1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    1.016
    05-11-2012

    Citaat Geplaatst door _ilham Bekijk reactie
    Koken in heet water of het met schoonmaak middel moet weet ik niet zal mn moeder vragen maar wordt goed wit.
    Krimpt je kleding dan niet?? Ken je die reclame met twee vrouwtjes die hun was buiten aan de lijn hangen en dan weer steeds binnenhalen omdat de was van de ander steeds iets witter is? Nou, zo ben ik ook. Ik wil altijd een stralend witte was buiten hebben hangen!

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    1.275
    30-11-2011

    Citaat Geplaatst door Sneeuw-witje Bekijk reactie
    Krimpt je kleding dan niet?? Ken je die reclame met twee vrouwtjes die hun was buiten aan de lijn hangen en dan weer steeds binnenhalen omdat de was van de ander steeds iets witter is? Nou, zo ben ik ook. Ik wil altijd een stralend witte was buiten hebben hangen!
    heb je die roze gebruikt, vanish oxy action? een tijdje erin laten weken en dan in de was stoppen.

    of een scheutje chloor?

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    1.016
    05-11-2012

    Citaat Geplaatst door Accessoires Bekijk reactie
    heb je die roze gebruikt, vanish oxy action? een tijdje erin laten weken en dan in de was stoppen.

    of een scheutje chloor?
    Die gebruik ik ja. Mijn was is al stralend wit. Ik denk dat ik zeur... Maar bedankt iedereen voor het meedenken.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    494
    17-03-2012

    Help dames! Heb per ongeluk een wcblokje met plastic houder en al doorgespoeld en nu zit mn wc verstopt Heeft iemand tips om dit op te lossen? Loodgieter bellen zal me ruim 100 euro kosten en daar zit ik niet op te wachten! Iemand tipssss?

    Er komt een tijd dat je moet gaan kiezen, de bladzijde omslaan of het boek sluiten...


  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    1.275
    30-11-2011

    Citaat Geplaatst door Sisterandsister Bekijk reactie
    Help dames! Heb per ongeluk een wcblokje met plastic houder en al doorgespoeld en nu zit mn wc verstopt Heeft iemand tips om dit op te lossen? Loodgieter bellen zal me ruim 100 euro kosten en daar zit ik niet op te wachten! Iemand tipssss?
    Gebruik wc ontstopper...

    Als je die niet hebt, wc doorspoelen en GELIJK met wc borstel in de wcpot "prikken" zo krijgt het stromende water meer kracht

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    494
    17-03-2012

    Citaat Geplaatst door Accessoires Bekijk reactie
    Gebruik wc ontstopper...

    Als je die niet hebt, wc doorspoelen en GELIJK met wc borstel in de wcpot "prikken" zo krijgt het stromende water meer kracht
    Wc ontstopper heb ik helaas niet, ik ga proberen om door te trekken en meteen de borstel erin te prikken! bedankt voor de tip

    Er komt een tijd dat je moet gaan kiezen, de bladzijde omslaan of het boek sluiten...


  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    2.205
    15-04-2010

    wie heeft goeie tips om een spiegel mooi schoon te krijgen??
    36 weken bevallen van me twins op 12 juli 2011 el hamdoelilah!! url=http://lilypie.com]

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    1.275
    30-11-2011

    Citaat Geplaatst door Sisterandsister Bekijk reactie
    Wc ontstopper heb ik helaas niet, ik ga proberen om door te trekken en meteen de borstel erin te prikken! bedankt voor de tip
    Was mijn tip nog gelukt ik heb het van mijn man geleerd, en het werkte bij mij

  9. #39
    happy married

    Reacties
    3.359
    22-04-2011

    hoe krijg ik vieze lucht van mijn wasmachine weg.wordt er gek van.

    Een traan die zachtjes vloeit over mijn wangen, deze traan die aangeeft hoeveel ik je mis. Elke dag laat ik deze tranen vallen, tranen van geluk, als een wonderbaarlijk teken hoeveel ik van je hou.



    Nesh D'shek ie rebda incha allah


  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    338
    12-01-2014

    Up! Vraag ik mij ook af ..
    Ook al maak je het schoon er blijft altijd zo'n rare lucht achter!

  11. #41
    happy married

    Reacties
    3.359
    22-04-2011

    Citaat Geplaatst door Snowwy Bekijk reactie
    Up! Vraag ik mij ook af ..
    Ook al maak je het schoon er blijft altijd zo'n rare lucht achter!
    ja precies gisteren ook weer helemaal schoongemaakt. maar de geur blijft wel.

    Een traan die zachtjes vloeit over mijn wangen, deze traan die aangeeft hoeveel ik je mis. Elke dag laat ik deze tranen vallen, tranen van geluk, als een wonderbaarlijk teken hoeveel ik van je hou.



    Nesh D'shek ie rebda incha allah


  12. #42
    ?????

    Reacties
    1.480
    11-11-2006

    Citaat Geplaatst door goudmijntje Bekijk reactie
    ja precies gisteren ook weer helemaal schoongemaakt. maar de geur blijft wel.

    Ik doe het altijd met schoonmaakazijn en dan op 90 graden laten draaien wel leeg. En maak ook het putje schoon die meestal rechtsonder of linksonder zit. Daar blijft altijd water en viezigheid zitten en gaat dus stinken.
    Het gaat er niet om wie er eerlijk is in je gezicht, het gaat erom wie er eerlijk is achter je rug !!!!!

  13. #43
    happy married

    Reacties
    3.359
    22-04-2011

    Citaat Geplaatst door senna_86 Bekijk reactie
    Ik doe het altijd met schoonmaakazijn en dan op 90 graden laten draaien wel leeg. En maak ook het putje schoon die meestal rechtsonder of linksonder zit. Daar blijft altijd water en viezigheid zitten en gaat dus stinken.
    doe je die schoonmaakazijn in de wastrommel of waar je waspoeder doet. het probleem is bij mij als ik hem open wil doen begint de water al te lopen maar ik kan er niks onderzetten. niks past daar onder hoe doe jij dat. wel bedankt voor je advies

    Een traan die zachtjes vloeit over mijn wangen, deze traan die aangeeft hoeveel ik je mis. Elke dag laat ik deze tranen vallen, tranen van geluk, als een wonderbaarlijk teken hoeveel ik van je hou.



    Nesh D'shek ie rebda incha allah


  14. #44
    ?????

    Reacties
    1.480
    11-11-2006

    alle schoonmaak tips bij elkaar.

    Citaat Geplaatst door goudmijntje Bekijk reactie
    doe je die schoonmaakazijn in de wastrommel of waar je waspoeder doet. het probleem is bij mij als ik hem open wil doen begint de water al te lopen maar ik kan er niks onderzetten. niks past daar onder hoe doe jij dat. wel bedankt voor je advies

    Ik doe het waar je waspoeder en wasverzachter doet. En maak dat bakje ook meteen schoon.
    Ja klopt bij mij begint het water ook meteen te lopen en kan er ook niks onderzetten. Doe het ook beetje voor beetje. Dus niet meteen heel die knop omdraaien zodat alles eruit loopt maar laat er steeds een beetje uitlopen en hou er veel handdoeken bij en soms ook een zakje erom heen en emmer erbij en dan steeds als het zakje beetje gevuld is dan knop dicht en zakje legen in de emmer en zo door gaan tot alle water eruit is. Dan die filter schoonmaken en daarna dus wasje draaien met schoonmaakazijn. Weet niet of je het snapt ben niet zo heel goed in uitleggen. Maar anders vraag je het maar.
    Graag gedaan
    Het gaat er niet om wie er eerlijk is in je gezicht, het gaat erom wie er eerlijk is achter je rug !!!!!

  15. #45
    happy married

    Reacties
    3.359
    22-04-2011

    Citaat Geplaatst door senna_86 Bekijk reactie
    Ik doe het waar je waspoeder en wasverzachter doet. En maak dat bakje ook meteen schoon.
    Ja klopt bij mij begint het water ook meteen te lopen en kan er ook niks onderzetten. Doe het ook beetje voor beetje. Dus niet meteen heel die knop omdraaien zodat alles eruit loopt maar laat er steeds een beetje uitlopen en hou er veel handdoeken bij en soms ook een zakje erom heen en emmer erbij en dan steeds als het zakje beetje gevuld is dan knop dicht en zakje legen in de emmer en zo door gaan tot alle water eruit is. Dan die filter schoonmaken en daarna dus wasje draaien met schoonmaakazijn. Weet niet of je het snapt ben niet zo heel goed in uitleggen. Maar anders vraag je het maar.
    Graag gedaan
    Nee hoor schat is duidelijk heel erg bedankt.

    Een traan die zachtjes vloeit over mijn wangen, deze traan die aangeeft hoeveel ik je mis. Elke dag laat ik deze tranen vallen, tranen van geluk, als een wonderbaarlijk teken hoeveel ik van je hou.



    Nesh D'shek ie rebda incha allah