1. #213241
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Goedemorgen!

    Wat een kutochtend 3awed.

    Loopt niet zoals ik had gepland, daarnaast weer niet gesport. Word onderhand weer die 10 tonner die ik voorheen was.

    Ben al de hele wk zenuwachtig. Beghel ik word achtervolgd door iets...niet echt natuurlijk, maar dat gevoel

    En nu sta ik doelloos langs de kant van de weg te w8en tot een winkel opengaat.

    [emoji30]

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  2. #213242
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Carmen_ Bekijk reactie
    Juno

    Sbah lkhayr
    Allah chafiha meskina. Zo sneu als kleintjes ziek zijn. Maar moet wel zeggen dat het echt heerst. Gewoon lekker thuis houden en goed uitzieken. Artsen van tegenwoordig moeten echt op hun flikker krijgen. Jaren studeren en eindstand beetje op je scherm kijken en de patiënten weg sturen met niks
    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Juno mn kleine had dat ook.
    Amien.
    We zijn net klaar, maar doen nog even kopje koffie in het zh. [emoji4]

    Mijn kno arts is gewoon top. Eerst gedaan bij mij wat hij moest doen.....nieuw buisje...[emoji15]

    Toen vroeg hij zelf of hij even bij de oudste mocht kijken. Middenoorontsteking.
    Hij zei dat het na vandaag minder wordt worden of over en anders moet ze een kuurtje krijgen. Hij vond niet dat ik nog een week op de volgende afspraak met ha moest wachten. [emoji5]

    En verder vond hij dat ik lieve meiden had.[emoji4]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #213243
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Dal, het kan zijn dat het neusgebied wat gevoeliger is bij je kleine. Dat zei de kno arts over de mijne. Eczeem heeft ze ook en ooit eens begrepen dat dat vaak samen gaat. Wa Allahwe3lem.
    Moge Allah ze genezen.
    [emoji4]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #213244
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door Carmen_ Bekijk reactie
    Die foto van dal is hilarisch hahahahaha sorry beyoutiful
    Hahahaha vond ik ook

  5. #213245
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Ik haat mijn nieuwe lesrooster die na de vakantie ingaat

  6. #213246
    MVC Lid

    Reacties
    16.896
    23-05-2008

    @Dallilaah: of a ma way...

  7. #213247
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Goedemorgen!

    Wat een kutochtend 3awed.

    Loopt niet zoals ik had gepland, daarnaast weer niet gesport. Word onderhand weer die 10 tonner die ik voorheen was.

    Ben al de hele wk zenuwachtig. Beghel ik word achtervolgd door iets...niet echt natuurlijk, maar dat gevoel

    En nu sta ik doelloos langs de kant van de weg te w8en tot een winkel opengaat.

    [emoji30]

    ik voel je!.


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  8. #213248
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Shifae in sha allah juno! T heerst

    En t lijkt alsof mn dochter alles aan t inhalen is ofso van de afgelopen jaren duim.is nog steeds onstoken kom net vsn de huisarts tis overgesprongrn naar der middelvinger ook dus antibiotica en der duim is open gesneden net zodst alles los komt ieuw

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  9. #213249
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Ameen! Ook voor jou en je kindertjes, shifa in sha Allah.



    Ghair in sha Allah.

    Fijn dat je arts ook meteen even wilde kijken. En natuurlijk heb je lieve leuke meiden! Duhhhhh [emoji2]

    Ik herken dat beetje raar ademen. Mijn jongen liep daar heel mee totdat hij zelfs benauwd werd en amper kon ademen.
    Hamdulilah nu heeft hij qvar en ventoline wat hem beter helpt.

    Allah y shafieha. Blijven zeiken bij die huisartsen desnoods verwijzing naar de kinderarts.


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  10. #213250
    MVC Lid

    Reacties
    8.506
    21-03-2002

    pff ben vandaag niet vooruit te branden
    heb letterlijk nog niks gedaan
    GEEN PM VAN MANNEN AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. #213251
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Ameen! Ook voor jou en je kindertjes, shifa in sha Allah.



    Ghair in sha Allah.

    Fijn dat je arts ook meteen even wilde kijken. En natuurlijk heb je lieve leuke meiden! Duhhhhh [emoji2]
    Ja beste Dal, gewoin doen en bovenop zitten. Kan best dat ze er overheen groeien, maar ondertussen hebben ze er flink last van.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #213252
    MVC Lid

    Reacties
    21.799
    03-02-2013

    Wanneer je eigenlijk goed moet opletten omdat ik straks moet kiezen uit drie bedrijven die bepaalde dingen gaan doen, maar de lampen heel interessant vindt. Oh en denkt dat je ongesteld bent geworden en dus eigenlijk maar hoopt dat de stoel straks niet.....
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  13. #213253
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    Shifae in sha allah juno! T heerst

    En t lijkt alsof mn dochter alles aan t inhalen is ofso van de afgelopen jaren duim.is nog steeds onstoken kom net vsn de huisarts tis overgesprongrn naar der middelvinger ook dus antibiotica en der duim is open gesneden net zodst alles los komt ieuw

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    Amien.

    Meskina....dat is ook zielig zeg. Allah zjieb shifa.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  14. #213254
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Eindelijk weer thuis.

    Wat gaan we vanavond eten? [emoji37] [emoji37] [emoji37] [emoji37]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #213255
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad