Marokko Community
03-09-2010 00:11:21
Adverteren op MAROKKO.nl

Ga terug   Marokko Community > Yasmina > Huwelijk & Islam
Huwelijk & Islam Alles over het huwelijk binnen de Islam. Discussieer mee en geef je mening over dit onderwerp.
» Bezoek ook Islam Levensbeschouwing

Adverteren op MAROKKO.nl
De Amir van de mujahideen sjeikh Usama Bin laden zei.....

Reageer

Opties
Oud 25-10-2004, 16:44   #16
Family_Salafy
MVC Lid

Family_Salafy is Offline
Geslacht: Man Man
Reacties: 87
Family_Salafy komt net kijken
Credits: 0
Citaat:
Geplaatst door khadisja25
Salam alaikum

Fawzaan was toch de leerling van sjeikh Hammoed Al Uqla Asjoe’aibi? En sjeikh Hammoed Al Uqla Asjoe’aibi heeft de aanval van 11-9 wel geprezen, toch?
Wat heb ik nou gezegd, het is de Jarh wa Ta3deel die ik gezegd heb, geen inhoud daarover ?

Als de lering is ten opzichte van Jarh wa Ta3deel dan zou mij zeggen van, ok is goed, ahsanti, maar de zicht is slechts beperkt op het niet weten waarom men dat zegt.

ok alles op een rijtje:

aanval 11-9 hadden we het niet eens over !!!! dat was aan Aboe Qataadah gericht ten opzichte van Allamah Luhaydan.. moest dat beter onderzoeken wilden ze begrijpen wat de werkelijkheid daarvan is.

dus ok, sjeikh Hammoed al Uqla Asjoeaibi geprezen de 11-9 ? Wat nu ? ga maar lekker in een hoekje huilen

het zijn de geleerden die allen over eens zijn aanval 11-9 fout was, ga maar nakijken, en als er even een student van de kennis prijst de 11-9 wil dat gelijk zeggen wij volgen hem en kijken niet meer naar geleerden? Sobhan Allah

Fawzan = leerling Sjoeaibi

ik heb ook als leraar mijnheer Jansen gehad, maar ben geen christen

evenzowel goed, dan begrijpt de mevrouw dat ze word gevoerd door simpele zielen die worden gevoerd door simpele zielen. Hoe zielig !

" En wanneer zij met een zaak van veiligheid of vrees tot hen komen, dan verspreiden zij het. En indien zij het aan de Boodschapper voorgelegd hadden, of aan degenen van hen die het gezag bekleed zijn, dan zouden degenen onder hen die onderzoeksbekwaam zijn er kennis van kunnen nemen. Als het niet vanwege de gunst van Allaah over jullie zou zijn, en Zijn Genade, dan zouden jullie de Satan volgen, op weinigen na. "

(An-Nisaa Vers:83)

Naar boven Reageren met citaat
Oud 25-10-2004, 16:45   #17
Akarzyan
.

Akarzyan is Offline
Reacties: 547
Akarzyan is de zwakste schakel
Citaat:
Salam alaikum

Fawzaan was toch de leerling van sjeikh Hammoed Al Uqla Asjoe’aibi? En sjeikh Hammoed Al Uqla Asjoe’aibi heeft de aanval van 11-9 wel geprezen, toch?

Speculeren.
Bovendien gaat het erom of de geleerden NU zulke aanvallers steunen!

Oud 25-10-2004, 16:46   #18
Aboe Qataadah

Aboe Qataadah is
Reacties: n/a
Credits:
Citaat:
Geplaatst door Family_Salafy
Niet gek gaan worden Aboe Qataadah, sinds wanneer zie jij de Allamah Saalih alLuhaydan als geleerde ?
Nee wat ik wil laten zi8en is dat er binnen de Sekte van jullie verschillende dingen hoor zo te zien is er geen eenheid jammer, dit is echt spelen een zegt hij is een Kharidjie en een zegt nee hij is van Ahloe-us-Soennah dit is echt groot verschil..

Citaat:
n oke, neem de Allamah Saalih alLuhaydan, wat heeft deze gezegd over de vliegtuigaanvallen van 11 september 2001 in de Amerika? Heeft hij gezegd dat ze gezegend waren ?
de leraar van Saalih Al-Luhaydaan en de leraar van fawzaan heeft de gezegende aanvallen goedgekeurd, namelijk `allaamah Hammud Ibn al-`uqla en allaamah ali khudair en naaser al-fahed en muhadith al-`allaamah sulamain Ibn Naasir al-`ulwaan en sheikh Yusuf Al-Uyayri en sheikh abu qataadah hebben ook deze Jihad-Operaties goedgekeurd, allemaal `ulamaa van Ahloe-us-Soennah wal Djamaa`ah...allemaal geleerden van nu.

Citaat:
OH, maar nu begrijp ik het, je bent een beetje in de war, geeft niks hoor broedertje, goed leren, dan komen zij er wel

khayran

dan:

leeeeeeeeeeeeeeeeeer al-Walaa wal-baraa,

leeeeeeeeeeeeeeeeeer al-Jarh wat-Ta3deel,

dan begrijp je het misschien

als je zo doorgaat bij de groeperingen van die en die dan zul je nooit de waarheid zien
de fake-selefies geleerden zijn in de war er is geen eenheid bij hen ze doen de Islaam geen eer aan. Zoals ik zei eentje zegt hij is een kharidjie een hond van de hel en eentje zegt hij is van Ahloe-us-Soennah zo ken je zien wat voor fitna gaande is.

Geef je die advies ook aan je zelf want volgens mij heb je niks begrepen van de `aqeedatul walaa wal baraa.

En over de Takfeer van sahab.org over ameer abu mus`ab al-zarqawi (hafidahullah wa ra3aah) zal ik later geven ik had hem al eerder geplaatst hie rop Marokko.nl zodra ik thuis ben zal ik er op zoek gaan.

Oud 25-10-2004, 16:49   #19
khadisja25
MVC Lid

khadisja25 is Offline
Geslacht: Vrouw Vrouw
Reacties: 105
khadisja25 komt net kijken
Citaat:
Geplaatst door Akarzyan
Speculeren.
Bovendien gaat het erom of de geleerden NU zulke aanvallers steunen!
Zie de reactie van mijn broeder abu qatadaah. Dat noem je pas iemand de mond snoeren..

Oud 25-10-2004, 16:56   #20
Samra24
MVC Lid

Samra24 is Offline
Reacties: 39
Samra24 komt net kijken
Citaat:
Salam alaikum

de aanval van 11-09 was iets dat doet amerika weten dat ze niks zijn die ongelovigen
lang leven osama binladen???????????

Oud 25-10-2004, 16:58   #21
Samra24
MVC Lid

Samra24 is Offline
Reacties: 39
Samra24 komt net kijken
Citaat:
aub smileys niet waar is da voor nodig zijn die van Ahlus-Sunnah ja of nee?

dan, de mond snoeren, okay, als jij weet dat hij mij de mond heeft gesnoerd, wat hij best mag proberen maar nog steeds niet is gelukt, leg JIJ mij dan maar eens uit op welk punt hij mij de mond heeft gesnoerd, of ben jij gewoon de simpelste ziel der zielen die gewoon met de menigte mee praat?

dat blijkt dus wanneer ik niks van je hoor

je mag alleen je kut snoeren??????????????

Oud 25-10-2004, 17:04   #22
khadisja25
MVC Lid

khadisja25 is Offline
Citaat:
aub smileys niet waar is da voor nodig zijn die van Ahlus-Sunnah ja of nee?

dan, de mond snoeren, okay, als jij weet dat hij mij de mond heeft gesnoerd, wat hij best mag proberen maar nog steeds niet is gelukt, leg JIJ mij dan maar eens uit op welk punt hij mij de mond heeft gesnoerd, of ben jij gewoon de simpelste ziel der zielen die gewoon met de menigte mee praat?

dat blijkt dus wanneer ik niks van je hoor
Ik zou zeggen weerleg zijn reactie als je het beter weet. Maar daar ben je niet toe in staat omdat er grote geleerden achter osama bin laden staan.

Salam alaikum

Oud 25-10-2004, 17:04   #23
Akarzyan
.

Akarzyan is Offline
Citaat:
Zie de reactie van mijn broeder abu qatadaah. Dat noem je pas iemand de mond snoeren..

En ik doe nog niet eens echt mee! Je broeder krijgt dan zeker stuiptrekkingen!

Oud 25-10-2004, 17:07   #24
Ahloel_Ather
MVC Lid

Ahloel_Ather is Offline
Reacties: 84
Ahloel_Ather komt net kijken
Citaat:
Geplaatst door Aboe Qataadah
Nee wat ik wil laten zi8en is dat er binnen de Sekte van jullie verschillende dingen hoor zo te zien is er geen eenheid jammer, dit is echt spelen een zegt hij is een Kharidjie en een zegt nee hij is van Ahloe-us-Soennah dit is echt groot verschil..

de leraar van Saalih Al-Luhaydaan en de leraar van fawzaan heeft de gezegende aanvallen goedgekeurd, namelijk `allaamah Hammud Ibn al-`uqla en allaamah ali khudair en naaser al-fahed en muhadith al-`allaamah sulamain Ibn Naasir al-`ulwaan en sheikh Yusuf Al-Uyayri en sheikh abu qataadah hebben ook deze Jihad-Operaties goedgekeurd, allemaal `ulamaa van Ahloe-us-Soennah wal Djamaa`ah...allemaal geleerden van nu.

de fake-selefies geleerden zijn in de war er is geen eenheid bij hen ze doen de Islaam geen eer aan. Zoals ik zei eentje zegt hij is een kharidjie een hond van de hel en eentje zegt hij is van Ahloe-us-Soennah zo ken je zien wat voor fitna gaande is.

Geef je die advies ook aan je zelf want volgens mij heb je niks begrepen van de `aqeedatul walaa wal baraa.

En over de Takfeer van sahab.org over ameer abu mus`ab al-zarqawi (hafidahullah wa ra3aah) zal ik later geven ik had hem al eerder geplaatst hie rop Marokko.nl zodra ik thuis ben zal ik er op zoek gaan.
As-Salamu Alaikum wa Rahmatullahi wa Barakatuhu

Ik zet een paar namen van Selefie-geleerden van deze tijd en dan wil ik graag van jou weten wie het niet eens is dat Oesama bin Laden geen Khardjie is:

Cheikh Al-' Allamaa Saalih ibn Fawzan Al Fawzaan
Cheikh Al-' Allamaa Al Mufti AbdulAziz Ale Cheikh
Cheikh Al-' Allamaa AbdulMuhsin Al-' Abbad
Cheikh Al-' Allamaa Rabie' ibn Hadie Al Madkhalie
Cheikh Al-' Allamaa Saalih ibn Sa'd as-Suhaymie
Cheikh Al-' Allamaa Mohamed ibn Hadie Al-Madkhalie

We wachten gerust af...

"Wanneer je een persoon doe'a ziet maken (in het openbaar) tegen het regerende bewind, weet dan dat hij een man (persoon) van begeerten is! En wanneer je een persoon doe'a ziet maken voor verbetering van het regerende bewind, weet dan dat hij een man (persoon) van de Soennah is, Insha Allaah!"

Sharh As-Soennah blz. 113 punt 136.

Oud 25-10-2004, 17:07   #25
Akarzyan
.

Akarzyan is Offline
Citaat:
Ik zou zeggen weerleg zijn reactie als je het beter weet. Maar daar ben je niet toe in staat omdat er grote geleerden achter osama bin laden staan.

Salam alaikum

Is deze uitdaging alleen voor hem of...?
Jij hebt de tekst van je broeder Qatada vast niet gelezen anders zou je zelf al zijn onzin verwerpen!

Oud 25-10-2004, 17:07   #26
khadisja25
MVC Lid

khadisja25 is Offline
Citaat:
Geplaatst door Akarzyan
En ik doe nog niet eens echt mee! Je broeder krijgt dan zeker stuiptrekkingen!
Ik vertrouw eerder op de geleerden die abu qatadaah heeft genoemd dan jouw reactie...

Oud 25-10-2004, 17:08   #27
khadisja25
MVC Lid

khadisja25 is Offline
Citaat:
Geplaatst door Akarzyan
Is deze uitdaging alleen voor hem of...?
Jij hebt de tekst van je broeder Qatada vast niet gelezen anders zou je zelf al zijn onzin verwerpen!
Ik vertrouw eerder op de geleerden die abu qatadaah heeft genoemd dan jouw reactie...

Oud 25-10-2004, 17:21   #28
khadisja25
MVC Lid

khadisja25 is Offline
Citaat:
de eerste van is heb geen zin om in een eindeloze discussie te komen, heb beters te doen, aangezien jullie niks beters te doen hebben dan eindeloze discussies te houden, zou ik zeggen, ga eens lekker tegen elkaar discussieren, kom op man, er zijn vast nog wel punten waarover jullie verschillen, ja jij en aboe qataadah precies ja, nou als jullie dat zo leuk vinden ga ervoor zou ik zeggen.

Wat betreft de reactie van aboe qataadah, deze is nog niet klaar zoals hij zelf al aangaf, dus niet te vroeg juichen !!!

ik ga niet beginnen met een weerlegging alvorens zijn post helemaal klaar is de begrip is bij u hopelijk, begrijpt u ?

Noem mij er 1 (levend en van ahlus-sunnah)

Waar blijft je vredesgroet? Of ben je niet van ahloe-sunnah?

Abu qatadaah heeft je sterk weerlegd. Je hebt niet inhoudelijk kunnen reageren. En de grote geleerde van ahlu-sunnah (sjeikh Hammoed Al Uqla Asjoe’aibi) heeft de aanvallen geprezen, de leraar van o.a. fawzaan en uthaymeen. Is voor mij voldoende om achter Bin Laden te staan. Of weet jij het beter dan deze grote geleerde?

salam alaikum

Oud 25-10-2004, 17:22   #29
khadisja25
MVC Lid

khadisja25 is Offline
Citaat:
kun je ons trouwens ook uitleggen WAAROM je op de namen vertrouwd die abu kakkerlak heeft genoemd
Waar blijft je vredesgroet? Of ben je niet van ahloe-sunnah?

Abu qatadaah heeft je sterk weerlegd. Je hebt niet inhoudelijk kunnen reageren. En de grote geleerde van ahlu-sunnah (sjeikh Hammoed Al Uqla Asjoe’aibi) heeft de aanvallen geprezen, de leraar van o.a. fawzaan en uthaymeen. Is voor mij voldoende om achter Bin Laden te staan. Of weet jij het beter dan deze grote geleerde?

salam alaikum

Oud 25-10-2004, 18:04   #30
Aboe Qataadah

Aboe Qataadah is
Reacties: n/a
Credits:
broeder Familiy Salafy,

Blijf met respect praten ok?

En de levende shoyookh die deze amaliyaat goed heben gekeurd zoals ik eerder had aangegeven zijn:

Muhadith Sulaiman Ibn Naasir Al-`Ulwaan.
Sheikh Ali Khudair
Sheikh Naaser Al-Fahed
sheikh Abu Baseer Mustafa haleemah Al-tartoosi
Sheikh Abdel Aziz Al-Jarboo3.
Sheikh Abu Qataadah Al-Filisteeni
Sheikh Mohammed Ibn Saalim
Sheikh Hamd Al-Humeedi.

En deze `ulamaa hebben ook de grote Mujahid Sheikh Usama Ibn laaden geprezen

en zoals Sheikh Hammud Ibn Uqla (rahimahullah) zei:

Usama is een mujahid die strijdt op de Weg van Allaah volgens de Koraan en Soennah.

En je zegt hij is van Khawaaridj?

Noem mij aub 1 fundament van Usama die hij van de Khawaarij heeft.

Ik zal het alvast wat makkelijk maken.

Enkele oesoel al-Khawaarij:

verklaren degene die grote zondes pleegt als een Kaafir , dus bijv als je baard weghaalt of zinaa hebt gepleegd of rookt, of alchohol drinkt dan ben je een kaafir volgens hen

Usama doet dit niet!

Zij doden de Moslims en laten de Koeffaar met rust.

Usama strijdt tegen de Koeffaar en niet tegen de Moslims, steker nog als je ziet hoe die fake-selefies bezig zijn ze zijn alleen gericht tegen de Moslims, ze doen als of Koeffaar geen gevaar zijn, triest

Ontkennen van Asmaa wa Sifaat

Usama doet dit niet

Dit zijn een van de belangerijkste fundamenten van de Khawaarij.

En de saudische regering die lijken pas op Al-Khawaarij en de andere regeringen. Helpen de Koeffaar tegen hun eigen Moslimbroeders.

Zelfs onder dwang mag dat zelfs niet .

Imaam Al-Qurtubi rahimahullah zei:

Zelfs onder dwang, excuseert je niet om te vechten tegen je eigen Moslims broeders.

(tafseer Al-Qurtubi, volume 5 bladzijde 349)

Kijk naar Abu hajar A-Muqrin hij was gedood en 3 andere broeders door de Saudische regering om 1 kaafir! die kaafir was een enigeneer van Apaches helikopters van de amerikanen.

terwijl de profeet (sallalahu `aleihi wasalam ) zei:

Een Moslim mag niet gedood worden voor een Kaafir.

Wie heeft nu de fundamenten van de Khawaarij? de "Salafi" regering van "saudi" arabie of de Mujahideen die strijden tegen de Koeffaar>?

En oook al was Sheikh Usamaa niet op de juiste Manhaj we moeten aan hem kant staan en niet aan de kant vcan de Koeffaar

Ik heb diep respect voor deze grote Mujahid een voorbeeld voor alle Mujahideen.

Hij slaapt in de zand in de bergen in Afghanistan en heeft zijn eigendommen weggeven op de weg van Allaah hij kon ook lekker een mooie auto, meisjes een rustig leven leiden, maar nee hij heeft alles opgegevven om voor ons allen te strijden.

Wat hebben wij gedaan op de weg van Allaah? Helemaal niks en dan gaan wij vanuit onze luie stoelen deze Mujahideen bekritiseren?

Itaqoellah fie Sheikh Usama Itaqoellah!!

Wa salaamu `aleykoem

Reageer

Opties

Berichtregels
Je mag niet nieuwe onderwerpen starten
Je mag niet reageren
Je mag niet bestanden bijvoegen
Je mag niet je reacties wijzigen

Smilies zijn aan
[IMG] Code is aan
HTML Code is uit

RSS-Feed 'Marokko Community' Feed voor alle RSS-Feeds 'Marokko Community' Feedburner voor 'Marokko Community'

De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 00:11.
Marokko Media & Doelgroepmarketing Powered by HIP/Media