net weer begonnen pas een nieuwe baan en meteen studie ook.

    Ik kan wel kiezen maar dan mis ik ervaring cv en geld maar ik ben gewoon onzeker want ik weet dat het kan en ik niet eerste ben die dit doet

    Maar toch het is gewoon teveel dat merk k nu al kut kut kut kuttttzooooooi
    Je kunt het toch even aanzien? Ik bedoel je begint net, dat is altijd even inkomen. Je kunt over een maandje nog altijd met 1 van de 2 stoppen toch?
    Je moet trouwens ook niet te veel van jezelf verlangen. Ik weet niet of je een partner hebt oid, maar als het niet noodzakelijk is dat je naast de studie werkt, dan zou ik de prioriteit bij studie leggen. Of andere opties verkennen als het parttime werken naast de studie?
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

  11. #60176
    MVC Lid

    Reacties
    16.186
    13-08-2012

    Rita, dat ziet er heerlijk uit! Besahtek
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

  12. #60177
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Ik weet dat het kan maar ik wil niet opgeven maar dit is geen doen


    Freya deed idd niks nu net weer begonnen pas een nieuwe baan en meteen studie ook.

    Ik kan wel kiezen maar dan mis ik ervaring cv en geld maar ik ben gewoon onzeker want ik weet dat het kan en ik niet eerste ben die dit doet

    Maar toch het is gewoon teveel dat merk k nu al kut kut kut kuttttzooooooi

    Het is gewoon je oude routine omgooien.....dat effe zwaar lijkt?

    Tenminste zo was het voor mij de eerste dagen maar nu gaat het goed elhamdullaah.
    Je hebt toch geen Kids? Of wel?
    Huishouden moet je gewoon verdelen?


    Succes gaat je lukken Insha Allah.


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  13. #60178
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Heerlijk rita bsa7tkom

  14. #60179
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Vandaag wordt t la3des, wel zin in met dit wisselvallig weer.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  15. #60180
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Lekker rita besah! Heb ook wel weer zin in harira
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.