1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    16
    08-06-2014

    Serieus gesprek! alleen voor gescheiden dames, lees hier onder waarom

    Ben je zelf ook een tijd getrouwd geweest, en is het uiteindelijk gestrand op niks? veel tijd verspild?
    Ben namelijk zelf ook getrouwd geweest, dat is dan ook de reden dat ik iemand wil leren kennen die de waarde kent van een huwelijk .


    Ik wel! en waarom ik zelf iemand graag wil spreken/ leren kennen die ook gescheiden is komt doordat zij het toch beter zullen begrijpen, aangezien je ook de ervaring hebt.

    Iemand die een huwelijk nog niet heeft ervaren, denkt er in de meeste gevallen te makkelijk over...

    Mocht je meer willen weten, stuur me gerust een bericht.,

    Ben zelf 30 jaar, werkend/sporten/humoristisch/avontuurlijk.


    Liefs Marouan

  2. #2
    Liberar el guanché

    Reacties
    2.713
    24-06-2013

    tzz is dit de manier om gescheiden vrouwen te willen misbruiken.

    You're living, you occupy space, and you have mass. You know what that means ? You Matter

    "Little knowledge of science makes man an atheist, but in-depth study of science makes him a believer in God"


  3. #3
    A Man Apart

    Reacties
    2.805
    27-09-2016

    Waarom misbruiken hij probeert toch!

    Vrouwen kunnen ook worden misbruit op een ander manier!

    Maar gescheiden vrouwen nooit mee wat beginnen
    Ze zijn niet zomaar gescheiden,,, ellende op ellende
    De Man Der Heden

  4. #4
    Liberar el guanché

    Reacties
    2.713
    24-06-2013

    Citaat Geplaatst door Hercules Bekijk reactie
    Waarom misbruiken hij probeert toch!

    Vrouwen kunnen ook worden misbruit op een ander manier!

    Maar gescheiden vrouwen nooit mee wat beginnen
    Ze zijn niet zomaar gescheiden,,, ellende op ellende
    iedereen probeert.
    haha dus hun de gescheiden zijn zijn met een rede gescheiden omdat alle mannen die hun hadden gehuwed imams waren ?

    You're living, you occupy space, and you have mass. You know what that means ? You Matter

    "Little knowledge of science makes man an atheist, but in-depth study of science makes him a believer in God"


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    16
    08-06-2014

    Misbruiken? denk je dat ik dan de moeite ga nemen via een site? je kan tegenwoordig op straat iedere willekeurige hollandse dame aanspreken!

    Maar ben die tijden al voorbij , geef mij maar iets serieus! waar je op kunt bouwen en ja een gescheiden dame is meestal iemand die meer levens ervaringen heeft, en niet nog in een sprookjes wereld leeft.

    Dus leef en laat leven

  6. #6
    Liberar el guanché

    Reacties
    2.713
    24-06-2013

    Citaat Geplaatst door Mnrdeonbekende Bekijk reactie
    Misbruiken? denk je dat ik dan de moeite ga nemen via een site? je kan tegenwoordig op straat iedere willekeurige hollandse dame aanspreken!

    Maar ben die tijden al voorbij , geef mij maar iets serieus! waar je op kunt bouwen en ja een gescheiden dame is meestal iemand die meer levens ervaringen heeft, en niet nog in een sprookjes wereld leeft.

    Dus leef en laat leven
    zou ik ook zeggen op een forum.
    want jij bent wel anders die jouw "zusters" begrijpt.
    die al een scheiding moeten verduren ook nog eens een stigmatische labeltje moeten dragen.
    want gescheiden vrouwen zijn blijkbaar minder waard bij de marokkanen en niemand die der zal willen he.
    want islamitische wetten boeien niet als het om vrouwen rechten.
    gaan.
    dan is culturele sunnah belangrijker.
    en gelukkig hebben die zusters dan jou he iemand die begrijpt waar ze in zitten.
    en het luchtig wilt houden gezellige contact met benefits.
    walgelijk man zeg eerlijk dat je als man zo laag kan zinken om op zo een manier op gescheiden vrouwen wilt jagen.

    You're living, you occupy space, and you have mass. You know what that means ? You Matter

    "Little knowledge of science makes man an atheist, but in-depth study of science makes him a believer in God"


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    16
    08-06-2014

    Dit zegt meer over jou, dan over mij... alleen al het feit dat je zo een gedachten goed hebt geeft aan wat voor een duivel jij bent met je streken

    Hmdll is niet iedereen het zelfde! Wens je nog veel succes, en laat iedereen in zijn waarde.

    Desondanks wens ik je het beste toe.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    Ik snap het niet wat is precies je bedoeling. Wrm plaats je je oproep niet bij mzv?

  9. #9
    Liberar el guanché

    Reacties
    2.713
    24-06-2013

    Citaat Geplaatst door Mnrdeonbekende Bekijk reactie
    Dit zegt meer over jou, dan over mij... alleen al het feit dat je zo een gedachten goed hebt geeft aan wat voor een duivel jij bent met je streken

    Hmdll is niet iedereen het zelfde! Wens je nog veel succes, en laat iedereen in zijn waarde.

    Desondanks wens ik je het beste toe.
    we zijn beiden mannen en weten beiden waar we op hun in kunnen spelen.
    takesh die tnawies want je doet akelig veel moeite om tegendeel te bewijzen voor iemand die onschuldig is
    takes one to know one
    alhamdoulilah niet nee anders zou iedereen zulke topics openen.
    ja laat iedereen in zijn of haar waarde voornamelijk gescheide vrouwen.

    insgelijk verman je zelf weha

    You're living, you occupy space, and you have mass. You know what that means ? You Matter

    "Little knowledge of science makes man an atheist, but in-depth study of science makes him a believer in God"


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    16
    08-06-2014

    Mijn tekst spreekt voor zich, en je hebt inderdaad gelijk had hem in een ander rubriek moeten plaatsen.
    maar zit hier niet dagelijks op dus was even zoekenden...

  11. #11
    straightforward

    Reacties
    2.133
    03-02-2015

    Thumbs up

    Citaat Geplaatst door Hercules Bekijk reactie
    Waarom misbruiken hij probeert toch!

    Vrouwen kunnen ook worden misbruit op een ander manier!

    Maar gescheiden vrouwen nooit mee wat beginnen
    Ze zijn niet zomaar gescheiden,,, ellende op ellende
    zelfde kun je denken over een gescheiden man
    ik vraag mij af of deze kortzichtigheid en starre mentaliteit wel goed is

    leer iemand kennen, maak daarna de balans op...
    mss kan het juist werken omdat zij/hij gescheiden is of juist daarom ook niet.

    bij voorbaat al negatief erin staan dan kom je idd nergens

    hanteer wel altijd 1 principe: leugenachtige man/vrouw....nooit vertrouwen!
    الحب لا ينظر بالعينين، بل بالعقل

    https://forums.marokko.nl/showthread...#post133354951

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Accelerator Bekijk reactie
    tzz is dit de manier om gescheiden vrouwen te willen misbruiken.
    Ik werd ook misselijk van zijn schijnheilige topic-inleiding.

    Ben namelijk zelf ook getrouwd geweest, dat is dan ook de reden dat ik iemand wil leren kennen die de waarde kent van een huwelijk
    Als TS de waarde kent van het huwelijk zou hij dit soort topipcs niet openen op een forum.

    Ik ben het met je eens dat TS enkel uit is op sex en nu richt hij zijn pijlen op de kwetsbare gescheiden vrouwen.

    Op de brandstapel met dit soort idioten.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Mnrdeonbekende Bekijk reactie
    Mijn tekst spreekt voor zich, en je hebt inderdaad gelijk had hem in een ander rubriek moeten plaatsen.
    maar zit hier niet dagelijks op dus was even zoekenden...
    Het is niet de rubriek maar jouw text. Jouw intenties spatten van het beeldscherm.

    Zoals acc. zei:

    Tak i tnawie...Laat die vrouwen met rust.

    Ps...Er bestaan ook praatgroepen voor gescheiden personen. Google en gij zult vinden. Fijne dag!

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    1.782
    31-10-2013

    Doe geen moeite mensen zijn tegenwoordig niet zo naief als je denkt. Je hebt daar niet persee een gescheiden vrouw voor nodig om los te gaan.

    Alleen hoop ik voor je dat je zus of dochter later niet in de val zal lopen van een wolf.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    1.782
    31-10-2013

    By the way was je een waardige echtgenoot dan was je nog bij je vrouw.

    Ik weet dat de man niet gemakkelijk zijn vrouw loslaat. Ze zal jou wel verlaten hebben door vreemdgaan zeker. Je komt over als een player maar dan een heel domme goed geprobeerd.