+ Reageer
1 tot 3 van 3
    MVC Lid

Reacties
    4
    13-08-2017

Trouwen buiten Nederland?

Hey salam Ailaikom iedereen, ik hoop dat iedereen in goed staat verkeert. Ik zat over een persoonlijke kwestie te denken en ik vroeg me af of iemand soort gelijks heeft meegemaakt. Ik heb een jaar een relatie met iemand ,inmiddels verloofd Elhamdoelilah. Het zit namelijk om het volgende. Allereerst mag ik helemaal niets negatiefs zeggen over mijn aanstaande Insh Allah. Hij is Mash Allah de liefste en de meest zorgzame persoon. Zijn geloof Masha Allah is waar de meeste mensen van dromen met een reƫle blik op het leven. Toen we elkaar leerde kennen werkte hij in het buitenland. Gewoon in Europa en ik werk in nl. Zijn familie is op een jonge leeftijd ook terug verhuisd naar het buitenland(Spanje). Nu is het zo dat ik dit wist etc. Maar we hadden met elkaar besproken dat eindstand Nederland gewoon het eindbestemming ivm het gehele plaatje, de vrijheid zonder de sociale controle die op het moment in het zuiden van Europa heerst. Nu is het zo dat hij per direct een vast contract heeft aangeboden gekregen bij het buitenlands bedrijf en hij weet niet wat hij er mee moest zonder mij te kwetsen. Nu is mijn vraag heeft iemand ervaring met het verlaten van Nederland ivm een huwelijk? Ik ben een meisje dat in Nederland is geboren en getogen. Ik heb hier gestudeerd, ik heb een fijne baan en een fijn leven Elhamdoelilah. Maar als mekatib aanklopt en ook nog op zo een ongewone manier zorgt dat toch wel voor wat onderbuik gevoelens. Excuses voor het de lange verhaal. Maar ik hoor graag jullie mening hierover. Djazzaka Allah oe ghairan.

No.

Reacties
    6.403
    11-12-2011

Ga trouwen.

MVC Lid

Reacties
    4
    13-08-2017

@bloem, Haahah duidelijk. Je reactie geweldig.

Stap nu over!