1. #1
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Vrouwen hand schudden is erger dan in het vuur steken.

    Turkish university rector claims shaking hands with women ‘more horrific than holding fire’






    A university rector in the southeastern province of Adıyaman has claimed that shaking hands with an unrelated woman was “more horrific than holding fire.”

    In a post shared on social media, Professor Mustafa Talha Gönüllü, the rector of Adıyaman University, asked whether it was religiously permissible to hold a woman’s hand without having been engaged.

    “The hand of a woman touching an unrelated man when there is no need is forbidden by the religion. In this respect, an unrelated man cannot shake hands with an unrelated woman. Our Prophet had declared that holding the hand of an unrelated woman to shake hands was more horrific than holding fire and it was said that those who hold the hand of someone unrelated would grasp the fire of hell,” Gönüllü wrote.

    He also claimed that “walking with one’s fiancée out and staying alone together” was strictly forbidden by the religion and was a great sin.

    But Gönüllü stated that it was permissible for elder men and women to shake hands as their “emotive sides were vanished.”

    Gönüllü’s remarks drew immediate ire from social media users.

    http://www.hurriyetdailynews.com/tur...ng-fire-120913

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    207
    13-09-2017

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Turkish university rector claims shaking hands with women ‘more horrific than holding fire’






    A university rector in the southeastern province of Adıyaman has claimed that shaking hands with an unrelated woman was “more horrific than holding fire.”

    In a post shared on social media, Professor Mustafa Talha Gönüllü, the rector of Adıyaman University, asked whether it was religiously permissible to hold a woman’s hand without having been engaged.

    “The hand of a woman touching an unrelated man when there is no need is forbidden by the religion. In this respect, an unrelated man cannot shake hands with an unrelated woman. Our Prophet had declared that holding the hand of an unrelated woman to shake hands was more horrific than holding fire and it was said that those who hold the hand of someone unrelated would grasp the fire of hell,” Gönüllü wrote.

    He also claimed that “walking with one’s fiancée out and staying alone together” was strictly forbidden by the religion and was a great sin.

    But Gönüllü stated that it was permissible for elder men and women to shake hands as their “emotive sides were vanished.”

    Gönüllü’s remarks drew immediate ire from social media users.

    http://www.hurriyetdailynews.com/tur...ng-fire-120913
    Tja, daar vraag je me wat.
    Wat zijn er toch veel belangrijke zaken op de wereld die aangepakt moeten worden.

    Ik denk dat er speciale crème moet komen voor dit soort verbrandde handen.

  3. #3
    prrrt.

    Reacties
    1.145
    05-12-2014

    Citaat Geplaatst door Alidas Bekijk reactie
    Tja, daar vraag je me wat.
    Wat zijn er toch veel belangrijke zaken op de wereld die aangepakt moeten worden.

    Ik denk dat er speciale crème moet komen voor dit soort verbrandde handen.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Ahaahahaha dat men druk maakt om een hand. Ik weet dat je bij Arabieren beter geen hand kan geven want die krijgen meteen een stijve, omdat ze het niet gewend zijn Saudiërs worden al van blote voeten geil.
    Maar goed moslim landen staan in brand en sommige moslims houden zich bezig met een vrouwen hand.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Ahaahahaha dat men druk maakt om een hand. Ik weet dat je bij Arabieren beter geen hand kan geven want die krijgen meteen een stijve, omdat ze het niet gewend zijn Saudiërs worden al van blote voeten geil.
    Maar goed moslim landen staan in brand en sommige moslims houden zich bezig met een vrouwen hand.
    Wees maar niet bang, niemand wil jouw aanraken

    Zelfs niet als zij dood zijn

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Wees maar niet bang, niemand wil jouw aanraken

    Zelfs niet als zij dood zijn
    schud jij ook geen vrouwen hand

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    schud jij ook geen vrouwen hand
    De dingen die ik met vrouwen doe zie je alleen op BangBros.

    Jammer dat je nooit genaaid zal worden door een man

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Al Mahi heeft weer een topic geopend waar zijn kleine lulletje van klaarkomt

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    35
    19-09-2017

    One love

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    De dingen die ik met vrouwen doe zie je alleen op BangBros.

    Jammer dat je nooit genaaid zal worden door een man
    Daar hoef je geen zorgen om te maken en ik ook gelukkkig niet.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Is de keus van ieder mens om wel of geen handen te schudden.
    Genoeg Joden gesproken in Nederland die ook geen vrouwen handen schudden en ik kan ze helemaal begrijpen. Behalve seculiere "liberalen" natuurlijk die geloven in dwingend lichamelijk contact.
    Heavy

  12. #12
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    tv kijken is haram..maar ja daar hoor je niemand over..

    https://twitter.com/NacirAbdessamad/...601152/video/1
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    tv kijken is haram..maar ja daar hoor je niemand over..

    https://twitter.com/NacirAbdessamad/...601152/video/1
    Zijn Joden , dan interesseert het Islamhaters als Al-Mahi niet.

  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Zijn Joden , dan interesseert het Islamhaters als Al-Mahi niet.
    het zijn hun dienaren dus onmogelijk om kritische tegen hun te zijn..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Daar hoef je geen zorgen om te maken en ik ook gelukkkig niet.
    Fijn, is de wereld van een probleem verlost geraakt

    Niet zelfmoord plegen als je eenzaam bent en een paar halve liters opdrinkt met je kat