1. #16
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    plaats bron dan

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Boeqelwa Bekijk reactie
    Omdat JIJ niet tegen de waarheid kan. Omdat JIJ niet wilt toegeven dat corruptie degelijk bestaat in Marokko!
    jij blijft de vraag ontwijken, dus onzin wat je zegt

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    9.807
    20-08-2012

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    wie haalt die videotjes weg ? wat een onzin
    Dezelfde mensen die alle verbindingen (internet/telefonie) stoppen zoals ze voorbije dagen hebben gedaan voor bepaalde uren

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Boeqelwa Bekijk reactie
    Omdat JIJ niet tegen de waarheid kan. Omdat JIJ niet wilt toegeven dat corruptie degelijk bestaat in Marokko!
    discusie ging niet over corruptie maar afscheiding. jij blijft ontwijken

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    7.517
    16-11-2008

    Hahahah de leger komt eraan ze zijn bang klaar die mogen weer jarenlang boycot verwachten ipv ziekenhuizen

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Boeqelwa Bekijk reactie
    Dezelfde mensen die alle verbindingen (internet/telefonie) stoppen zoals ze voorbije dagen hebben gedaan voor bepaalde uren
    wat een onzin

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    894
    07-06-2016

    Waarom denken bepaalde forumleden dat de meerderheid van de inwoners die leven binnen de Rif-gebieden willen afscheiden? Dat is kant-en-klare onzin.

    Wij vragen alleen om voorzieningen die er in het zuiden overvloedig aanwezig zijn in tegenstelling tot het noorden, denk dan aan ziekenhuizen, onderwijs en werkgelegenheid.

    Als Al Hoceima afscheidt, heeft het helemaal geen toekomst. Dat weten de meeste mensen daar dondersgoed. Dat is ook de reden waarom ik fel tegen mensen ben die zich willen afscheiden van Koninkrijk Marokko.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    9.807
    20-08-2012

    Citaat Geplaatst door elzhar8 Bekijk reactie
    Hahahah de leger komt eraan ze zijn bang klaar die mogen weer jarenlang boycot verwachten ipv ziekenhuizen
    Kruip jij maar terug in je hol want het leger is daar al een paar dagen en toch zijn ze gisteren op straat gekomen.
    Slaapwel.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    9.807
    20-08-2012

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    discusie ging niet over corruptie maar afscheiding. jij blijft ontwijken
    [IMG][/IMG]

    Neem jouw ID en plaats deze tegen het licht, dan zal je wat opmerken bij dat rode stukje.
    Ofwel staat er een (0) bij jouw ofwel een Amazigh teken (juist waar ik het rood kleurde)....dan vraag ik mij af waarom die verdeeldheid?

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    9.807
    20-08-2012

    Citaat Geplaatst door _Community_ Bekijk reactie
    Waarom denken bepaalde forumleden dat de meerderheid van de inwoners die leven binnen de Rif-gebieden willen afscheiden? Dat is kant-en-klare onzin.

    Wij vragen alleen om voorzieningen die er in het zuiden overvloedig aanwezig zijn in tegenstelling tot het noorden, denk dan aan ziekenhuizen, onderwijs en werkgelegenheid.

    Als Al Hoceima afscheidt, heeft het helemaal geen toekomst. Dat weten de meeste mensen daar dondersgoed. Dat is ook de reden waarom ik fel tegen mensen ben die zich willen afscheiden van Koninkrijk Marokko.
    Dat zij al zo denken zegt al genoeg, ik ga er geen tekening bij maken.
    Dat krijgen ze mee van hun ouders

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    7.517
    16-11-2008

    A mongool omdat ze de taak niet hebben gekregen om alles op te ruimen ben je mongool ofzo. Als ze willen ze ruimen heel die hoceima op in 1 minuut.

    Marokkaanse leger heeft wekelijks te maken met 100.000 gestoorde Casa supporters die 100x erger zijn dat hun daar. Dat hadden we wel gezien toen wydad supporters heel hoceima sloopte

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    9.807
    20-08-2012

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    wat een onzin
    Ja zo gaat het altijd, alles is onzin

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door _Community_ Bekijk reactie
    Waarom denken bepaalde forumleden dat de meerderheid van de inwoners die leven binnen de Rif-gebieden willen afscheiden? Dat is kant-en-klare onzin.

    Wij vragen alleen om voorzieningen die er in het zuiden overvloedig aanwezig zijn in tegenstelling tot het noorden, denk dan aan ziekenhuizen, onderwijs en werkgelegenheid.

    Als Al Hoceima afscheidt, heeft het helemaal geen toekomst. Dat weten de meeste mensen daar dondersgoed. Dat is ook de reden waarom ik fel tegen mensen ben die zich willen afscheiden van Koninkrijk Marokko.
    je hebt in utrecht een stichting/beweging die voor afscheiding is, demonstranten in al hociema roepen dat ook

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    9.807
    20-08-2012

    Citaat Geplaatst door elzhar8 Bekijk reactie
    A mongool omdat ze de taak niet hebben gekregen om alles op te ruimen ben je mongool ofzo. Als ze willen ze ruimen heel die hoceima op in 1 minuut.

    Marokkaanse leger heeft wekelijks te maken met 100.000 gestoorde Casa supporters die 100x erger zijn dat hun daar. Dat hadden we wel gezien toen wydad supporters heel hoceima sloopte
    De enige mongool hier ben jij wel. Als jij al niet deftig kan communiceren dan neem ik zelfs niet de moeite om te reageren.
    Thalla frasek.

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Boeqelwa Bekijk reactie
    Ja zo gaat het altijd, alles is onzin
    je zegt iets maar als je naar de bron gevraagd wrdt geef je niet thuis