1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Haha je kan veel over me broertje zeggen, maar hij weet wel hoe hij mij gelukkig kan krijgen .
    Maar jij kan dus ook lief zijn met je 'mooie jas' heel attent haha, alsof haar dat een gevoel van waardering geeft. lol, lekker oppervlakkig.

    De vrouw is gewoon emotioneel geschapen, klaar. Het zijn mooie eigenschappen. Althans ik vind ze mooi bij mezelf. Liever emotioneel dan iemand die schreeuwt en vloekt.
    Vrouwen en eten gaan altijd samen inderdaad.. probleem is, jullie zetten de lat uiteindelijk wel steeds hoger. Die vapiano maaltijd van gisteren zal niet genoeg zijn de volgende week dat je het verkloot me haar haha.
    Ik kon niks anders verzinnen. Dacht laat ik eens aardig zijn. Ewa ja wat moest ik dan zeggen. Dat die tranen op de oceanen uit de hemel leken.

    True that. Liever dat dan een zo een ijsblok. Die heb je ook. Of die schreeuwen waardoor half kanaalstraat ze hoort.

    Citaat Geplaatst door KERSEN_TAART Bekijk reactie
    ik ga hie rniet eens op in
    Oké.

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Vrouwen en eten gaan altijd samen inderdaad.. probleem is, jullie zetten de lat uiteindelijk wel steeds hoger. Die vapiano maaltijd van gisteren zal niet genoeg zijn de volgende week dat je het verkloot me haar haha.
    Ik kon niks anders verzinnen. Dacht laat ik eens aardig zijn. Ewa ja wat moest ik dan zeggen. Dat die tranen op de oceanen uit de hemel leken.

    True that. Liever dat dan een zo een ijsblok. Die heb je ook. Of die schreeuwen waardoor half kanaalstraat ze hoort.
    .
    Dat is echt zo, mijn broertje begon ooit bescheiden.. nu is het gewoon treetje hoger. Skatje is het, maa sha Allah.
    Laatst ook, hij had iets van mij geleend. En ik appte of hij dat langs kon brengen. Komt ie terug met cinnamon rolls . Als blijk van dank.
    tranen oceaan uit de hemel. Ja, dat had je moeten zeggen ja! Met je mooi jasje, echt typisch mannen die denken 'oh nu moet ik iets zeggen, shit wat moet ik zeggen.. oke eerste kledingstuk dat ik zie een jas. oke mooie jas' the end.

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    2.176
    16-04-2009

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Schattig. Lijkt me prachtig om dat nog goed te kunnen herinneren. Enige hoe ik het herinner is op basis van verhalen van mijn ouders vroeger. Ze zeiden dat ik dokter wou worden om het hartje beter te kunnen horen in mijn moeders buik haha. Kan niet eens mes normaal vasthouden, ze3ma dokter.

    Vrouwen. Letterlijk emotie-bommen. Je lijkt me iemand die dan ook gaat huilen wanneer iemand zijn stem zal verheffen. Maar ja. Dat maakt jullie vrouw. Ene kant is het juist iets moois aan jullie. Wij zijn veels te hard.
    Haha je had in ieder geval ambities..

    Jah ik huil zelfs met je mee als ik je zie huilen zonder dat ik weet wat er is.. Tranen zijn gecreëerd om te laten vallen jah..

    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    ".. La Takoen 3aaliman 7ata Takoen Bi 3ilmika 3aamilan.."


  4. #49
    Atlasleeuwin

    Reacties
    32.477
    28-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Mooiste herinnering blijft het feit dat je als kind nog zo onschuldig en naïef bent. Sub7an'Allaah. Vroeger leek de wereld zo prachtig en zo volmaakt. Nu, zoveel jaren verder weet je wel beter. Echt, ik kijk met een glimlach terug naar die goede tijden. Kon ik maar terug. <3

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door onbekendje55 Bekijk reactie
    Mooiste herinnering blijft het feit dat je als kind nog zo onschuldig en naïef bent. Sub7an'Allaah. Vroeger leek de wereld zo prachtig en zo volmaakt. Nu, zoveel jaren verder weet je wel beter. Echt, ik kijk met een glimlach terug naar die goede tijden. Kon ik maar terug. <3
    Klopt.. maar die herinneringen hebben we ook nodig. Als kind moet het zo prachtig en volmaakt voor je eruit zien. Anders kan je nergens meer op terugvallen wanneer je ouder begint te worden.

    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    Haha je had in ieder geval ambities..

    Jah ik huil zelfs met je mee als ik je zie huilen zonder dat ik weet wat er is.. Tranen zijn gecreëerd om te laten vallen jah..
    Van een mes in mijn handen naar op kantoor zitten. Misschien maar beter ook dat ik geen mens in mijn handen heb.

    Je lievelingsborden zijn dan ook gemaakt om te laten breken.. En je schoenen gemaakt om te scheuren.. Niet zeuren als dat gebeurt hea.

  6. #51
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Ik heb helemaal geen echte mooie herinnering. Best sad eigenlijk. :/
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Ik heb helemaal geen echte mooie herinnering. Best sad eigenlijk. :/


    Mooie herinneringen maken a tetouzient. Taart bakken of zo.

  8. #53
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie


    Mooie herinneringen maken a tetouzient. Taart bakken of zo.
    Haha op dit moment herken ik mij in Patricks houding en blik. Eng jij. Ja, morgen zal ik eens beginnen met de taart. Op hoop van zegen zeggen we dan maar.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Haha op dit moment herken ik mij in Patricks houding en blik. Eng jij. Ja, morgen zal ik eens beginnen met de taart. Op hoop van zegen zeggen we dan maar.
    Patrick? Dat is die lompe zeester. Dit is die octopus. Ja hoor het vaak vandaag dat ik eng ben. Komt het door mijn scherpe tanden misschien? Inderdaad. Gewoon proberen. Neem aan dat je een inboedelverzekering thuis hebt. Even de verzekering snel bellen voor je ermee begint. Gewoon een goude tip van mij aan jou.

  10. #55
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Patrick? Dat is die lompe zeester. Dit is die octopus. Ja hoor het vaak vandaag dat ik eng ben. Komt het door mijn scherpe tanden misschien? Inderdaad. Gewoon proberen. Neem aan dat je een inboedelverzekering thuis hebt. Even de verzekering snel bellen voor je ermee begint. Gewoon een goude tip van mij aan jou.
    Oh u hebt gelijk, Octo it is. Nee, omdat je me aan een ander lid doet denken. Bijzonder veel. Met die verzekering zal het wel goed zitten doch ik neem je tip ter harte. Veel ernstiger is het wanneer de taart wordt opgegeten.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Oh u hebt gelijk, Octo it is. Nee, omdat je me aan een ander lid doet denken. Bijzonder veel. Met die verzekering zal het wel goed zitten doch ik neem je tip ter harte. Veel ernstiger is het wanneer de taart wordt opgegeten.
    Je mag die zeester ook zijn. Whatever suits your boat. Haha nee. Ben geen oud lid hier of ergens. Had zo een dummy account. Hele oude. Beetje lezen ou saf. Maar toen was het hier veel anders. Je bent voorbereid tenminste. Ook all risk voor jezelf genomen? Niemand hoeft te weten dat je taart bakt. Dan kan niemand het eten. Ramen openen in je keuken en s'nachts bakken.

  12. #57
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Je mag die zeester ook zijn. Whatever suits your boat. Haha nee. Ben geen oud lid hier of ergens. Had zo een dummy account. Hele oude. Beetje lezen ou saf. Maar toen was het hier veel anders. Je bent voorbereid tenminste. Ook all risk voor jezelf genomen? Niemand hoeft te weten dat je taart bakt. Dan kan niemand het eten. Ramen openen in je keuken en s'nachts bakken.
    Haha. No no no. I don't trust you. Ik ben een oud gediende. You can't fool me. Eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat je enigszins leven in de brouwerij brengt met je topics, want anders was het nog steeds megadood hier op MJLR.

    Ik neem graag een risico en houd wel van een uitdaging, anders komt die herinnering er natuurlijk nooit.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    the 80s was echt een mooie tijd

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    2.176
    16-04-2009

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Klopt.. maar die herinneringen hebben we ook nodig. Als kind moet het zo prachtig en volmaakt voor je eruit zien. Anders kan je nergens meer op terugvallen wanneer je ouder begint te worden.



    Van een mes in mijn handen naar op kantoor zitten. Misschien maar beter ook dat ik geen mens in mijn handen heb.

    Je lievelingsborden zijn dan ook gemaakt om te laten breken.. En je schoenen gemaakt om te scheuren.. Niet zeuren als dat gebeurt hea.
    Iedereen heeft wel momenten dat hij/zij andermans positie zou willen innemen. Ga een tijdje helemaal niks doen en je zult je bureau weer missen. En Indd.. misschien heeft Allah swt je ver van het mes gehouden om jezelf en anderen te behoeden haha.

    Haha ik neem m'n woorden terug. Maar tranen bedwingen is lastiger dan je borden goed vast houden of normaal lopen op je Schoenen.

    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    ".. La Takoen 3aaliman 7ata Takoen Bi 3ilmika 3aamilan.."


  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    Iedereen heeft wel momenten dat hij/zij andermans positie zou willen innemen. Ga een tijdje helemaal niks doen en je zult je bureau weer missen. En Indd.. misschien heeft Allah swt je ver van het mes gehouden om jezelf en anderen te behoeden haha.

    Haha ik neem m'n woorden terug. Maar tranen bedwingen is lastiger dan je borden goed vast houden of normaal lopen op je Schoenen.
    Klopt. Zolang je maar je eigen positie kan waarderen. Of het nou op werk, het leven of waar dan ook in het universum is. Soms moet ik als een schoon-moeder vol afgunst op alle werknemers letten. Dan mis je toch wel die kantoor zonder hoofdpijn. Wie weet.. Soms is het ook een test, dat je zoveel mogelijk van het goede behoed zal worden, om te kijken of je er continu dichtbij voor zal komen ha.

    Maak je geen zorgen. Enige wat ik breek zijn dure vazen. Laatst nog een gebroken. Goedkope borden blijven juist altijd gespaard bij mij. De dag dat zoiets o.a. juist makkelijker zal worden voor jou. Zal de dag zijn dat jij je aan de dunya hebt overgegeven. Keep it like that mtalsia.

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Haha. No no no. I don't trust you. Ik ben een oud gediende. You can't fool me. Eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat je enigszins leven in de brouwerij brengt met je topics, want anders was het nog steeds megadood hier op MJLR.

    Ik neem graag een risico en houd wel van een uitdaging, anders komt die herinnering er natuurlijk nooit.
    The only one you will be fooling is eventually yourself a tetouzient. Doe het graag. Krijg er subsidie voor.

    That's the spirit. Al verpest jij je simpele dr.oetker cake die zelfs een 6-jarige kan bakken, soms is het verpesten al een herinnering om niet te vergeten.