1. #6556
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik heb dinsdags al onze kleren uitgezocht, de kasten opgeruimd. Van mezelf zo'n 4 vuilniszakken vol weggebracht..

    Laatst hebben wij ook zo'n tapijtreiniger bij de Gamma gehuurd, de bank is weer als nieuw!!! Matrassen ook gedaan, tapijt en autostoelen.

    Voor de vakantie hadden we al een grote schoonmaak gedaan, alle keukenkastjes van binnen, alles ontkalkt, hele oven schoongemaakt deur eruit gehaald etc. Onder de meubels en dekbedden gewassen al dat soort dingen.


    Wat al een tijdje nog moet gebeuren is boven de ramen van binnen, dat staat op m'n lijstje voor het weekend.
    Freya, kan je me aub vertellen hoe je dat hebt gedaan met die tapijtreiniger. Ik heb hem afgelopen weekend gehaald maar heeft niet veel gedaan voor mijn bank. De auto is wel weer spik en span, maar de bank helaas niets te zien. Ik heb dus dat spul wat je er bij moet kopen gehaald...dat eerst opgespoten, zachtjes opgepoetst en daarna alles er uit gezogen...
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  2. #6557
    MVC Lid

    Reacties
    66
    16-08-2018

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Oja, en ik moet leren om mijn auto netjes te houden want het is af en toe een vuinisbak
    Dat probleem heb ik ook met de auto pffff
    ♡'

  3. #6558
    ~

    Reacties
    38
    15-05-2011

    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    Freya, kan je me aub vertellen hoe je dat hebt gedaan met die tapijtreiniger. Ik heb hem afgelopen weekend gehaald maar heeft niet veel gedaan voor mijn bank. De auto is wel weer spik en span, maar de bank helaas niets te zien. Ik heb dus dat spul wat je er bij moet kopen gehaald...dat eerst opgespoten, zachtjes opgepoetst en daarna alles er uit gezogen...
    Wat gebruik je? Gooi er flink wat HG Tapijt & Bekleding reiniger bij. Goed spul.

  4. #6559
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Blijft terugkomen huishouden ben er klaar .mee ben echt iedere dag bezig zelfs na werk

  5. #6560
    MVC Lid

    Reacties
    11
    30-08-2018

    Vandaag hoef ik alleen nog even de wc en douche grondig schoon te maken, bedlakens te verschonen en te stofzuigen en dweilen. Gisteravond (lees: vannacht) veel gedaan aan opruimen en afstoffen.

  6. #6561
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    Freya, kan je me aub vertellen hoe je dat hebt gedaan met die tapijtreiniger. Ik heb hem afgelopen weekend gehaald maar heeft niet veel gedaan voor mijn bank. De auto is wel weer spik en span, maar de bank helaas niets te zien. Ik heb dus dat spul wat je er bij moet kopen gehaald...dat eerst opgespoten, zachtjes opgepoetst en daarna alles er uit gezogen...
    Precies zo hebben wij het ook gedaan.. misschien ligt het aan de stof? Wel genoeg in laten trekken en we hebben t wel 2 of 3x opnieuw gedaan

  7. #6562
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Net de ramen van de slaapkamers gedaan en alle kozijnen, het ziet er weer spik en span uit

  8. #6563
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door Madiihaa Bekijk reactie
    Wat gebruik je? Gooi er flink wat HG Tapijt & Bekleding reiniger bij. Goed spul.
    Ga ik de vlgende x proberen. Shukran.

    @freya: thx, dan laat ik het te kort inwerken waarschijnlijk...
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  9. #6564
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Ik moet ook met de ramen beginnen hoe vaak doen jullie die ik 1x per 6 a 7 maanden. De vensterbanken doe ik eens in de maand ligt eraan in de zomer meer om dat dan de ramen openstaan komt veel stof naar binnen

  10. #6565
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Ik hou het gelukkig wel bij geen grote schoonmaak is niet nodig. Alleen de ramen die doe ik altijd als het wat kouder wordt nu als nu ik krijg altijd strepen als de zon schijnt hahaha

  11. #6566
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Net de ramen van de slaapkamers gedaan en alle kozijnen, het ziet er weer spik en span uit
    Lekker is dat zeg

  12. #6567
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Mijn ramen laat ik altijd doen. Lekker gemakkelijk en kost me veel minder in tijd. Op 30min staan die mensen terug buiten.

    Het w-end is begonnen. Ik ben van plan om niks te doen. Zondagavond zal ik het me wel spijt geven.

    Heeft iemand tips om een gasvuur goed proper te krijgen?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  13. #6568
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Lekker is dat zeg
    Ja echt heerlijk, toevallig was gisteren ook de glazenwasser gekomen dus is buiten en binnen schoon

  14. #6569
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Ik hou het gelukkig wel bij geen grote schoonmaak is niet nodig. Alleen de ramen die doe ik altijd als het wat kouder wordt nu als nu ik krijg altijd strepen als de zon schijnt hahaha
    Ik wrijf met zo'n doek erover heb geen strepen. Ik doe t wanneer ik denk dat het nodig is denk zo'n 2/3x per jaar

  15. #6570
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Bedankt voor de tips om tegels en voegen schoon te krijgen!