1. #91
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Pff, die riedel van de Illuminati weer? Boy, m'n neus van vol...


    aan wiens leibandje loop je dan?

    Citaat Geplaatst door Anti-mushrikeen Bekijk reactie
    Er moet een systeem komen waar de rijken de beleid en macht niet kunnen omkopen zodat het volk echt kan kiezen op wie hun vertegenwoordigd en hun belangen behartigd . En niet zoals nu waar de leiders voor het volk word gekozen inplaats van dat de volk kiest de politici moeten ter verantwoording worden geroepen maar dat gebeurt natuurlijk niet . Want die paar famillies die de wereld regeren zullen dat nooit toelaten totdat ze gedwongen worden .

  2. #92
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Dat je gekozen bent wil niet zeggen dat je het systeem mag afbreken. Wat deed Morsi met z'n macht? Hetzelfde wat Erdogan nu doet, zichzelf alle macht geven. En wat heeft het westen te maken met het feit dat Sisi de macht grijpt? En ben je die grote opstand door het VOLK tegen Morsi vergeten?

    Citaat Geplaatst door Anti-mushrikeen Bekijk reactie
    Morsi is democratisch gekozen erbakan is democratisch gekozen de islamtische partij in algerije is democratische gekozen hamas is democratisch gekozen en het waren jullie europa en amerika die er voor ging zorgen om die landen te ondermijden om jullie puppet neer te zetten . Net zoals wat jullie hebben gedaan in libie en in egypte onder sissi waar totaal een media blackout over de mensenrechten schending en moord en vervolging van zijn eigen mensen . Europa is medeverantwoordelijk voor het feit dat ze in iedere oorlog van amerika europa zijn vliegtuigen sturen om arme mensen te bombaderen .

  3. #93
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Ach, democratie is niet perfect, per democratie zijn er een heel aantal verbeterpunten. Maar, naar mijn mening, is het systeem in de basis zeer goed. Beter dan andere systemen.
    The meaning of life is to give life meaning

  4. #94
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Pff, die riedel van de Illuminati weer? Boy, m'n neus van vol...


    aan wiens leibandje loop je dan?
    Wat nou illuminati ik ben geen alex jones chearleader je kan de mensen opzoeken van de grote multinationals van de wereld die wereld regeren . Heeft donalt trump niet weer goldman sachs ingehuurd nadat hij zich had tegengesproken had tijdens verkiezingen je kan donald trump sowiezo niet serieus nemen . Kijk eens even naar dit en kijk naar de grafiek van mc cain ook http://edition.cnn.com/2010/POLITICS...man.donations/ Ik daag je nu uit om nog te zeggen dat dit complot denken. En ik daag je uit om nu nog te zeggen dat niet dezelfde mensen de beleid van elke land op de wereld bepalen maakt niet uit welke partij regeerd ze zitten in de tuk van deze bedrijven en banken die een monopolie hebben.

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Okee, je hebt gelijk dat juist Donald Trump opnieuw kiest voor het Groot Kapitaal. Maar we hadden het over democratie. Als Bernie Sanders gewonnen had dan was het allemaal anders gelopen. Ik deel veel van je kritiek maar niet dat het ligt aan de democratie op zich.

    Dat is juist iets dat beter gewapend dient te worden tegen Groot Kapitaal.
    In de UK bijvoorbeeld is er een maximum aan wat je aan donaties mag ontvangen en wat je aan de verkiezingen mag uitgeven.
    Je hele verhaal hangt nogal aan de VS vast. Er zijn meer democratieën.

    Citaat Geplaatst door Anti-mushrikeen Bekijk reactie
    Wat nou illuminati ik ben geen alex jones chearleader je kan de mensen opzoeken van de grote multinationals van de wereld die wereld regeren . Heeft donalt trump niet weer goldman sachs ingehuurd nadat hij zich had tegengesproken had tijdens verkiezingen je kan donald trump sowiezo niet serieus nemen . Kijk eens even naar dit en kijk naar de grafiek van mc cain ook http://edition.cnn.com/2010/POLITICS...man.donations/ Ik daag je nu uit om nog te zeggen dat dit complot denken. En ik daag je uit om nu nog te zeggen dat niet dezelfde mensen de beleid van elke land op de wereld bepalen maakt niet uit welke partij regeerd ze zitten in de tuk van deze bedrijven en banken die een monopolie hebben.

  6. #96
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Ik vind dit een mooie qoute

  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Ja, het allerbelangrijkste om voor te waken.

    Citaat Geplaatst door Anti-mushrikeen Bekijk reactie
    Ik vind dit een mooie qoute

  8. #98
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Okee, je hebt gelijk dat juist Donald Trump opnieuw kiest voor het Groot Kapitaal. Maar we hadden het over democratie. Als Bernie Sanders gewonnen had dan was het allemaal anders gelopen. Ik deel veel van je kritiek maar niet dat het ligt aan de democratie op zich.

    Dat is juist iets dat beter gewapend dient te worden tegen Groot Kapitaal.
    In de UK bijvoorbeeld is er een maximum aan wat je aan donaties mag ontvangen en wat je aan de verkiezingen mag uitgeven.
    Je hele verhaal hangt nogal aan de VS vast. Er zijn meer democratieën.
    Mooi dat je dit aanhaalt dit is precies wat ik bedoel bernie sanders had geen kans gehas omdat hij niet de superpacks krijgt de banken en bedrijven hebben geld ingezet op hillary daarom zeg ik dat democratie een heel corupt oneerlijk systeem is wat om geld draaid . Al was bernie sanders de beste vertegenwoordiger van hun allemaal hij heeft geen schijn van kans omdat hij niet de mediasteun en geld zal krijgen .

  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Ja, zoals de liberale Democraten onder Clinton opereerden was vals. Ze hebben Sanders opzij gezet. Ik denk dat ze met hem een betere kans hadden gehad. En inderdaad is dat de lokroep van het neo-liberale. Toch denk ik dat ze nu wakkerder zijn geschud. Dit is een heilloze weg.
    Citaat Geplaatst door Anti-mushrikeen Bekijk reactie
    Mooi dat je dit aanhaalt dit is precies wat ik bedoel bernie sanders had geen kans gehas omdat hij niet de superpacks krijgt de banken en bedrijven hebben geld ingezet op hillary daarom zeg ik dat democratie een heel corupt oneerlijk systeem is wat om geld draaid . Al was bernie sanders de beste vertegenwoordiger van hun allemaal hij heeft geen schijn van kans omdat hij niet de mediasteun en geld zal krijgen .