1. #1
    Love is not Free

    Reacties
    907
    08-05-2005

    Het is geven en nemen...

    In een relatie is het belangrijk dat er een goede communicatie is tussen beide partijen. We moeten niet eerst kijken naar de liefde die er ontstaat en dan pas verstandig nadenken. Want als je je gaat baseren op liefde zal het in jou ogen altijd rozengeur en manenschijn lijken..

    In eerste instantie moet er sprake zijn van wederzijds Respect.. Eerlijkheid.. en Vertrouwen... Dit zijn basis principes.. En vervolgens is er pas sprake van liefde, die hierdoor wordt opgebouwd...

    -Mannen weten wat ze willen wanneer ze rijp zijn voor het huwelijk als zij de basisprincipes hanteren..
    -En vrouwen romantiseren niet teveel wanneer zij ook de basisprincipes gebruiken.


  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    22.114
    09-12-2005

    what the fuck

    weer een..

    virussss

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.608
    07-11-2005

    Oké, genoeg. We get it, okay.
    Prophet Muhammad - “God enjoins you to treat women well, for they are your mothers, daughters, aunts.”

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    289
    13-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    inderdaad een huwelijk is geven en nemen ,of altijd water bij de wijn doen ,ik had vroeger ook altijd een droom ik trouw met een jongen die rijk is knap een huis heeft,en die jongen moet heel lief zijn en zeker geen riffie en.....
    op een bepaalde leeftijd besef je dat zoiemand niet bestaat je kan mischiens 1 eigenschap van hier boven vinden maar niet alles tergelijkertijd,
    13 jaar geleden ontmoet ik een jongen,het klikte zogoed dat je helemaal niet meer opletop de uiterlijk of geld of al die andere eisen.je wordt zo verliefd op elkaar wat het ergste was hij was een puur riffie wat ik ook had afgezworen om er mee te trouwen, je ziet maar als je iemand leert kennen op basis van karakter en niet op uiterlijk of materie dan kan je ook gelukkig worden ik ben nu al 13 jaar gelukkig getrouwd en nog steed verliefd op mijn man er is niets tussen ons veranderd jea buiten een paar rimpels en een buikje maar dat neem ik er graag mee
    hip hip hop jbella aan de top

  5. #5
    Independent Woman...

    Reacties
    4.372
    04-05-2005

    Citaat Geplaatst door Drifaa Bekijk reactie
    wat is er mis met een riffie

    Hun zijn zehma streng!


    Van "niemand" naar "iemand".. Patience is the key to succes.. Geef niet op en houd hoop, werk jezelf naar de top..Wacht maar af en je ziet het zelf Insa'Allah..

  6. #6
    Independent Woman...

    Reacties
    4.372
    04-05-2005

    Citaat Geplaatst door LHAM Bekijk reactie
    inderdaad een huwelijk is geven en nemen ,of altijd water bij de wijn doen ,ik had vroeger ook altijd een droom ik trouw met een jongen die rijk is knap een huis heeft,en die jongen moet heel lief zijn en zeker geen riffie en.....
    op een bepaalde leeftijd besef je dat zoiemand niet bestaat je kan mischiens 1 eigenschap van hier boven vinden maar niet alles tergelijkertijd,
    13 jaar geleden ontmoet ik een jongen,het klikte zogoed dat je helemaal niet meer opletop de uiterlijk of geld of al die andere eisen.je wordt zo verliefd op elkaar wat het ergste was hij was een puur riffie wat ik ook had afgezworen om er mee te trouwen, je ziet maar als je iemand leert kennen op basis van karakter en niet op uiterlijk of materie dan kan je ook gelukkig worden ik ben nu al 13 jaar gelukkig getrouwd en nog steed verliefd op mijn man er is niets tussen ons veranderd jea buiten een paar rimpels en een buikje maar dat neem ik er graag mee

    Ik heb ook een hele lijst waar hij aan moet voldoen..

    wil het zeggen dat ik er maar 1tje mag kiezen??

    Maar ff serieus.. ik ben blij voor je dat je al 13 jaar gelukkig getrouwd bent, met een riffie dan nog!
    Moge er nog veleeeeee jaren bijkomen..

    Liefs,

    Widyen..!


    Van "niemand" naar "iemand".. Patience is the key to succes.. Geef niet op en houd hoop, werk jezelf naar de top..Wacht maar af en je ziet het zelf Insa'Allah..

  7. #7
    Projectmedewerker

    Reacties
    5
    04-01-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door liefdesdokter Bekijk reactie
    In een relatie is het belangrijk dat er een goede communicatie is tussen beide partijen. We moeten niet eerst kijken naar de liefde die er ontstaat en dan pas verstandig nadenken. Want als je je gaat baseren op liefde zal het in jou ogen altijd rozengeur en manenschijn lijken..

    In eerste instantie moet er sprake zijn van wederzijds Respect.. Eerlijkheid.. en Vertrouwen... Dit zijn basis principes.. En vervolgens is er pas sprake van liefde, die hierdoor wordt opgebouwd...

    -Mannen weten wat ze willen wanneer ze rijp zijn voor het huwelijk als zij de basisprincipes hanteren..
    -En vrouwen romantiseren niet teveel wanneer zij ook de basisprincipes gebruiken.

    Interessant.
    Je moet dus eerst je verstand gebruiken? Doe je dit al voordat je gaat trouwen? Ga je met je toekomstige partner bespreken wat jou verwachtingen of wensen zijn? Welke dingen moeten volgens jou zeker al besproken zijn voor je in het huwelijksbootje stapt? Kan je concrete tips en ideeen of voorbeelden geven?
    Lid van wensenengrenzenteam

    www.wensenengrenzen.nl

    www.e-quality.nl

  8. #8

    Reacties
    4.447
    03-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Nou Nou, een riffie is streng? Oordeel niet op grond van een heel volk, maar op iedere persoon zelf

    Dit is mijn verhaal

    http://forums.marokko.nl/showthread....2#post29096902

  9. #9
    Independent Woman...

    Reacties
    4.372
    04-05-2005

    Citaat Geplaatst door Amazigh_United Bekijk reactie
    Nou Nou, een riffie is streng? Oordeel niet op grond van een heel volk, maar op iedere persoon zelf

    Dit is mijn verhaal

    http://forums.marokko.nl/showthread....2#post29096902

    Inderdaaaad..

    Mesha hangt echt af persoon tot persoon.. en de opvoeding he!
    Als je bijvoorbeeld kijkt naar Illegal_nador hier op m.nl! !
    Ieghh n3al dien sel3a!


    Van "niemand" naar "iemand".. Patience is the key to succes.. Geef niet op en houd hoop, werk jezelf naar de top..Wacht maar af en je ziet het zelf Insa'Allah..

  10. #10
    La ilaha ila Allah

    Reacties
    2.411
    19-05-2005

    Citaat Geplaatst door liefdesdokter Bekijk reactie
    In een relatie is het belangrijk dat er een goede communicatie is tussen beide partijen. We moeten niet eerst kijken naar de liefde die er ontstaat en dan pas verstandig nadenken. Want als je je gaat baseren op liefde zal het in jou ogen altijd rozengeur en manenschijn lijken..

    In eerste instantie moet er sprake zijn van wederzijds Respect.. Eerlijkheid.. en Vertrouwen... Dit zijn basis principes.. En vervolgens is er pas sprake van liefde, die hierdoor wordt opgebouwd...

    -Mannen weten wat ze willen wanneer ze rijp zijn voor het huwelijk als zij de basisprincipes hanteren..
    -En vrouwen romantiseren niet teveel wanneer zij ook de basisprincipes gebruiken.



  11. #11

    Reacties
    4.447
    03-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door [*Lady widjan*] Bekijk reactie

    Inderdaaaad..

    Mesha hangt echt af persoon tot persoon.. en de opvoeding he!
    Als je bijvoorbeeld kijkt naar Illegal_nador hier op m.nl! !
    Ieghh n3al dien sel3a!

    Kad shem als je hem ziet voor je deur adas tinid KIM DIEN

  12. #12

    Reacties
    4.447
    03-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Liefdesdokter, mijn complimenten je hebt het goed en krachtig verwoord. De basiselementen moet je zeker niet missen, anders ben je nergens in een huwelijk, zo ontstaan er ruzies, problemen en andere vormen van negatieve invloeden op het huwelijk. Wel wilde ik even toevoegen, dat als je de islam hanteert, je die basiselementen automatisch toepast op je partner en je naasten

    Elk draadje dat je volgt leidt naar de islam

  13. #13
    Meerdere gebruikers!

    Reacties
    5.770
    10-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    liefdesdokter..goed gezegt..
    jij weet wat het inhoudt en aan je verhaal te zien weet je ook wat je wil

    tbarkelah 3liek....
    ...