+ Reageer
Pagina 1 van 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 47
    MVC Lid

Reacties
    50
    06-03-2016

Verloofd en twijfels door schoonfamilie

Zijn hier dames die tijdens hun verlovingsperiode zich niet welkom voelde bij hun aanstaande schoonfamilie maar wel hun huwelijk hebben doorgezet i.v.m. tevredenheid over hun partner? Dus al het een en ander aan negativiteit meegekrijgen op weg naar het huwelijk toe (bijvoorbeeld hoge eisen, discussies, nalatigheid vanuit hun, boos op je worden, negeren, geen moeite doen, geen contact met je opzoeken etc)

En hoe heeft dit voor je uitgepakt? Of heb je voor veiligheid gekozen en alles laten varen?

MVC Lid

Reacties
    931
    15-04-2016

Citaat Geplaatst door Aniya. Bekijk reactie
    Zijn hier dames die tijdens hun verlovingsperiode zich niet welkom voelde bij hun aanstaande schoonfamilie maar wel hun huwelijk hebben doorgezet i.v.m. tevredenheid over hun partner? Dus al het een en ander aan negativiteit meegekrijgen op weg naar het huwelijk toe (bijvoorbeeld hoge eisen, discussies, nalatigheid vanuit hun, boos op je worden, negeren, geen moeite doen, geen contact met je opzoeken etc)

En hoe heeft dit voor je uitgepakt? Of heb je voor veiligheid gekozen en alles laten varen?
    Yes. Eindstand gescheiden.

MVC Lid

Reacties
    50
    06-03-2016

Citaat Geplaatst door Lola. Bekijk reactie
    Yes. Eindstand gescheiden.
    Allah ie jiblek ma hsen. Zou ik je mogen Pm-en?

MVC Lid

Reacties
    931
    15-04-2016

Allah ie jiblek ma hsen. Zou ik je mogen Pm-en?
    Ameen lieverd. Ja hoor. Ik las net je andere topic, spijtig dat je dit mee moet maken.

Amsterdam.

Reacties
    58
    31-08-2012

Ik zou doorzetten. Trek je niet veel aan van de negativiteit. Jullie houden van elkaar, als hij zijn best doet voor je dan trekt hij je er doorheen.

"Si la vie m’a bien appris quelque chose, c’est que l’on ne peut jamais savoir ce qu’elle nous réserve.”

X

Reacties
    1.024
    10-02-2010

Citaat Geplaatst door Bad-Boy Bekijk reactie
    Ik zou doorzetten. Trek je niet veel aan van de negativiteit. Jullie houden van elkaar, als hij zijn best doet voor je dan trekt hij je er doorheen.
    Grapjas....

@Aniya:
    Als je met je man trouwt dan trouw je ook met de schoonfamilie. Als zij slecht voor je zijn dan zou dat hoe dan ook invloed hebben, totdat het een keer breekt tussen jou en je man.

Amsterdam.

Reacties
    58
    31-08-2012

Citaat Geplaatst door magrabiaanse Bekijk reactie
    Grapjas....

@Aniya:
    Als je met je man trouwt dan trouw je ook met de schoonfamilie. Als zij slecht voor je zijn dan zou dat hoe dan ook invloed hebben, totdat het een keer breekt tussen jou en je man.
    Wat nou grapjas, shitan gooit er een extra portie weswes bij en dan komen de leden hier nog ook even de boel ontmoedigen. Ik heb het ook zien gebeuren, het hoeft niet altijd fout te gaan.

"Si la vie m’a bien appris quelque chose, c’est que l’on ne peut jamais savoir ce qu’elle nous réserve.”

X

Reacties
    1.024
    10-02-2010

Wat nou grapjas, shitan gooit er een extra portie weswes bij en dan komen de leden hier nog ook even de boel ontmoedigen. Ik heb het ook zien gebeuren, het hoeft niet altijd fout te gaan.
    Ik zie geen reden waarom een schoonfamilie je het leven zuur moet maken en waarom jouw toekomstige dit zou moeten negeren (ervan uitgaand dat topicstarter gewoon een lieve meid is).

Amsterdam.

Reacties
    58
    31-08-2012

Ik zie geen reden waarom een schoonfamilie je het leven zuur moet maken en waarom jouw toekomstige dit zou moeten negeren (ervan uitgaand dat topicstarter gewoon een lieve meid is).
    Het leven zuur maken is wat anders dan "onaardig" zijn. Doe niet alsof ze haar neer hoeken met een pan ofzo.

MVC Lid

Reacties
    18.138
    25-06-2005

Bespreek dit op een coulante wijze met je (aanstaande) man.
    Vertel hem wat je dwars zit en laat vooral merken dat je in oplossingen denkt en kaart 't niet enkel aan als een issue.

Moge Allaah het voor je vergemakkelijken.

would that i knew.

X

Reacties
    1.024
    10-02-2010

Het leven zuur maken is wat anders dan "onaardig" zijn. Doe niet alsof ze haar neer hoeken met een pan ofzo.
    Ook zelfde.
    Waarom zou je onaardig moeten zijn? En dat ook nog eens tegen de vrouw van je broer/zoon/oom wat dan ook.. mensen moeten gewoon normaal doen.

Amsterdam.

Reacties
    58
    31-08-2012

Ook zelfde.
    Waarom zou je onaardig moeten zijn? En dat ook nog eens tegen de vrouw van je broer/zoon/oom wat dan ook.. mensen moeten gewoon normaal doen.
    Oke, Ahmed Marcouch.

Non-conformist

Reacties
    10.969
    14-04-2009

Nee. Mijn motto is take me or leave me en als er problemen zijn ben ik pleite..al helemaal als je nog niks hebt getekend. Ik zag mezelf niet getrouwd zijn met iemand bij wie ik altijd op mijn tenen moest lopen bij de ouders..vooral omdat ik zou verhuizen en ver bij mijn eigen familie vandaan zou wonen. Toen zijn moeder veranderde heb ik de handdoek in de ring gegooit.

Variables are the only constants in the world..

MVC Lid

Reacties
    18.138
    25-06-2005

Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Nee. Mijn motto is take me or leave me en als er problemen zijn ben ik pleite..al helemaal als je nog niks hebt getekend. Ik zag mezelf niet getrouwd zijn met iemand bij wie ik altijd op mijn tenen moest lopen bij de ouders..vooral omdat ik zou verhuizen en ver bij mijn eigen familie vandaan zou wonen. Toen zijn moeder veranderde heb ik de handdoek in de ring gegooit.
    Andere gebruiker, surely.
    Jij zou nooit 'gegooit' kunnen typen. Jij-jij bent b7al shi robot.

would that i knew.

Non-conformist

Reacties
    10.969
    14-04-2009

Citaat Geplaatst door KASTRO Bekijk reactie
    Andere gebruiker, surely.
    Jij zou nooit 'gegooit' kunnen typen. Jij-jij bent b7al shi robot.
    Nee, maar toen was ik ook gezond, taal is, ironically moeilijk geworden voor mij sinds back then. ik twijfelde nog, dus ergens is het niet helemaal naar de verdoemenis I guess.

Variables are the only constants in the world..