1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    45
    12-08-2010

    Pas op voor 'vriendinnen'

    Al 20 jaar noemden we elkaar vriendinnen. Kinderen spelen samen, alles. Onlangs is deze zogenaamde vriendin gescheiden en het eerste wat ik haar opkwam was mijn man proberen te bespringen. De slet heeft 3 kinderen. Mijn man is er gelukkig niet op ingegaan en heeft het me opgebiecht. Toen ik de slet confronteerde zei ze dat ze zich alleen en kwetsbaar voelde en dat hij gewoon heel knap is. Tfoe vieze ****, vies excuus voor een moeder. Schaamteloos. Dus be aware, je kan je ongelofelijk vergissen in mensen, vooral degenen die het dichtst bij je staan.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    4.522
    14-05-2010

    waaatttttttt........... maar kifesh je vriendin kwam in contact met je man? hoe is dat mogelijk?

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Je vtiendinnen en je man moet je altijd gescheiden houden.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Ok, ik zeg het gewoon nog een keer en blijf het zeggen.........VRIENDINNEN BESTAAN NIET! Wanneer worden mensen wakker, en dan nog dommer, vrouwen die hun zogenaamde vriendinnen in hun huis laten en hun prive zaken vertellen............iwa hier is het bewijs en het liegt er niet om. Een ''vriendin'' is om tijd mee te doden 1x in de zoveel tijd en voor buiten de deur, en alleen koetjes en kalfjes praat.
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    45
    12-08-2010

    Het begon als een hulpvraag. Wij hebben een grote bus die ze graag wilde huren voor de verhuizing. Wij hadden medelijden met haar en mn man bracht de bus er heen om 1 keer heen en weer te rijden voor haar met haar broers erbij. Hij ging met de gedachte om haar te helpen, niet meer en niet minder. Maar de slet had dus bedacht om in natura te betalen. Ze verzekerde hem er nog van dat niemand erachter zou komen. In die oaar seconden dat ze met hem alleen was heeft ze haar kans gegrepen. Tuurlijk is het achteraf dom geweest om haar te helpen maar ik weet nu wel wat voor verrot vies vunzig wijf het is en heb haar verbannen uit mn leven

  6. #6
    ♥♡♥♡♥

    Reacties
    833
    17-09-2011

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Ok, ik zeg het gewoon nog een keer en blijf het zeggen.........VRIENDINNEN BESTAAN NIET! Wanneer worden mensen wakker, en dan nog dommer, vrouwen die hun zogenaamde vriendinnen in hun huis laten en hun prive zaken vertellen............iwa hier is het bewijs en het liegt er niet om. Een ''vriendin'' is om tijd mee te doden 1x in de zoveel tijd en voor buiten de deur, en alleen koetjes en kalfjes praat.
    Precies dit.

  7. #7
    ♥♡♥♡♥

    Reacties
    833
    17-09-2011

    Citaat Geplaatst door bouayach Bekijk reactie
    Het begon als een hulpvraag. Wij hebben een grote bus die ze graag wilde huren voor de verhuizing. Wij hadden medelijden met haar en mn man bracht de bus er heen om 1 keer heen en weer te rijden voor haar met haar broers erbij. Hij ging met de gedachte om haar te helpen, niet meer en niet minder. Maar de slet had dus bedacht om in natura te betalen. Ze verzekerde hem er nog van dat niemand erachter zou komen. In die oaar seconden dat ze met hem alleen was heeft ze haar kans gegrepen. Tuurlijk is het achteraf dom geweest om haar te helpen maar ik weet nu wel wat voor verrot vies vunzig wijf het is en heb haar verbannen uit mn leven
    Wajo...die durft...

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Erg.
    Ik ken echt iemand die er vandoor is gegaan met de man van haar vriendin en hij wou ook. Allebei hadden ze al kinderen en nu hebben ze er al 4 samen!
    Happiness is an inside job


  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    2.980
    27-05-2009

    Dus je had 20 jaar nodig om dit te beseffen?

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Erg.
    Ik ken echt iemand die er vandoor is gegaan met de man van haar vriendin en hij wou ook. Allebei hadden ze al kinderen en nu hebben ze er al 4 samen!
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    539
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door bouayach Bekijk reactie
    Al 20 jaar noemden we elkaar vriendinnen. Kinderen spelen samen, alles. Onlangs is deze zogenaamde vriendin gescheiden en het eerste wat ik haar opkwam was mijn man proberen te bespringen. De slet heeft 3 kinderen. Mijn man is er gelukkig niet op ingegaan en heeft het me opgebiecht. Toen ik de slet confronteerde zei ze dat ze zich alleen en kwetsbaar voelde en dat hij gewoon heel knap is. Tfoe vieze ****, vies excuus voor een moeder. Schaamteloos. Dus be aware, je kan je ongelofelijk vergissen in mensen, vooral degenen die het dichtst bij je staan.
    Nou vind het niet gek dat ze gescheiden is

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door laatmijok Bekijk reactie
    Precies dit.
    Vieze slangen zijn het
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Ok, ik zeg het gewoon nog een keer en blijf het zeggen.........VRIENDINNEN BESTAAN NIET! Wanneer worden mensen wakker, en dan nog dommer, vrouwen die hun zogenaamde vriendinnen in hun huis laten en hun prive zaken vertellen............iwa hier is het bewijs en het liegt er niet om. Een ''vriendin'' is om tijd mee te doden 1x in de zoveel tijd en voor buiten de deur, en alleen koetjes en kalfjes praat.
    Vriendinnen bestaan wel alleen je moet nooit over je man spreken bij ze. Gewoon niks vertellen over je huwelijk en zoals je zegt afspreken en lol trappen en weer terugkeren naar je man en Kids.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Erg.
    Ik ken echt iemand die er vandoor is gegaan met de man van haar vriendin en hij wou ook. Allebei hadden ze al kinderen en nu hebben ze er al 4 samen!
    Vreselijk. Vrouwen doe achter mannen aangaan die bezet zijn bezitten geen zelfrespect. Walgelijk wezens.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    539
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    Vreselijk. Vrouwen doe achter mannen aangaan die bezet zijn bezitten geen zelfrespect. Walgelijk wezens.
    dit is os de reden dat een man en vrouw niet samen mogen zijn in de islam zonder een mahram.
    is er geen mahram bij, dan komt de shaitan die voor dit soort taferelen zorgt