1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    845
    01-09-2011

    27 jaar

    En nog steeds niet getrouwd
    Soms denk ik dat er een vloek op me rust
    Want bij elke dame dat ik ontmoet weet ik het wel te verpesten
    "Iedereen weet het
    En niemand maakt zich zorgen
    De meisjes van vandaag
    dragen de kinderen van morgen"

  2. #2
    Bittersweet

    Reacties
    933
    26-08-2016

    Heftig, sterkte.
    Close your eyes and forget <3

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Weet niet wat het is maar vind de zin ´...en nog steeds niet getrouwd´ gewoon grappig Het klinkt zo Zoubida-achtig.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.032
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Weet niet wat het is maar vind de zin ´...en nog steeds niet getrouwd´ gewoon grappig Het klinkt zo Zoubida-achtig.
    Klopt. Zulke uitspraken staan een man niet.

    @TS. Je hebt je lot in eigen handen. Verman jezelf.
    ''Loyalty, honor and a willing heart''.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    er is een topic genaamd kersen_taart advies nog wat daar help ik mensen zoals jij


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  6. #6
    Bittersweet

    Reacties
    933
    26-08-2016

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Weet niet wat het is maar vind de zin ´...en nog steeds niet getrouwd´ gewoon grappig Het klinkt zo Zoubida-achtig.
    Hahaha bah!!! En voor dat je uberhaupt één woord hebt uitgesproken zeggen ze ; Ja, niemand is perfect weet je, je moet echt niet zo kieskeurig zijn hahaha vreet m'n schoen gewoon op,the fuck weet jij van mijn leven??
    O.a om deze reden fiets ik altijd, altijd!
    Close your eyes and forget <3

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door __Euphoria__ Bekijk reactie
    Hahaha bah!!! En voor dat je uberhaupt één woord hebt uitgesproken zeggen ze ; Ja, niemand is perfect weet je, je moet echt niet zo kieskeurig zijn hahaha vreet m'n schoen gewoon op,the fuck weet jij van mijn leven??
    O.a om deze reden fiets ik altijd, altijd!
    Hahahaha wallahila!!!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door Donder Bekijk reactie
    Klopt. Zulke uitspraken staan een man niet.

    @TS. Je hebt je lot in eigen handen. Verman jezelf.
    Doel ook over vrouwen eigenlijk.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    183
    19-04-2017

    Voor een man begint het leven net. Als man kan je het permitteren heel laat te trouwen. Vrouwen daarentegen hebben biologisch gezien een beperkt houdbaarheidsdatum.
    Geniet van je vrije tijd.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door Shekel Bekijk reactie
    Voor een man begint het leven net. Als man kan je het permitteren heel laat te trouwen. Vrouwen daarentegen hebben biologisch gezien een beperkt houdbaarheidsdatum.
    Geniet van je vrije tijd.
    Helemaal niet.

    Mannen lopen risico zondes te begaan als ze heel laat trouwen. Aan eenieder ongeacht geslacht is geadviseerd door de profeet vzmh zsm te trouwen indien mogelijk.
    Wat jij zegt is een gedachte uit Rkempoe.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    183
    19-04-2017

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Helemaal niet.

    Mannen lopen risico zondes te begaan als ze heel laat trouwen. Aan eenieder ongeacht geslacht is geadviseerd door de profeet vzmh zsm te trouwen indien mogelijk.
    Wat jij zegt is een gedachte uit Rkempoe.
    Ik heb het over de biologie. Vrouwen zijn beperkt houdbaar. Mannen kunnen op hun 70e nog kindjes kunnen baren als ze dat zouden wensen.
    Bewijs is mijn opa.
    Iedere man zou trouwen als de gelegenheid er voor is. Maar de eerste de beste fatosj uit de Rkempoe huwen zoals jij is niet wat ons is aangeraden.
    We dienen sterke vrome gezonde integere vrouwen te huwen en geen tsjatarra's

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door Shekel Bekijk reactie
    Ik heb het over de biologie. Vrouwen zijn beperkt houdbaar. Mannen kunnen op hun 70e nog kindjes kunnen baren als ze dat zouden wensen.
    Bewijs is mijn opa.
    Iedere man zou trouwen als de gelegenheid er voor is. Maar de eerste de beste fatosj uit de Rkempoe huwen zoals jij is niet wat ons is aangeraden.
    We dienen sterke vrome gezonde integere vrouwen te huwen en geen tsjatarra's
    Oh zo.

  13. #13
    Shut up

    Reacties
    5.102
    16-08-2011

    Heb hoofdpijn

  14. #14
    GESTOPT!

    Reacties
    162
    21-10-2015

    Citaat Geplaatst door Shekel Bekijk reactie
    Ik heb het over de biologie. Vrouwen zijn beperkt houdbaar. Mannen kunnen op hun 70e nog kindjes kunnen baren als ze dat zouden wensen.
    Bewijs is mijn opa.
    Iedere man zou trouwen als de gelegenheid er voor is. Maar de eerste de beste fatosj uit de Rkempoe huwen zoals jij is niet wat ons is aangeraden.
    We dienen sterke vrome gezonde integere vrouwen te huwen en geen tsjatarra's



    Wat is dat HAHAHHAHAHAH ?
    Ya Allaah laat Oegt Jihad (Elmoejahida) het paradijs doen binnen treden, amien
    Ya Allaah verruim Oegt Jihad (Elmoejahida) haar graf, amien
    Ya Allaah laat Oegt Jihad (Elmoejahida) de vragen goed beantwoorden in haar graf, amien
    Ya Allaah laat Oegt Jihad (Elmoejahida) behoren tot de mensen die de bestraffing van het graf ontlopen, amien
    Ya Allaah schenk Oegt Jihad (Elmoejahida) en haar familie rust, amien

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    57
    31-01-2017

    Vrouwen zijn 40 overdatum nog niet getrouwd,kom jij janken je bent net 27 ga rukken ofzo