1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Dat is ongezond en komt voort uit onzekerheid en wantrouwen.

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    534
    02-01-2017

    Een man die dominant is zou dat niet pikken van jou, ik bedoel maar welke man wilt nu onder de sloef gehouden worden door zijn vrouw? En dan nog wel buitenshuis, het zou juist andersom horen te zijn, dat hij een soort van positieve jaloezie heeft tegenover jou omwille van wat ons deen ons verteld, ik ben zelf niet snel jaloers, althans waarom zou je? Hij heeft jou gekozen, en er zullen altijd betere en mooiere vrouwen zijn dan jou maar niemand kan JOU zijn en dat is jouw kracht

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    5.768
    06-06-2012

    Citaat Geplaatst door Shopverslaafde Bekijk reactie
    Dat is ongezond en komt voort uit onzekerheid en wantrouwen.
    Niet altijd

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    422
    28-11-2015

    Wat een jaloezie werkt verstikkend.. als het zou blijven duren dan kan die de benen nemen.

  5. #35
    Mommy of N.

    Reacties
    2.045
    16-12-2009

    Citaat Geplaatst door Marokkaan. Bekijk reactie
    Kunst is om je partner tevreden te houden op alle vlakken.

    Zorgen dat er geen reden is om elders naar meer te zoeken.

    Dit is een serieus antwoord op een waarschijnlijk grappig bedoelde topic.
    Jup.

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Goud. Bekijk reactie
    Omdat het een contact is die 2 minuutjes (niet eens) duurt. En zij 't zelfde zegt tegen iedereen.
    Misschien geeft ze hem een glimlach dan denkt die oeh ik ga vaker bij die kassa afrekenen haha.

    Stel hij moet klantenservice bellen dan krijgt die ook een vrouw aan de lijn. Hoe ga je dat dan doen? Ga je zeggen geef hier ik ga praten.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    5.768
    06-06-2012

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Misschien geeft ze hem een glimlach dan denkt die oeh ik ga vaker bij die kassa afrekenen haha.

    Stel hij moet klantenservice bellen dan krijgt die ook een vrouw aan de lijn. Hoe ga je dat dan doen? Ga je zeggen geef hier ik ga praten.
    Zo overdreven ben ik nou ook weer niet.

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Goud. Bekijk reactie
    Zo overdreven ben ik nou ook weer niet.
    Haha das mooi. Waar ligt dan je grens? Gewoon wanneer die echt vrouwelijke contacten zou hebben?

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    5.768
    06-06-2012

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Haha das mooi. Waar ligt dan je grens? Gewoon wanneer die echt vrouwelijke contacten zou hebben?
    Ja. Bijv leuk en gezellig kletsen met een vrouw, is onnodig. Dan klets je maar met mij.