1. #151
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Met 2 euro per maand heb je 1 miljoen per maand 12 miljoen per jaar waar de marokkanen onze eigen dingen kunnen bouwen zowel hier in nl als in marokko.Zoals de marokkanen van canada en amerika doen .

  2. #152
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Waarom is het fraude, waarom vraagt de staat van iemand die waarschijnlijk een paar decennia heeft gewerkt om een huis te bouwen in zijn thuisland om eerst dat huis te verkopen en van dat geld te leven en dan pas recht heeft op bijstand?

    Oushen,

    Omdat de bijstandswet zo in elkaar zit.
    Jij en ik hebben geen recht op bijstand als we nog vermogen hebben. Of dat vermogen nou op de bank staat of in een huis zit.
    Ik kan hoogstens constateren dat dat misschien jammer is... Maar wel eerlijk.

    Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb er geen zin in om d.m.v. de belastingen die ik betaal ook mee te betalen aan een bijstandsuitkering voor iemand die dat helemaal niet nodig heeft. De bijstand is een vangnet, geen hangmat!


    Noord
    Nothing works....

  3. #153
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Dat zijn nederlandse marokkanen elkaar veradden voor een beetje geld van de kuffar terwijl de kuffar jullie continu ondermijnt eigen schuld dikke bult . Als de nederlandse marokkanen geen egoisten waren en in die 40 jaar tijd en hun tijd hadden ingestoken om een fatsoenlijke netwerk te bouwen dan was dit niet gebeurd .Maar ja marokkanen in nl zijn alleen bezig met jaloezie afgunst moord gierigheid en uiteindelijk laat de kuffar de marokkanen duidelijk zien dat ze een derderangsburger is . En zolang ze hun mentaliteit niet veranderen zullen de marokkanen alleen maar meer afglijden naar de afgrond als de marokkaanse gemeenschap alleen 1 euro per maand met elkaar sparen hebben wij een half miljoen euro per maand . Maar de marokkanen in nl denken niet zo denken alleen aan hun zelf
    Dat ook niet eens, ze hebben er niks mee gewonnen maar het gaat gewoon om de "7chiya".

  4. #154
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door Noord55 Bekijk reactie
    Oushen,

    Omdat de bijstandswet zo in elkaar zit.
    Jij en ik hebben geen recht op bijstand als we nog vermogen hebben. Of dat vermogen nou op de bank staat of in een huis zit.
    Ik kan hoogstens constateren dat dat misschien jammer is... Maar wel eerlijk.

    Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb er geen zin in om d.m.v. de belastingen die ik betaal ook mee te betalen aan een bijstandsuitkering voor iemand die dat helemaal niet nodig heeft. De bijstand is een vangnet, geen hangmat!


    Noord
    Ik ben radicaal tegen zo'n systeem...geef dan helemaal geen bijstand......beter.