1. #265066
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Chorrosz Bekijk reactie
    Beide is gruwelijk! Fifty Fifty Stad maar als je zin hebt dat je zo in je eigen dorp bent.

    Roega rwegt en taqsiraath jek
    Inderdaad kan ik mij inbeelden.

    Wathin ho taqsirath akidesh. Reageert die op de helft van mijn tekst.

    Aqash thin!
    Sincerity is the face of the soul.

  2. #265067
    MVC Lid

    Reacties
    450
    09-11-2022

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Inderdaad kan ik mij inbeelden.

    Wathin ho taqsirath akidesh. Reageert die op de helft van mijn tekst.

    Aqash thin!
    Ik zie het al..maar kifesh Arabisch? Jij gaat naar Arif, niets met Arabisch te maken . Heb je geen Arabische vrienden? Ik heb het voornamelijk van vrienden geleerd door het gewoon te spreken met ze

  3. #265068
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Chorrosz Bekijk reactie
    Ik zie het al..maar kifesh Arabisch? Jij gaat naar Arif, niets met Arabisch te maken . Heb je geen Arabische vrienden? Ik heb het voornamelijk van vrienden geleerd door het gewoon te spreken met ze
    Shek theschietht i re3qar dat ik naar arif ga. Arif is enkel om vakantie door te brengen.

    Dit is Arif voor de Marokkaanse vrouw:

    Can you pay me a visit (they won't let me out)
    Send me some magazines (they won't let me out)
    Send me some money orders (they won't let me out, no)
    Pay me a visit, baby (they won't let me out)
    'Cause I'm locked up (they won't let me out)
    Where's my lawyer? (They won't let me out)
    I'm locked up (they won't let me out, no)
    Get me out of here (they won't let me out)
    Locked up (they won't let me out)
    They won't let me out
    Baby, I'm locked up (they won't let me out, no)
    Where's my drerrerina’s on the block? Tell them I'm locked up
    (They won't let me out)
    I'm locked up (they won't let me out)
    Oh (they won't let me out, no)
    Can you please accept my phone call? (They won't let me out)
    'Cause I'm locked up (locked up, locked up)



    It’s not gonna happen. Ik zie al zo een toekomst als schapenherdster met het enige verschil dat ik de tuin niet mag verlaten.

    Bovendien is Marokko het land waar de mannen een draai van 180 graden maken. Walo rqanon an timgarien en al zeker niet in arif.
    Dus als ik zou terugkeren naar Marokko dan is het wel naar een grootstad bijvoorbeeld Tanger.

    Qa die vriendinnen die spreken alles behalve arabisch met mij. Ik heb vooral arabische vriendinnen maar walo.
    Sincerity is the face of the soul.

  4. #265069
    MVC Lid

    Reacties
    450
    09-11-2022

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Shek theschietht i re3qar dat ik naar arif ga. Arif is enkel om vakantie door te brengen.

    Dit is Arif voor de Marokkaanse vrouw:

    Can you pay me a visit (they won't let me out)
    Send me some magazines (they won't let me out)
    Send me some money orders (they won't let me out, no)
    Pay me a visit, baby (they won't let me out)
    'Cause I'm locked up (they won't let me out)
    Where's my lawyer? (They won't let me out)
    I'm locked up (they won't let me out, no)
    Get me out of here (they won't let me out)
    Locked up (they won't let me out)
    They won't let me out
    Baby, I'm locked up (they won't let me out, no)
    Where's my drerrerina’s on the block? Tell them I'm locked up
    (They won't let me out)
    I'm locked up (they won't let me out)
    Oh (they won't let me out, no)
    Can you please accept my phone call? (They won't let me out)
    'Cause I'm locked up (locked up, locked up)



    It’s not gonna happen. Ik zie al zo een toekomst als schapenherdster met het enige verschil dat ik de tuin niet mag verlaten.

    Bovendien is Marokko het land waar de mannen een draai van 180 graden maken. Walo rqanon an timgarien en al zeker niet in arif.
    Dus als ik zou terugkeren naar Marokko dan is het wel naar een grootstad bijvoorbeeld Tanger.

    Qa die vriendinnen die spreken alles behalve arabisch met mij. Ik heb vooral arabische vriendinnen maar walo.
    Nou nou nou jij bent blijven hangen in 1957 denk ik . Neem even een kijkje in Imzouren na asr gebed..Ya Latif lijkt wel de lady-only-city

    Maar Tanger is indd veelzijdig. Dat is ook mijn basis en Arif is fijn en vertrouwd om er naar te gaan en uiteraard, de meeste familia zit daar

  5. #265070
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Chorrosz Bekijk reactie
    Nou nou nou jij bent blijven hangen in 1957 denk ik . Neem even een kijkje in Imzouren na asr gebed..Ya Latif lijkt wel de lady-only-city

    Maar Tanger is indd veelzijdig. Dat is ook mijn basis en Arif is fijn en vertrouwd om er naar te gaan en uiteraard, de meeste familia zit daar
    Wat valt er in Imzourn te doen? Is dood daar. De keren dat ik daar was geweest waren daar alleen maar mannen te zien (wel vroeg in de morgen). Geen fijne stad om daar te zijn als vrouw.

    Tanger heb ik net dit jaar ontdekt. Het is daar wel 3iyek druk en dat voor september. Naar het schijnt is het 1000 x erger in het hoogseizoen. Dat is wel het enige nadeel maar je kan daar wel als vrouw gewoon veilig vrij lopen, niet zoals in onze erkempo.

    Ewa besa7tek, ik hoop ook ooit daar iets te kunnen kopen in sha allah mocht ik de middelen hebben. Nu vind ik België nog ok maar ben zeker niet van plan om heel mijn leven hier door te brengen. Die stress en ratrace houd je niet lang vol.
    Sincerity is the face of the soul.

  6. #265071
    MVC Lid

    Reacties
    450
    09-11-2022

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Wat valt er in Imzourn te doen? Is dood daar. De keren dat ik daar was geweest waren daar alleen maar mannen te zien (wel vroeg in de morgen). Geen fijne stad om daar te zijn als vrouw.

    Tanger heb ik net dit jaar ontdekt. Het is daar wel 3iyek druk en dat voor september. Naar het schijnt is het 1000 x erger in het hoogseizoen. Dat is wel het enige nadeel maar je kan daar wel als vrouw gewoon veilig vrij lopen, niet zoals in onze erkempo.

    Ewa besa7tek, ik hoop ook ooit daar iets te kunnen kopen in sha allah mocht ik de middelen hebben. Nu vind ik België nog ok maar ben zeker niet van plan om heel mijn leven hier door te brengen. Die stress en ratrace houd je niet lang vol.
    Er valt weinig te doen in Imzouren als je geen familie daar hebt wonen. Ik vind de omgeving (iqliem) Alhoceima best mooi. Alhoceima is meer dan alleen Alhoceima zelf. Ze heeft best mooie stranden, die moet je dan ook net kennen..

    Wat betreft Tanger en drukte? Welcome! Tanger is 365 dagen actief! Uiteraard met hoogseizoen nog drukker. In Tanger kan je alle kanten op zoek je drukte, zal je die vinden. Wil je rust dan kan je die ook vinden aan de rand van de stad. Marokko in het algemeen is prachtig. Wij zelf hebben nog niets gezien van Marokko! Misschien 7% maar van heel Marokko gezien

  7. #265072
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Chorrosz Bekijk reactie
    Er valt weinig te doen in Imzouren als je geen familie daar hebt wonen. Ik vind de omgeving (iqliem) Alhoceima best mooi. Alhoceima is meer dan alleen Alhoceima zelf. Ze heeft best mooie stranden, die moet je dan ook net kennen..

    Wat betreft Tanger en drukte? Welcome! Tanger is 365 dagen actief! Uiteraard met hoogseizoen nog drukker. In Tanger kan je alle kanten op zoek je drukte, zal je die vinden. Wil je rust dan kan je die ook vinden aan de rand van de stad. Marokko in het algemeen is prachtig. Wij zelf hebben nog niets gezien van Marokko! Misschien 7% maar van heel Marokko gezien
    Marokko is zeker prachtig. Ik heb alleszins minder dan 7 % gezien, misschien ijan 0,001 % ofzo. Er7joth heb ik veel gezien. Wie weet ooit in de toekomst, ik hoop in sha allah nog veel te mogen ontdekken in de toekomst.
    Sincerity is the face of the soul.

  8. #265073