1. #136
    MVC Lid

    Reacties
    666
    25-09-2010

    Ik vind het wel grappig: Wil je aub je nr geven zodat we je geld kunnen incasseren? Jaloerse hollanders.

  2. #137
    Qalob inta (L)!

    Reacties
    20.725
    24-04-2004

    Onderzoek gaat niet meer door
    I refuse to judge you based on your sin because it can be wiped out in a flash. I'd rather search for the good you've done and appreciate it - Mufti menk

  3. #138
    MVC Lid

    Reacties
    2.526
    21-09-2003

    Citaat Geplaatst door sweety_neda Bekijk reactie
    Onderzoek gaat niet meer door
    jawel alleen op andere manier. mensen hebben weer formulieren gehad alleen dan zonder cin en zonder machtiging hahaha maar ze kunnen er nog om vragen achteraf

    maar de vraag waar verblijf je vind ik een inbreuk op privacy ik zou zetten gaat jullie niks aan zie artikel puntje puntje
    een mens is geschapen zoals allah swt hem/haar heeft geschapen en als een ander dat niet kan of wil accepteren is deze persoon in mijn ogen niet gelovig omdat degene tegen allah s creatie is

  4. #139
    MVC Lid

    Reacties
    166
    17-08-2013

    Wat ik raar vind is dat die mensen eerste te horen kregen, jullie hebben recht op dat extratje. Vervolgens mogen ze het jaren later terugbetalen. Ik zou een advocaat inschakelen.

  5. #140
    Qalob inta (L)!

    Reacties
    20.725
    24-04-2004

    Citaat Geplaatst door Berber4life Bekijk reactie
    jawel alleen op andere manier. mensen hebben weer formulieren gehad alleen dan zonder cin en zonder machtiging hahaha maar ze kunnen er nog om vragen achteraf

    maar de vraag waar verblijf je vind ik een inbreuk op privacy ik zou zetten gaat jullie niks aan zie artikel puntje puntje
    Oh apart.. mijn vader heeft een brief gekregen dat hij die formulieren mag vernietigen. Dus ging er vanuit dat heel t onderzoek niet door ging.
    I refuse to judge you based on your sin because it can be wiped out in a flash. I'd rather search for the good you've done and appreciate it - Mufti menk

  6. #141
    MVC Lid

    Reacties
    2.526
    21-09-2003

    Citaat Geplaatst door sweety_neda Bekijk reactie
    Oh apart.. mijn vader heeft een brief gekregen dat hij die formulieren mag vernietigen. Dus ging er vanuit dat heel t onderzoek niet door ging.
    had je vader t formulier al gestuurd dan toen? onderzoek gaat door en dat mag maar de vragen en zo konden niet door de beugel en sommige vragen nog steeds niet zoals waar je gaat verblijven dat is inbreuk op privacy vind ik. maar ja weet niet wat die emcemo nu adviseert. noggeen nieuws
    een mens is geschapen zoals allah swt hem/haar heeft geschapen en als een ander dat niet kan of wil accepteren is deze persoon in mijn ogen niet gelovig omdat degene tegen allah s creatie is

  7. #142
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door Almagrebi37 Bekijk reactie
    La Carte Nationale

    kijk rechts onderin die id kaart, ibergag.com

    Wat is dat voor site man?
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  8. #143
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    kijk rechts onderin die id kaart, ibergag.com

    Wat is dat voor site man?
    dat is een Franstalige Marokko.nl uit Marokko en door Marokkanen gemaakt, maar dan ook zonder autochtone racistische haattokkies en islamofoben en zonder de Nederlandse overheidsbemoeienis en/of beïnvloeding

  9. #144
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door SidiAbid Bekijk reactie
    dat is een Franstalige Marokko.nl uit Marokko en door Marokkanen gemaakt, maar dan ook zonder autochtone racistische haattokkies en islamofoben en zonder de Nederlandse overheidsbemoeienis en/of beïnvloeding
    Maar die naam, niks beters kunnen verzinnen?
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  10. #145
    MVC Lid

    Reacties
    1.756
    03-10-2004

    nederland moet je gwn bombarderen

  11. #146
    MVC Lid

    Reacties
    7
    04-10-2016

    discriminatie stigmatiserend en rasistisch , waarom controleren ze de geldzaken niet van zakenmensen en politiekers in het buitenland!!! ik verstop mijn geld wel op een andere manier:-)

  12. #147
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door Karim_Manouar Bekijk reactie
    Ik ben er ook wel benieuwd naar. Van het weekend even langs mijn opa/oma op de thee/koekjes en vragen of ze zo'n brief hebben gehad van de SVB. Ik heb geen idee of die AIO ontvangen. Het is maar goed dat de Marokkaanse staat en banken in al die jaren geen medewerking hebben verleend aan deze verwerpelijke praktijken. Ze blijven het maar proberen.

    Karim_Manouar,

    Joh... Fraude met uitkeringen tegen willen gaan noem jij een "verwerpelijke" praktijk?
    Serieus?


    Noord
    Nothing works....

  13. #148
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Jullie weten allemaal dat dit door Marokkanen zelf komt toch?

    Teveel ichekamen in ons midden, ik ken zelf een geval van 2 families die ruzie hadden in NL, daarop ging 1 van de familieleden op vakantie en maakte foto's van het huis van de andere familie en bij terugkomst in NL ging hij met de foto's en kadaster info uit Marokko naar de sociale dienst om te vertellen dat Meneer X waar hij ruzie mee had een grote villa heeft in Marokko maar wel bijstand trekt.

    Gevolg, aanslag van 17.000 euro.

  14. #149
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door Noord55 Bekijk reactie
    Karim_Manouar,

    Joh... Fraude met uitkeringen tegen willen gaan noem jij een "verwerpelijke" praktijk?
    Serieus?


    Noord
    Waarom is het fraude, waarom vraagt de staat van iemand die waarschijnlijk een paar decennia heeft gewerkt om een huis te bouwen in zijn thuisland om eerst dat huis te verkopen en van dat geld te leven en dan pas recht heeft op bijstand?

  15. #150
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Jullie weten allemaal dat dit door Marokkanen zelf komt toch?

    Teveel ichekamen in ons midden, ik ken zelf een geval van 2 families die ruzie hadden in NL, daarop ging 1 van de familieleden op vakantie en maakte foto's van het huis van de andere familie en bij terugkomst in NL ging hij met de foto's en kadaster info uit Marokko naar de sociale dienst om te vertellen dat Meneer X waar hij ruzie mee had een grote villa heeft in Marokko maar wel bijstand trekt.

    Gevolg, aanslag van 17.000 euro.
    Dat zijn nederlandse marokkanen elkaar veradden voor een beetje geld van de kuffar terwijl de kuffar jullie continu ondermijnt eigen schuld dikke bult . Als de nederlandse marokkanen geen egoisten waren en in die 40 jaar tijd en hun tijd hadden ingestoken om een fatsoenlijke netwerk te bouwen dan was dit niet gebeurd .Maar ja marokkanen in nl zijn alleen bezig met jaloezie afgunst moord gierigheid en uiteindelijk laat de kuffar de marokkanen duidelijk zien dat ze een derderangsburger is . En zolang ze hun mentaliteit niet veranderen zullen de marokkanen alleen maar meer afglijden naar de afgrond als de marokkaanse gemeenschap alleen 1 euro per maand met elkaar sparen hebben wij een half miljoen euro per maand . Maar de marokkanen in nl denken niet zo denken alleen aan hun zelf