1. #676
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door gezellige-meid Bekijk reactie
    pff zo moeilijk is dat toch niet. Een KIND is niet in staat om een KEUZE te maken in een huwelijk. Bij een huwelijk komt namelijk meer bij kijken dan alleen maar LIEFDE (Ze weten niet eens wat dat is). LIEFDE tussen een man en een vrouw is heel wat anders dan liefde voor je ouders, broers en zussen. Daarnaast zijn ze er geestelijk ook niet klaar voor.

    Het is heel wat anders dan een keuze moeten maken tussen een kleur die je mooi vind of eten die je lekker vind.

    Als ik dit allemaal aan jou moet uitleggen dan weet ik echt niet uit wat voor wereld jij komt
    Liefde en verantwoordelijkheid. Ben je het ermee eens dat in Nederland kinderen niet op dat soort leeftijd gepaste verantwoordelijkheid besef krijgen. Dat zij zich eigenlijk kinderlijk als het ware gedragen?
    Heavy

  2. #677
    Verbannen

    Reacties
    1.229
    04-12-2012

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Liefde en verantwoordelijkheid. Ben je het ermee eens dat in Nederland kinderen niet op dat soort leeftijd gepaste verantwoordelijkheid besef krijgen. Dat zij zich eigenlijk kinderlijk als het ware gedragen?
    Zit je mij nou in de maling te nemen of wat Ow wacht je probeert jezelf te redden van je domme reacties
    Nou dit is er nog zo eentje waar je zelf antwoord op mag geven ''slimmerd''

  3. #678
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door gezellige-meid Bekijk reactie
    Zit je mij nou in de maling te nemen of wat Ow wacht je probeert jezelf te redden van je domme reacties
    Nou dit is er nog zo eentje waar je zelf antwoord op mag geven ''slimmerd''
    Luister als je niet in staat bent om een gesprek te voeren zeg het maar? Mij maakt het niks uit maar ik heb geen zin in vmbo gesprekken. Dat mag je met een ander houden niet bij mij.
    Heavy

  4. #679
    Verbannen

    Reacties
    1.229
    04-12-2012

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Luister als je niet in staat bent om een gesprek te voeren zeg het maar? Mij maakt het niks uit maar ik heb geen zin in vmbo gesprekken. Dat mag je met een ander houden niet bij mij.

    hahahahhaha je bent echt goed in de rollen omdraaien

  5. #680
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door gezellige-meid Bekijk reactie
    hahahahhaha je bent echt goed in de rollen omdraaien
    la hawla wala quwwata illa billah.
    Kun je normaal doen of nee?
    Heavy

  6. #681
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Waarom haal je die reactie weg? Niet voor mij invullen aub.
    Dat getuigd van dwaasheid want je wilt me reactie blijkbaar niet weten.
    Heavy

  7. #682
    Verbannen

    Reacties
    1.229
    04-12-2012

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Liefde en verantwoordelijkheid. Ben je het ermee eens dat in Nederland kinderen niet op dat soort leeftijd gepaste verantwoordelijkheid besef krijgen. Dat zij zich eigenlijk kinderlijk als het ware gedragen?
    Tuurlijk jij niet toch?
    Jij vind dat een kind van 11 kan beslissen over een huwelijk toch en trouwens, niet alleen in Nederland maar dat geld gewoon voor iedereen

  8. #683
    Verbannen

    Reacties
    1.229
    04-12-2012

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Waarom haal je die reactie weg? Niet voor mij invullen aub.
    Dat getuigd van dwaasheid want je wilt me reactie blijkbaar niet weten.
    dwaasheid?
    Ik heb toch een reactie gegeven?

  9. #684
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door gezellige-meid Bekijk reactie
    Tuurlijk jij niet toch?
    Jij vind dat een kind van 11 kan beslissen over een huwelijk toch en trouwens, niet alleen in Nederland maar dat geld gewoon voor iedereen
    Niet voor mij praten maar gewoon vragen en werken met mijn reactie zoals het hoort. Ik zeg het ligt aan de sociale conditie waar zij in zijn opgegroeid. Hier worden mens lang kinderlijk gehouden in andere landen of tijdperken worden kinderen sneller volwassen. Dus dat verschilt nogmaals.
    Heavy

  10. #685
    Verbannen

    Reacties
    1.229
    04-12-2012

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Niet voor mij praten maar gewoon vragen en werken met mijn reactie zoals het hoort. Ik zeg het ligt aan de sociale conditie waar zij in zijn opgegroeid. Hier worden mens lang kinderlijk gehouden in andere landen of tijdperken worden kinderen sneller volwassen. Dus dat verschilt nogmaals.
    \

    jij herhaalt de vraag waar jij zelf al antwoord op hebt gegeven en dan zeg je dat ik woorden in je mond leg?
    Welke sociale conditie?
    Kinderen worden GEMAAKT tot wie ze zijn. Vind jij het ook MAAR normaal dat kinderen moeten werken, huishouden moeten doen, koken, wassen, strijken? Ik heb het dan over leeftijd tussen de 11 en 15 jaar.

  11. #686
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door gezellige-meid Bekijk reactie
    \

    jij herhaalt de vraag waar jij zelf al antwoord op hebt gegeven en dan zeg je dat ik woorden in je mond leg?
    Welke sociale conditie?
    Kinderen worden GEMAAKT tot wie ze zijn. Vind jij het ook MAAR normaal dat kinderen moeten werken, huishouden moeten doen, koken, wassen, strijken? Ik heb het dan over leeftijd tussen de 11 en 15 jaar.
    Niks mis mee indien ze niet belast worden met datgene wat te zwaar voor hen is. Maar ik vind het zeker wel gepast om je kinderen op jonge leeftijd het verantwoordelijkheids besef te geven. Zoiets heet opvoeden zodat ze zich klaarmaken voor grote wereld.

    Jeugd van tegenwoordig tja lijk oud als ik dat zeg maar ik ben er ook schuldig aan. We verdoen jaren van onze tijd aan nutteloze zaken. Dat genieten en kind zijn mentaliteit word naar mijn mening te lang uitgerekt.

    Er zijn landen waar kinderen op die leeftijd zich al veel volwassener opstellen. Dat zijn pas pareltjes ze beseffen zich van jongs af aan waar het echte leven om draait.
    Heavy

  12. #687
    Verbannen

    Reacties
    1.229
    04-12-2012

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Niks mis mee indien ze niet belast worden met datgene wat te zwaar voor hen is. Maar ik vind het zeker wel gepast om je kinderen op jonge leeftijd het verantwoordelijkheids besef te geven. Zoiets heet opvoeden zodat ze zich klaarmaken voor grote wereld.

    Jeugd van tegenwoordig tja lijk oud als ik dat zeg maar ik ben er ook schuldig aan. We verdoen jaren van onze tijd aan nutteloze zaken. Dat genieten en kind zijn mentaliteit word naar mijn mening te lang uitgerekt.

    Er zijn landen waar kinderen op die leeftijd zich al veel volwassener opstellen. Dat zijn pas pareltjes ze beseffen zich van jongs af aan waar het echte leven om draait.
    oke en als een meisje gaat trouwen is dat dan niet te zwaar voor haar?
    Kinderen leren na mate ze ouder worden wat een een verantwoordelijkheidsgevoel is. Een kind KAN op zo'n jonge leeftijd nog geen verantwoordelijkheid DRAGEN.

    Met opvoeden is niks mis maar opvoeden begint vanaf dat een kind word geboren tot officieel 18 jaar (Ze hebben niet voor niks die leeftijd aangehouden) sterker nog je ouders zijn nog verantwoordelijk voor je tot je 21e. Denk jijnou echt dat een kind van 11 al klaar is voor de grote wereld?

    Het echte leven?
    Dus een kind van 11 weet wat een huwelijk in houd?
    Een kind van 11 weet hoe je sex moet hebben?
    Een kind van 11 weet wat een lul is?
    Een kind van 11 weet wat klaarkomen is?
    Een kind van 11 weet wat sperma is?
    Een kind van 11 weet wat soa's zijn?
    En dan heb ik het nog niet eens over de dagelijkse dingen die een vrouw hoort te weten.

    en vind jij het dus ook kunnen dat een meid van 11 mag trouwen met een man van 50?

    Serieus ik dacht echt dat je slimmer was dan dit maar hier schrik ik echt van en dat meen ik echt

  13. #688
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Dat soort taalgebruik is niet nodig en ongepast.

    Jij zet de maatstaaf tot 18 en zelfs 21. Newsflash niet de hele wereld is het daarmee eens. Dat maakt jullie niet beschaafder of intelligenter.
    Heavy

  14. #689
    Verbannen

    Reacties
    1.229
    04-12-2012

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Dat soort taalgebruik is niet nodig en ongepast.

    Jij zet de maatstaaf tot 18 en zelfs 21. Newsflash niet de hele wereld is het daarmee eens. Dat maakt jullie niet beschaafder of intelligenter.
    Dat soort taalgebruik?
    Moet ik het in jip en Janneke zeggen?
    Dacht dat je volwassen genoeg was voor ''dit soort'' taalgebruik.
    Het is gewoon Nederland dus snap niet wat het probleem is.

    Niet de hele wereld nee klopt, en weet je welke niet?
    Toevallig die een ''islamitisch'' achtergrond hebben.

    kom op man een kind van 11 leert net praten laat staan een huishouden runnen.
    Jij hebt echt zieke gedachtes man. Je zet me nu wel aan het denken hoor. Ben jij toevallig pedofiel?


    wie heeft het over intelligentie?
    Nu je er toch over begint, vind jij een kind van 11 intelligent genoeg om een huwelijk aan te gaan?

  15. #690
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door gezellige-meid Bekijk reactie
    Dat soort taalgebruik?
    Moet ik het in jip en Janneke zeggen?
    Dacht dat je volwassen genoeg was voor ''dit soort'' taalgebruik.
    Het is gewoon Nederland dus snap niet wat het probleem is.

    Niet de hele wereld nee klopt, en weet je welke niet?
    Toevallig die een ''islamitisch'' achtergrond hebben.

    kom op man een kind van 11 leert net praten laat staan een huishouden runnen.
    Jij hebt echt zieke gedachtes man. Je zet me nu wel aan het denken hoor. Ben jij toevallig pedofiel?


    wie heeft het over intelligentie?
    Nu je er toch over begint, vind jij een kind van 11 intelligent genoeg om een huwelijk aan te gaan?
    Als het vrijwillig gebeurt en zij of hij mentaal bewust is en de moment van volwassenheid bereikt dan ja niks mis mee.

    Nee ik ben geen pedofiel ik heb zelfs voorkeur voor een vrouw dat wat ouder is dan mij wat dacht je daarvan. Mensen moeten dat zelf bepalen zolang het maar niet onder dwang gebeurt.

    Nee niet alleen de islamitische daar maak je weer een fout.
    Doe beter research.
    Heavy