1. #211
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door jaguarr Bekijk reactie
    Trouwens niet volgende weekend maar het weekend erop ben ik in Antwerpen. Laat me dan weten gaan we rustig om de tafel zitten. You know!!
    Welcom!!
    Op onze kosten en luxewagens ter beschikking..
    Be real en welcom..

    Gewoon doen..
    Vangen jullie wel op!!

  2. #212
    MVC Lid

    Reacties
    192
    27-07-2011

    Jaguar meskien leeft nog in 1419 zoals je vrouw TS. Denkt dat vrouwen voor het oprapen liggen. Ik kan mijn lach zelfs niet inhouden. Gewoonblond2 dit is dus was ik daarnet bedoelde met dat je hier in ons midden van die randgevallen hebt die hier onmogelijk kunnen zijn opgegroeid met die mentaliteit.

  3. #213
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door pezia Bekijk reactie
    Jaguar meskien leeft nog in 1419 zoals je vrouw TS. Denkt dat vrouwen voor het oprapen liggen. Ik kan mijn lach zelfs niet inhouden. Gewoonblond2 dit is dus was ik daarnet bedoelde met dat je hier in ons midden van die randgevallen hebt die hier onmogelijk kunnen zijn opgegroeid met die mentaliteit.
    Is gewoon grootspraak, want diep in hun hart verlangen ze naar echte liefde.
    HAGENEESJE

  4. #214
    Verbannen

    Reacties
    3.553
    25-03-2014

    Benkamal je moet niet scheiden joh, en zekers niet luisteren naar de internethelden op deze forum, vele zijn hier afvallig, mfelles, verslaafd, alcohol ou zeed ou zeed met andere woorden, van god los en zekers niet mensen die jou silaat raheem wensen, als je al zolang getrouwd bent is dat normaal dat je jou gaat ergeren aan mekaar maar de vraag is wat doe je ermee? Je kunt leren om meer tolerant te zijn naar je vrouw toe, zij is misschien zoals je zelf zegt ouderwets maar ze scheid toch ook niet van jou? Shitan zal jou altijd het gevoel geven dat het gras groener is aan de overkant maar dat is slechts een illusie, je hoeft niet te verdrinken in de wereld van lfessed omdat je je huwelijk anders bekijkt, ze is je vrouw, tracht wat positiever te zijn, elk huisje heeft zijn kruisje maar niet iedereen gooit zijn huwelijk weg voor tijdelijk genot dat jou niet zal baten in het Hiernamaals

  5. #215
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door pezia Bekijk reactie
    Jaguar meskien leeft nog in 1419 zoals je vrouw TS. Denkt dat vrouwen voor het oprapen liggen. Ik kan mijn lach zelfs niet inhouden. Gewoonblond2 dit is dus was ik daarnet bedoelde met dat je hier in ons midden van die randgevallen hebt die hier onmogelijk kunnen zijn opgegroeid met die mentaliteit.
    Geef serieus mening ..
    Of kijk in de spiegel..
    Want oordelen is so gemakkelijk...

  6. #216
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Is gewoon grootspraak, want diep in hun hart verlangen ze naar echte liefde.
    Klopt..
    Wij willen allemaal rust..

    Per definitie is het niet altijd grootspraak..
    Bij mij toch..
    Maar snap wat je bedoelt..

  7. #217
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door SheilaLove Bekijk reactie
    Benkamal je moet niet scheiden joh, en zekers niet luisteren naar de internethelden op deze forum, vele zijn hier afvallig, mfelles, verslaafd, alcohol ou zeed ou zeed met andere woorden, van god los en zekers niet mensen die jou silaat raheem wensen, als je al zolang getrouwd bent is dat normaal dat je jou gaat ergeren aan mekaar maar de vraag is wat doe je ermee? Je kunt leren om meer tolerant te zijn naar je vrouw toe, zij is misschien zoals je zelf zegt ouderwets maar ze scheid toch ook niet van jou? Shitan zal jou altijd het gevoel geven dat het gras groener is aan de overkant maar dat is slechts een illusie, je hoeft niet te verdrinken in de wereld van lfessed omdat je je huwelijk anders bekijkt, ze is je vrouw, tracht wat positiever te zijn, elk huisje heeft zijn kruisje maar niet iedereen gooit zijn huwelijk weg voor tijdelijk genot dat jou niet zal baten in het Hiernamaals
    Ik zou niks anders willen..
    Daarom zit ik so vast..
    Tuurlijk wil haar niet zomaar opgeven..
    Maar so moeilijk..
    Alleen verwijten en communicatie is kapot..Geen of weinig middelen om nog te onderhandelen..
    Weet heus wat ik doe en besef hoe belangrijk het is...

    Niemand kan mij hier ergens wegtrekken..
    Kunnen ze in het echte leven zowieso niet...

    Bescherm haar forever..Maar geloof me als ik zeg die gaat het dus nooit snappen..
    Daarom maakt alles zo moeilijk..Hoe kan je nog haar netjes duidelijk maken..
    Zo hoeft het niet..

    En ja..
    Die eeuwige Shetan..
    Zo duidelijk.. Begrijp niet dat het zo evident is en ik het zo hard kan zien!!
    Terwijl ze het beter moeten weten..

    Ik zit in een omgekeerde wereld..
    Iemand van hier moet hun leren hoe het echt zit..

    Je zou denken dat ze beter moeten weten en hem zwaar moeten herkennen..

    Zo Moeilijk dit..

    Scheiden..
    Maar vrees ervoor..
    En denk met alle onbegrip en toestanden..
    Dat mijn liefde ver te zoeken is..

    Met andere woorden..
    Ben het beu en zien haar niet meer graag

  8. #218
    MVC Lid

    Reacties
    539
    27-06-2008

    Je gaat spijt krijgen je hebt 2 kids, leuke vrouw. Het werkt nu ff niet, maar dat is tijdelijk. Met ieder ander zul je tegen hetzelfde aanlopen.

    Tenzij ze je echt iets heeft aangedaan, adviseer ik je om het nog een kans te geven. Zoals een m.nl lid hier al zei: "het gras is echt niet groener aan de overkant".


    Gair insha allah

  9. #219
    Verbannen

    Reacties
    436
    10-08-2013

    Citaat Geplaatst door Thats_Life Bekijk reactie
    Je gaat spijt krijgen je hebt 2 kids, leuke vrouw. Het werkt nu ff niet, maar dat is tijdelijk. Met ieder ander zul je tegen hetzelfde aanlopen.

    Tenzij ze je echt iets heeft aangedaan, adviseer ik je om het nog een kans te geven. Zoals een m.nl lid hier al zei: "het gras is echt niet groener aan de overkant".


    Gair insha allah
    ++++

  10. #220
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Thats_Life Bekijk reactie
    Zoals een m.nl lid hier al zei: "het gras is echt niet groener aan de overkant".
    Soms wel hoor.
    HAGENEESJE

  11. #221
    MVC Lid

    Reacties
    539
    27-06-2008

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Soms wel hoor.
    Als je voor deze dunia leeft wel
    "He is with you wherever you are" 57:4

  12. #222
    Verbannen

    Reacties
    436
    10-08-2013

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Soms wel hoor.
    Ben je jezelf aan het promoten ofwa dom Blondie laat die vent eens met rust en stook niet. zoek elders op street genoeg mannen die je wel zien zitten voor een one night stand.

  13. #223
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Thats_Life Bekijk reactie
    Als je voor deze dunia leeft wel
    Scheiden is toegestaan, en opnieuw trouwen ook, dus ja,,,,,
    HAGENEESJE

  14. #224
    MVC Lid

    Reacties
    539
    27-06-2008

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Scheiden is toegestaan, en opnieuw trouwen ook, dus ja,,,,,
    Klopt, dat is maar goed ook. Maar hij heeft kinderen, tenzij er echte problemen zijn, kunnen ze het beste aan hun huwelijk werken.

    Scheiden is geen pretje. Vooral niet met kids.
    "He is with you wherever you are" 57:4

  15. #225
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Thats_Life Bekijk reactie
    Klopt, dat is maar goed ook. Maar hij heeft kinderen, tenzij er echte problemen zijn, kunnen ze het beste aan hun huwelijk werken.

    Scheiden is geen pretje. Vooral niet met kids.
    Mss zijn er dingen ad hand die hij hier niet verteld.
    HAGENEESJE