1. #16
    Vreemde vogel.

    Reacties
    1.542
    13-07-2005

    Wat moet er eigenlijk staan;

    Ey, man, salaam 3alaykoum alvast. Ik mail in verband gaande een topic op M.NL geplaatst door een Umm en nog iets. Weet jij iets over hadith van de dag? Noujah, daarvoor mail ik.

    Groetjes,
    Precumida
    Het is me duidelijk geworden dat de huidige Intifada op een geniepige manier bloediger, harder en zwaarder is dan we thuis op TV kunnen zien.


  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.722
    27-11-2007

    Citaat Geplaatst door hananschoonheid Bekijk reactie
    Ik heb het al gestuurd.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.722
    27-11-2007

    Citaat Geplaatst door Precumida Bekijk reactie
    Wat moet er eigenlijk staan;

    Ey, man, salaam 3alaykoum alvast. Ik mail in verband gaande een topic op M.NL geplaatst door een Umm en nog iets. Weet jij iets over hadith van de dag? Noujah, daarvoor mail ik.

    Groetjes,
    Precumida


    Stuur gewoon zo iets:

    Assalaam aleikoum wa ra7matoe Allaah wa Barakatoe,

    Heb vernomen dat je dagelijks met de wil van Allaah een hadith verstuurd, en ik heb daar wel interesse in. Djazak(i) Allaahoe ghairan.

    Wa salaam,

    Pre.

  4. #19
    Proud Italiana.

    Reacties
    4.294
    19-12-2005

    Helemaal leipoez.
    Ci vuole piú a dire, che a fare.

    1502192924032009 2607192222122010


  5. #20
    Alhamdoulilaah

    Reacties
    1.911
    11-01-2004

    Oh die mailtjes krijg ik al zeker 2 jaar

    Married since 22 juni 2014 Alhamdoulilaah


  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.722
    27-11-2007

    Citaat Geplaatst door h0neybunny Bekijk reactie
    Oh die mailtjes krijg ik al zeker 2 jaar

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.722
    27-11-2007

    Barak Allaahoe fiekoum, lady's!

  8. #23
    Oummu Rayyaan

    Reacties
    468
    26-05-2007

    Masha'Allah!
    Nieuwe account: QawaFilShuhada!

    Nickname is overgenomen door een ander persoon.


  9. #24
    Vreemde vogel.

    Reacties
    1.542
    13-07-2005

    Waarvoor staat 'up'?
    Het is me duidelijk geworden dat de huidige Intifada op een geniepige manier bloediger, harder en zwaarder is dan we thuis op TV kunnen zien.


  10. #25
    Vreemde vogel.

    Reacties
    1.542
    13-07-2005

    Waarom achtervolg je me, DUCK_?
    Het is me duidelijk geworden dat de huidige Intifada op een geniepige manier bloediger, harder en zwaarder is dan we thuis op TV kunnen zien.


  11. #26
    .

    Reacties
    3.193
    29-09-2007

    ik achtervolg je niet, was gewoon toeval hoor.

  12. #27
    Vreemde vogel.

    Reacties
    1.542
    13-07-2005

    Citaat Geplaatst door DUCK_ Bekijk reactie
    ik achtervolg je niet, was gewoon toeval hoor.
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaa.
    Het is me duidelijk geworden dat de huidige Intifada op een geniepige manier bloediger, harder en zwaarder is dan we thuis op TV kunnen zien.


  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.722
    27-11-2007

    Up staat voor topic weer op blz. 1 helemaal bovenaan, enzeu.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    1.722
    27-11-2007

    Wie moet ik volgen?‏
    Van: Hadith van de dag (hadithvandedag@gmail.com)
    Verzonden: dinsdag 28 oktober 2008 8:33:49
    Aan:

    Titel: Wie moet ik volgen?

    Aboe Hoerairah verhaalt dat er een man naar de Boodschapper van Allah ging en vroeg: "O Boodschapper van Allah (sallallahoe aleihi wa sallam - Allah's zegen en vrede zij met hem) , wie van de mensen heeft het meeste recht op goed gezelschap van mij?" Hij (sallallahoe aleihi wa sallam - Allah's zegen en vrede zij met hem) antwoordde: "Je moeder." De man vroeg: "En wie dan?" Hij (sallallahoe aleihi wa sallam - Allah's zegen en vrede zij met hem) antwoordde: "Je moeder?" "En wie dan?" Hij (sallallahoe aleihi wa sallam - Allah's zegen en vrede zij met hem) antwoordde: "Je moeder." "En wie dan?" hij (sallallahoe aleihi wa sallam - Allah's zegen en vrede zij met hem) antwoordde: "Je vader."

    Overlevering: Al-Buchaarie en Muslim

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    1.722
    27-11-2007

    Intentie en oprechtheid‏
    Van: Hadith van de dag (hadithvandedag@gmail.com)
    Verzonden: maandag 27 oktober 2008 12:22:08
    Aan:

    Titel: Intentie en oprechtheid

    Abdoellah ibn Abbas verhaalt dat de Boodschapper van Allah (sallallahoe aleihi wa sallam - Allah's zegen en vrede zij met hem) de verklaring van zijn Gezegende en Verhevene Heer aanhaalde: "Voorwaar, Allah heeft het goede en het kwade beschreven en hun gradatie duidelijk uiteengezet: 'Hij die zich voorneemt een goede daad te verrichten en deze nog niet uitgevoerd heeft, wordt voor de volle maat daarvan beloond, en indien hij deze daad uitvoert, beloont Allah hem tien tot zevenhonderdvoudig of zelfs nog vele
    malen meer. Als hij naar een slechte daad neigt, maar deze niet uitvoert, word hij door Allah voor de volle maat van een goede daad beloond. Als hij naar een slechte daad neigt, en deze uitvoert, word hem door Allah alleen maar één slechte daad aangerekend."

    Overlevering: Bucharie en Muslim