1. #31
    Verbannen

    Reacties
    1.629
    16-04-2015

    Citaat Geplaatst door A.mber Bekijk reactie
    Ja dus beter trouw je gewoon een make-up-loze vrouw. Dan schrik je jezelf niet rot die eerste nacht en dan behoudt ze haar schoonheid nog jaren.
    Als een vrouw er mooi uitziet zonder make up dan is het pas echt een schoonheid. Met make up op zou ze dan alleen nog stralender zijn. Deze dames kom ik af en toe wel tegen...echte vrouwen zijn dat

    Die plamuurho.eren heb je weinig aan

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    1.629
    16-04-2015

    Trouwens, hoe zielig ben je als je een ex hebt en je gaat haar foto's etc op internet gooien... ze wilt je niet meer, blijkbaar omdat ze een ho.er is die graag veel mannen wil afgaan of omdat jij iets verkeerd hebt gedaan. Als ze een ho.er is, laat haar gaan. Heb jij iets verkeerd gedaan, probeer het goed te maken. Lukt dat niet, ga door met je leven ipv als een zielige rat haar prive dingen op internet te gooien.

    Je bereikt er niks mee

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    1.629
    16-04-2015

    Citaat Geplaatst door A.mber Bekijk reactie
    Wat ik niet zo goed begrijp ik waarom zij uberhaupt een ex heeft en dat op haar 16e. Als je goed bent opgevoed dan houd je je toch verre van relaties en mannen op die leeftijd en dan ben je met school bezig.

    Ik weet nog dat er een man verliefd op mij werd op mijn 23ste en het eerst wat ik hem zei was: huh, doe normaal man?!
    Voor jouw type vrouwen heb ik respect

  4. #34
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door A.mber Bekijk reactie
    Ik weet nog dat er een man verliefd op mij werd op mijn 23ste en het eerst wat ik hem zei was: huh, doe normaal man?!
    Ik vind dit eigenlijk best zielig klinken, no offence.
    HAGENEESJE

  5. #35
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door A.mber Bekijk reactie
    Ja dus beter trouw je gewoon een make-up-loze vrouw. Dan schrik je jezelf niet rot die eerste nacht en dan behoudt ze haar schoonheid nog jaren.
    Ik vraag me af waar je dat vandaan haalt. Make-up met uv beschermt juist tegen de schadelijke invloed vd zon.
    HAGENEESJE

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Ik vind dit eigenlijk best zielig klinken, no offence.
    Dat ze hem heeft afgewezen bedoel je ?

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Boeiend. De foto ziet er al oninteressant uit. Ga de video niet eens bekijken.

  8. #38
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door TheGame Bekijk reactie
    Dat ze hem heeft afgewezen bedoel je ?
    Nee dat ze zo hysterisch reageert op die leeftijd.
    HAGENEESJE

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    12
    19-11-2017

    Er zijn genoeg redens om niet op een Marokkaanse man te vallen maar exposen heeft daar niks mee te maken

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    1.629
    16-04-2015

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Ik vind dit eigenlijk best zielig klinken, no offence.
    Een straatwijf zoals jou begrijpt dat ook niet, daar ben je veel te ervaren voor

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Zij valt niet op marokkaanse mannen omdat ze van hem geen vrijheid krijgt. Kijk alleen hoe ze zich kleedt. Welke marokkaanse ouders willen zo een schoondochter hebben ?
    Een marokkaanse man is jaloerser dan een turk. Een marokkaanse man zal nooit accepteren dat ze halfbloot erbij loopt.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  12. #42
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Ik val alleen op mijn bed.
    Geduld is de sleutel

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Citaat Geplaatst door Perseus Bekijk reactie
    Ik val alleen op mijn bed.
    Lekker simpel.