1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.313
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Kebabverbod in metro Wenen

    De maatregel wordt in september al op een metrolijn ingevoerd.



    De Oostenrijkse hoofdstad Wenen wil het eten van sterk ruikend voedsel als leverkaas, kebab, pizza en noedels in de metro gaan verbieden. De maatregel wordt in september al op een metrolijn ingevoerd.

    "Het eten in de metro is al jarenlang onderwerp van discussie. Aangezien na verschillende oproepen om niet te eten in de metro geen vooruitgang is geboekt, gaan we nu de stap zetten naar een verbod’’, zegt Ulli Sima (SPÖ), het gemeenteraadslid dat verantwoordelijk is voor vervoer.

    "De gemiddelde reistijd op de metro is ongeveer tien minuten. Het is dan ook redelijk om het een paar minuten zonder sterk ruikend eten te doen." De maatregel is ook bedoeld om de reinigingsdiensten te ontlasten.

  2. #2
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Ik ken geen eten dat op mijn longen slaat, heb er zelden tot niet last van, tenzij het een barbeque is bij iemand of een dikke schoorsteen met stinkhout.
    Verder heb ik wel last van overmatige geurtjes zoals eau de toilette of deo, daar klappen je longen wel van dicht.
    En beetje vreemd is dit wel, dus wees op je hoede als je je pannetje kip of noodles van oma hebt meegekregen onderweg terug naar je studenten flatje.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.216
    02-02-2007

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ik ken geen eten dat op mijn longen slaat, heb er zelden tot niet last van, tenzij het een barbeque is bij iemand of een dikke schoorsteen met stinkhout.
    Verder heb ik wel last van overmatige geurtjes zoals eau de toilette of deo, daar klappen je longen wel van dicht.
    En beetje vreemd is dit wel, dus wees op je hoede als je je pannetje kip of noodles van oma hebt meegekregen onderweg terug naar je studenten flatje.
    Zolang je dat pannetje onderweg dicht houdt is er niks aan de hand, of lees jij in dat artikel dat transport ook niet is toegestaan?
    And now for something completely different ...

  4. #4
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door phaqual Bekijk reactie
    Zolang je dat pannetje onderweg dicht houdt is er niks aan de hand, of lees jij in dat artikel dat transport ook niet is toegestaan?
    Gaat toch om de geur zoals je kan lezen.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.216
    02-02-2007

    Lees het nog een keer en probeer te begrijpen wat er nu precies wordt verboden.
    And now for something completely different ...

  6. #6
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door phaqual Bekijk reactie
    Lees het nog een keer en probeer te begrijpen wat er nu precies wordt verboden.
    Gaat om de geur zoals je kan lezen.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    het begint met het eten van en eindigt op mja met het transporteren van eten ..

    sommige
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  8. #8
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    het begint met het eten van en eindigt op mja met het transporteren van eten ..

    sommige
    "De Oostenrijkse hoofdstad Wenen wil het eten van sterk ruikend voedsel als leverkaas, kebab, pizza en noedels in de metro gaan verbieden."

    De metro is een transport systeem, het transporteert mensen van punt a naar punt b, al het eten dat door mensen in de metro wordt meegenomen en dat sterk ruikend is,
    wordt dus ook door de metro vervoerd, of het nou een pizza in een doos is of een pannetje van je oma, het wordt vervoerd en het ruikt.

    Wtf begrijpen jullie mongooltjes daar niet aan?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.614
    01-11-2014

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    het begint met het eten van en eindigt op mja met het transporteren van eten ..

    sommige
    Dezelfde die klaagt dat hij geen baan kan krijgen wegens discriminatie.
    Afwijzing vanwege domheid is dus ook al discriminatie tegenwoordig.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    "De Oostenrijkse hoofdstad Wenen wil het eten van sterk ruikend voedsel als leverkaas, kebab, pizza en noedels in de metro gaan verbieden."

    De metro is een transport systeem, het transporteert mensen van punt a naar punt b, al het eten dat door mensen in de metro wordt meegenomen en dat sterk ruikend is,
    wordt dus ook door de metro vervoerd, of het nou een pizza in een doos is of een pannetje van je oma, het wordt vervoerd en het ruikt.

    Wtf begrijpen jullie mongooltjes daar niet aan?
    wil het eten van sterk ruikend voedsel verbieden..

    echt wat ben jij voor waterkonijn je verzint gewoon de dingen..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  11. #11
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    wil het eten van sterk ruikend voedsel verbieden..

    echt wat ben jij voor waterkonijn je verzint gewoon de dingen..
    Wat verzin ik?

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Redbad Bekijk reactie
    Dezelfde die klaagt dat hij geen baan kan krijgen wegens discriminatie.
    Afwijzing vanwege domheid is dus ook al discriminatie tegenwoordig.
    Eén met weinig zelfreflectie en te levendige fantasie
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  13. #13
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Het moslimpje pesten wordt nu iets te duidelijk dames en heren.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Wat verzin ik?


    pppfffff
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  15. #15
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie


    pppfffff
    Zeg het eens in je eigen woorden, durf het eens uit te leggen en duidelijk te zijn zodat je misschien een fatsoenlijke discussie kan voeren.