1. #31
    IS WEG

    Reacties
    799
    06-08-2012

    Ik heb er geen woorden voor, ik heb gewoon een brok in mijn keel....

    Overgeleverd door Moe'aad Ibn Djabal dat de Profeet (sallallahoe aleihi wa sallam - Allah's zegen en vrede zij met hem)
    heeft gezegd:

    "Bij Degene in Wiens Handen mijn ziel is, de 'saqt' (betekent letterlijk vallen en wordt gebruikt voor het kind dat uit de
    baarmoeder 'valt' vóór zijn schepping volmaakt is, een miskraam)
    zal zijn moeder met touwen naar het Paradijs 'trekken', wanneer zij geduld heeft met het verlies van haar kind. "
    Overlevering: Ah' med en Ibn Maadjah

    Moge Allah jou rijkelijk belonen voor elke min dat je zwanger bent geweest, en elke moeilijkheid die je hebt moeten doorstaan.Inna lilLaahi wa inna ilayhi Radji'oen, Moge Allah jullie herenigen in Djanaat el Firdauws lieverd.
    Moge Allah 'Azza Wadjal jou, je man en de gehele familie veel sabr geven in deze tijd.

    -xxx-
    Overgenomen.

  2. #32
    De Maroekaaan. :D

    Reacties
    8.601
    12-01-2010

    Citaat Geplaatst door S.samira Bekijk reactie
    oooh wat erg. heb meteen rillingen over mijn lijf.

    Allahie rahm het kindje en wens ze heeeel veel sterkte toe
    dit had ik nou ook echt kippenvel tot over heel mijn lichaam... Rach Allah ie rham je zoontje Moge ALLAH soebhana wa tahala hem een mooi plekje geven in Jennat el Firdaus..
    Heb saber lieve rach.. Jij beloning bij ALLAH soebhana wa tahala zal groot zijn... Vermeer dikr ALLAH... ALLAH soebhana wa tahala heeft deze mooie maar moeilijke beproeving voor jullie gewild..

    heeel veel liefs mimie.. Denk aan je..!

  3. #33
    Shar.

    Reacties
    6.277
    02-07-2007

    Citaat Geplaatst door rawiya Bekijk reactie
    Innalillah wa inna lillahiradjioen!

    Ik lees de titel van de topic en mijn hart bonkte zo hard

    Lieve Rach,, moge Allah jou en je man sabr schenken om met dit verlies om te gaan. Eerlijk gezegd vind ik het moeilijk om de juiste woorden hier neer te zetten. Ik denk aan je.....
    +1

    Veel sbar/sterke toegewenst!

    Ila bghiti jamal tla3 Chamal, al hbiba ou daba iji.


  4. #34
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Inna Lillaahi Wa Inna Ilayhi radji3oen.. heel veel sterkte voor jullie ..

    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!


  5. #35
    Frank Sinatra

    Reacties
    866
    28-09-2008

    Inna lilaahi wa inna ilaayhie raji'uun. Moge Allaah jullie bijstaan in deze moeilijke tijden en jullie voorzien van geduld. Veel sterkte toegewenst.
    Twee gebruikers..
    My lashes are dry, purple teardrops I cry
    It don't have a price, loving you is cherry pie
    Cause you know that baby, I'm your biggest fan, I'll follow you until you love me.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    36.467
    17-07-2008

    Allah oema Ameen op jullie du3aas
    Oer inoe!

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    2.015
    22-09-2006

    Inna lillahi oua ina ilayhi raji3oun

    Pfff kippevel krijg ik hiervan.

    Moge Allah jullie sabr en kracht geven

  8. #38
    *Luckygirl*

    Reacties
    4.535
    09-02-2011

    Ik wens je zoveel sterkte lieve meid, Moge Allah jullie herenigen in Djennet el Firdaws!

  9. #39
    Berkane :)

    Reacties
    1.666
    14-07-2006

    Oooooooh wat erg, Ina lih wa ina ilahi 3ajiroen, Meskiena Allah ie Sabe3 ha. Me beide zusjes hebben dit ook meegemaakt me ene zusje 40weken de dag van haar bevalling en me andere zusje 6mnd. Hmdl Allah swt wilde hun niet hebben in deze wereld.

    Heel veel sterkte Rach
    Allaah ie rahmak Ghoja Aziz , inna lillahi wa inna ilaihi raji3oen
    08-11-2010
    10-11-2010
    25-10-2012
    30-10-2012

  10. #40
    zonnetje

    Reacties
    2.091
    05-09-2007

    Citaat Geplaatst door UmmSafiya_ Bekijk reactie
    Ik heb er geen woorden voor, ik heb gewoon een brok in mijn keel....

    Overgeleverd door Moe'aad Ibn Djabal dat de Profeet (sallallahoe aleihi wa sallam - Allah's zegen en vrede zij met hem)
    heeft gezegd:

    "Bij Degene in Wiens Handen mijn ziel is, de 'saqt' (betekent letterlijk vallen en wordt gebruikt voor het kind dat uit de
    baarmoeder 'valt' vóór zijn schepping volmaakt is, een miskraam)
    zal zijn moeder met touwen naar het Paradijs 'trekken', wanneer zij geduld heeft met het verlies van haar kind. "
    Overlevering: Ah' med en Ibn Maadjah

    Moge Allah jou rijkelijk belonen voor elke min dat je zwanger bent geweest, en elke moeilijkheid die je hebt moeten doorstaan.Inna lilLaahi wa inna ilayhi Radji'oen, Moge Allah jullie herenigen in Djanaat el Firdauws lieverd.
    Moge Allah 'Azza Wadjal jou, je man en de gehele familie veel sabr geven in deze tijd.

    -xxx-
    amien insha allah
    ik ben in shock, ik leef met haar mee.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    116
    22-12-2012

    Inna Lillaahi Wa Inna Ilayhi radji3oen

    Incha Allah zullen jullie elkaar weer treffen in het Paradijs. Heel veel sterkte en beterschap

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    36.467
    17-07-2008

    Ameen dames
    Oer inoe!

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    922
    30-01-2011

    Yarabie amine. Inna lillahi oua inna ilayhie raji3oun. Veel sterkte en sbar voor jou en man lieverd.

    Je zoontje zal insallah op je wachten bij de poorten van het paradijs.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    584
    20-12-2009

    Inna lillah wa inna ilayhie Radjioen
    In shaa Allah zullen zij en haar kindje later samen zijn in jannat al firdaws

  15. #45
    een mamaatje

    Reacties
    410
    12-03-2003

    Citaat Geplaatst door rawiya Bekijk reactie
    Innalillah wa inna lillahiradjioen!

    Ik lees de titel van de topic en mijn hart bonkte zo hard

    Lieve Rach,, moge Allah jou en je man sabr schenken om met dit verlies om te gaan. Eerlijk gezegd vind ik het moeilijk om de juiste woorden hier neer te zetten. Ik denk aan je.....
    Soebhana Allah dit heb ik nu ook.

    Ina lilahie wa ina ilaihie radjie3oen. Moge allah jullie bijstaan lieve meid
    Gezegend met me kids walhamdoelillah