1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    196
    13-03-2014

    rif zal nooit en ook nooit knielen voor de sioniest! !!!!

  2. #17
    Fluffy Fluffyyy

    Reacties
    185
    18-11-2003

    Lang leven de koning en ryaffa die haten. Zoek eigen struk grond als de Koerden en lever je Marco paspoort in. Jullkiw kruipen nou ook richting tanger en tetouan hmmm afspraak was hoceima en nador en omgelegen dorpjes.

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Waarom krijgen die jankerds van de rif speciale behandeling?

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    9.807
    20-08-2012

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Waarom krijgen die jankerds van de rif speciale behandeling?
    Welke speciale behandeling krijgen ze dan?
    Noem één ding

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    9.807
    20-08-2012

    Citaat Geplaatst door KLaNTeN Bekijk reactie
    Lang leven de koning en ryaffa die haten. Zoek eigen struk grond als de Koerden en lever je Marco paspoort in. Jullkiw kruipen nou ook richting tanger en tetouan hmmm afspraak was hoceima en nador en omgelegen dorpjes.
    De enige die hier haat creëert ben jij wel, dat zegt al genoeg over jou.
    En wat betreft het vetgedrukte, wie waren de eerste bewoners van Marokko? Als je toch haat gaat zaaien, geef me dan een antwoord?
    En ik zal je nog wat zeggen aangezien weinig mensen het weten. Ik denk dat iedereen of toch de meeste nu beschikken over een elektronische Marokkaanse ID. Wist je dat er op die ID's een verdeelheid in zit?
    Bij de Berbers zit er het tekentje van Amazigh en bij Arabieren een 0 (nul).
    Als jij denkt dat ik onzin praat dan mag je het zelf eens uitproberen.
    Neem je ID en plaats deze tegen het licht, links bovenaan (2 cm van het rand) zal je het bewijs vinden





    Bij dat rood gedeelte dus...

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    302
    21-05-2002

    En de rest van Marokko?

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    296
    17-05-2017

    Sinds 1988 bezoek ik het Rif (in eerste instantie Al Hociema). Leerde daar de gewone bevolking kennen. Met Hassan II was het niks, en nog steeds is het niks. De nieuwe koning werd opgehemeld, en in eerste instantie zag men zij afbeeldingen niet overal. Dat is inmiddels veranderd. En je weet dat je je in een dictatuur bevindt als je zelfs in je tabakzaakje de heerser ziet. En wat beloofde deze heer. Sociale woningbouw o.a.... Laat me niet lachen. Kijk eens in de buurt van Rincon. Daar verschijnen luxe afgescheiden eilandjes met dure koopwoningen. Mijn vriend die zijn kostje moet verdienen aan de grens met het invullen van 'carte d'embarkation' wacht nog steeds op die sociale woning. Marokko is gewoon een door en door corrupt land.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    1.840
    05-03-2015

    Allah alwatan almaliek m6

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Boeqelwa Bekijk reactie
    De enige die hier haat creëert ben jij wel, dat zegt al genoeg over jou.
    En wat betreft het vetgedrukte, wie waren de eerste bewoners van Marokko? Als je toch haat gaat zaaien, geef me dan een antwoord?
    En ik zal je nog wat zeggen aangezien weinig mensen het weten. Ik denk dat iedereen of toch de meeste nu beschikken over een elektronische Marokkaanse ID. Wist je dat er op die ID's een verdeelheid in zit?
    Bij de Berbers zit er het tekentje van Amazigh en bij Arabieren een 0 (nul).
    Als jij denkt dat ik onzin praat dan mag je het zelf eens uitproberen.
    Neem je ID en plaats deze tegen het licht, links bovenaan (2 cm van het rand) zal je het bewijs vinden





    Bij dat rood gedeelte dus...
    Je liegt

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    9.807
    20-08-2012

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Je liegt
    Gelukkig zijn er anderen die het bevestigen.

    http://forums.marokko.nl/showthread....5558714&page=7

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Waarom krijgen die jankerds van de rif speciale behandeling?
    Dit dus, alsof het denderend is in de rest van het land

    Ze vechten om kruimels. De economie is voorlopig nog steeds te zwak om een verzorgingstaat mee te financieren.

    En let maar op, zodra er wetten worden nageleefd om corruptie aan te pakken zullen dezelfde jankerds opneiuw janken

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Ma-at Bekijk reactie
    Peulschil, men heeft het tienvoudige nodig en kan beter eerst met een goede basis gezondheidszorg beginnen, die ontbreekt.
    Trek je chequeboekje open maar

  13. #28
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door Piraten Bekijk reactie
    Een heel goed idee om ze allemaal psychisch te verklaren allemaal schizofreen bestempelen En heel hoceima als grootste Opvang voor gestoorde stichting in heel wereld echt slim
    ALLAH ALWATSN ALMALIEK M6
    LAHI RAHMO HASSAN 2
    Ik hou me hart vast met HASSAN 3
    Die lijkt erger dan ze opa Alleen water en brood naar hoveima sturen probleem opgelost
    ZE MIETRN EEN KEER VRAGEN WAAR HET GELD VSN HASJ IS GEBLEVEN WAAR ZIJN FIE MENSEN DUE ALLEMASL MILJARDEN HEBBEN VERDIEND ZE HADDEN HOCEIMA EEN PARADIJN KUNNEN MAKEN, oja was vergeten ze zijn Sl vertrokken ze willen niet met HAJSWANS leven

  14. #29
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Dit dus, alsof het denderend is in de rest van het land

    Ze vechten om kruimels. De economie is voorlopig nog steeds te zwak om een verzorgingstaat mee te financieren.

    En let maar op, zodra er wetten worden nageleefd om corruptie aan te pakken zullen dezelfde jankerds opneiuw janken
    Corruptie zal NOOIT weggaan uit Marokko.

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    We boren elkaar de grond in, 5anazir lachen ons uit ya aghi.

    wordt tijd voor 7ukmu Allah