1. #271
    MVC Lid

    Reacties
    142
    23-02-2015

    Citaat Geplaatst door El3onsoria Bekijk reactie
    Wat is depressie nou eigenlijk? Ik snap het niet meer, want mensen neigen snel naar het zeggen dat ze onder een depressie lijden.
    Depressie is langdurige somberheid tot het niveau dat het je functioneren in de weg zit

  2. #272
    MVC Lid

    Reacties
    142
    23-02-2015

    Citaat Geplaatst door Roos-je23 Bekijk reactie
    Jouw leven moet echt onvoorstelbaar verrot zijn om jouw rot karakter te rechtvaardigen.
    Sterkte


    @Ts, Moge Allah je genezen van de psychische klachten.
    Ameen. Bedankt voor je steun.

  3. #273
    MVC Lid

    Reacties
    142
    23-02-2015

    Citaat Geplaatst door summer800 Bekijk reactie
    Heb ook van alles meegemaakt op dit gebied. Maar nu het goed gaat is het net alsof het niets voorstelde.
    Medicijnen helpen in combinatie met een psycholoog. Deze geeft je echt nieuwe inzichten, ik heb er veel aan gehad.
    En natuurlijk roqia luisteren.
    Jij bent een van de weinigen die hier toegeeft medicijnen gebruikt te hebben. Alhemdoelila met succes dus. Kan je je succes verhaal delen met ons??

  4. #274
    GEEN PM's van Mannen

    Reacties
    3.442
    16-06-2012

    In onderstaande topic staat ook nuttige info.

    http://forums.marokko.nl/archive/ind...gsten-p-1.html
    Hassan al-Basri (moge Allah hem genadig zijn) heeft gezegd: "O zoon van Adam! Je zult geen ware imaan bereiken totdat je niet meer let op fouten van anderen die je zelf ook hebt, en totdat je die fout van jezelf corrigeert. En als je dat gedaan hebt, zul je weer een andere fout vinden die je nog niet gecorrigeerd hebt. Als je dat doet zul je het erg druk met jezelf hebben. En de meest geliefde dienaar van Allah is degene die zoals deze persoon is."

  5. #275
    MVC Lid

    Reacties
    282
    08-10-2013

    Ruqia het kan duiden op geesten die je proberen over te nemen...kan jaren over heen gaan... google maar...of hele oude boze oog dat steeds meer groeit totdat je er lichamelijke klachten aan over houd

  6. #276
    MVC Lid

    Reacties
    2.663
    29-08-2013

    Depressies en paniekaanvallen.
    Moge Allah jullie allen doen genezen in sha Allah.
    Ragaa'ouni einaik El- ayam illi rahou.
    A'alamouni andam, a'ala El-madhi ou gerahou.

    Illi shouftouh abli ma'tshoufak a'ynaiyah.

    Omri dayah yehsibouh izay a'Alaya. <3

  7. #277
    Igzenayen Ж 2 gebr.

    Reacties
    48
    07-04-2008

    topicstarter, ben je nog actief? Ik heb vragen die ik graag wil stellen aan je. Ik ervaar namelijk hetzelfde
    ACCOUNT OVERGENOMEN!

  8. #278
    MVC Lid

    Reacties
    142
    23-02-2015

    Citaat Geplaatst door IZANTROEP Bekijk reactie
    topicstarter, ben je nog actief? Ik heb vragen die ik graag wil stellen aan je. Ik ervaar namelijk hetzelfde
    Hey ****troep,

    Ik ben er nog alhemdoelila. Wat wil je weten? Pm mag ook.

  9. #279
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    Salam alikom

    Ik heb een moeder die zwaar depressief is maar elhamdoulileh na moeilijke tijden komen makkelijke tijden in sha Allah. Iedereen die hier mee te maken heeft Allah safie veel sterkte!!
    Elhamdoulileh

  10. #280
    MVC Lid

    Reacties
    142
    23-02-2015

    Citaat Geplaatst door Sundaeijs Bekijk reactie
    Salam alikom

    Ik heb een moeder die zwaar depressief is maar elhamdoulileh na moeilijke tijden komen makkelijke tijden in sha Allah. Iedereen die hier mee te maken heeft Allah safie veel sterkte!!
    Sterkte!

  11. #281
    Verbannen

    Reacties
    1.782
    31-10-2013

    Neem je nog antidepressiva?

  12. #282
    Igzenayen Ж 2 gebr.

    Reacties
    48
    07-04-2008

    Citaat Geplaatst door Riffijn87 Bekijk reactie
    Hey ****troep,

    Ik ben er nog alhemdoelila. Wat wil je weten? Pm mag ook.
    Ja sorry voor mijn accountnaam. Is niet van mij.

    Hoe gaat het nu met je? Aangezien dit een wat oudere topic is. Gaat het beter? Zo ja, wat heb je hiervoor gedaan? Kan mezelf namelijk terugvinden in je verhaal
    ACCOUNT OVERGENOMEN!

  13. #283
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    Citaat Geplaatst door verdad Bekijk reactie
    Neem je nog antidepressiva?
    Maakt dat de situatie niet erger? Hoor vaak dat jeber verslaafd aan raakt en veel bijwerkingen krijgt? Mijn ma slikt ze niet
    Elhamdoulileh

  14. #284
    MVC Lid

    Reacties
    142
    23-02-2015

    Citaat Geplaatst door Sundaeijs Bekijk reactie
    Salam alikom

    Ik heb een moeder die zwaar depressief is maar elhamdoulileh na moeilijke tijden komen makkelijke tijden in sha Allah. Iedereen die hier mee te maken heeft Allah safie veel sterkte!!
    Dank je! InchAllah zal je moeder genezen. Tot die tijd hoop ik dat je geduld hebt met haar en haar liefde geeft.

  15. #285
    MVC Lid

    Reacties
    142
    23-02-2015

    Citaat Geplaatst door verdad Bekijk reactie
    Neem je nog antidepressiva?
    Jazeker...laatst wouden ze nog verhogen bij mij...