1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Rechtvaardigheid is zo belangrijk. Dat is een eigenschap die nooit mag ontbreken. Haha. Precies als mij. Ze weten dat ze mij moeten negeren als ik mijn dag niet heb gehad. Tikkend tijdbom gewoon.

    Yup. Je kan nooit je eigen reflectie projecteren op een andere.
    ik ga gewoon huilen hoor. Ik ben super uber duper gevoelig. Mijn vader kan best wel hard reageren. En ik denk dan altijd 'oke, luisteren en mond dicht anders heb je ruzie. Maar hij houdt dan niet op. en dan beginnen de tranen te vloeien. En dan zucht hij en begint me opeens de hemel in te prijzen en stuurt me dan weg en dan hoor ik hem bij me moeder klagen 'Ik kan dat kind van jou nooit kritiek geven, altijd maar haar tranen in actie brengen' En mijn moeder moet dan gewoon hard lachen en zegt dan 'ja, anders dan jouw andere dochters he toen je nog de slipper gebruikte'
    Je moet wat aan je tijdbom doen, is niks aan en brengt je niet verder.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    ik ga gewoon huilen hoor. Ik ben super uber duper gevoelig. Mijn vader kan best wel hard reageren. En ik denk dan altijd 'oke, luisteren en mond dicht anders heb je ruzie. Maar hij houdt dan niet op. en dan beginnen de tranen te vloeien. En dan zucht hij en begint me opeens de hemel in te prijzen en stuurt me dan weg en dan hoor ik hem bij me moeder klagen 'Ik kan dat kind van jou nooit kritiek geven, altijd maar haar tranen in actie brengen' En mijn moeder moet dan gewoon hard lachen en zegt dan 'ja, anders dan jouw andere dochters he toen je nog de slipper gebruikte'
    Je moet wat aan je tijdbom doen, is niks aan en brengt je niet verder.
    Vrouwen.. Ik ken dat.. als je eenmaal lost komt, dan ga je echt los haha. Had ik met een vrouwelijke collega die veels te laat was. Ze begon ineens te huilen omdat ik zogenaamd fel reageerde.. terwijl ik redelijk kalm was. Je zag gewoon die mascara stromen bhal shi horror film. Soms zijn jullie echt 3yak gevoelig.

    Ewa tenminste hij prijst je de hemel erna nog in. Wat wil je nog meer. Jij bent die slipper bespaart. Jij mag nooit klagen. Die dingen konden hard aankomen.

    Heb het redelijk onder controle. Gewoon een nep lach op je hoofd forceren of even afstand nemen van alles. Eerste werkt het beste.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Vrouwen.. Ik ken dat.. als je eenmaal lost komt, dan ga je echt los haha. Had ik met een vrouwelijke collega die veels te laat was. Ze begon ineens te huilen omdat ik zogenaamd fel reageerde.. terwijl ik redelijk kalm was. Je zag gewoon die mascara stromen bhal shi horror film. Soms zijn jullie echt 3yak gevoelig.

    Ewa tenminste hij prijst je de hemel erna nog in. Wat wil je nog meer. Jij bent die slipper bespaart. Jij mag nooit klagen. Die dingen konden hard aankomen.

    Heb het redelijk onder controle. Gewoon een nep lach op je hoofd forceren of even afstand nemen van alles. Eerste werkt het beste.
    Ik weet niet wat dat met mij is, ik ben gewoon echt heel gevoelig voor negativiteit en helemaal als het persoonlijk is. Mijn broertje is dat zo zat die zegt gewoon 'ga maar janken' en een dag daarna brengt hij meestal iets te eten met 'voel je je alweer wat beter'
    Amshoem.

    die collega miskiena. ewa weet jij veel of zij van huis is vertrokken met ruzie met haar partner, of geen opvang had voor haar kids.
    Het leven van een vrouw is soms echt zwaar hoor. Wat voor jou redelijk kalm is, kan voor een ander de druppel zijn.
    Ik heb regelmatig dat ik na een werkdag gewoon moe in de auto in huilen uitbarst. 1 keer voorgekomen dat ik op werk zo emotioneel was, maar toen ging ik me in toilet verstoppen
    Nooit bij een collega of dergelijke. Ik heb wel een collega die altijd 'hard' tegen mij is en denkt grappig te zijn. Hij heeft nu door dat ik eigenlijk ondanks mijn grote mond best heel gevoelig ben.
    Dus subhanAllah hij houdt nu zoveel rekening met mij, dus laatst bij een vergadering zei iemand 'jij spaart mevr koffie altijd, je moet altijd de anderen hebben' (iemand moest haten haha).
    Waarop hij zei 'haar hartje is iets te zacht voor mijn woorden, ik koester haar. Anders raken we haar kwijt door mijn grofheid'. Vond ik nog aandoenlijk ook, haha een man van bijna 60.

  4. #34
    MVC Mtiwie

    Reacties
    2.795
    04-11-2005

    Toen iedereen er nog was en thuis woonde...wauw

    Verstuurd vanuit West
    nemo tenetur prodere se ipsum

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    436
    10-08-2013

    Mooiste herinnering denk toch een geboorte van je kind.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door La_vie_en_rose. Bekijk reactie
    Mooiste herinnering denk toch een geboorte van je kind.
    Die is wel standaard ingelijst bij iedereen in zijn brein inderdaad.

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Ik weet niet wat dat met mij is, ik ben gewoon echt heel gevoelig voor negativiteit en helemaal als het persoonlijk is. Mijn broertje is dat zo zat die zegt gewoon 'ga maar janken' en een dag daarna brengt hij meestal iets te eten met 'voel je je alweer wat beter'
    Amshoem.

    die collega miskiena. ewa weet jij veel of zij van huis is vertrokken met ruzie met haar partner, of geen opvang had voor haar kids.
    Het leven van een vrouw is soms echt zwaar hoor. Wat voor jou redelijk kalm is, kan voor een ander de druppel zijn.
    Ik heb regelmatig dat ik na een werkdag gewoon moe in de auto in huilen uitbarst. 1 keer voorgekomen dat ik op werk zo emotioneel was, maar toen ging ik me in toilet verstoppen
    Nooit bij een collega of dergelijke. Ik heb wel een collega die altijd 'hard' tegen mij is en denkt grappig te zijn. Hij heeft nu door dat ik eigenlijk ondanks mijn grote mond best heel gevoelig ben.
    Dus subhanAllah hij houdt nu zoveel rekening met mij, dus laatst bij een vergadering zei iemand 'jij spaart mevr koffie altijd, je moet altijd de anderen hebben' (iemand moest haten haha).
    Waarop hij zei 'haar hartje is iets te zacht voor mijn woorden, ik koester haar. Anders raken we haar kwijt door mijn grofheid'. Vond ik nog aandoenlijk ook, haha een man van bijna 60.
    Levensverhaal van vele vrouwen ha. Volgens mij doe je het soms gewoon expres voor die eten yek.

    Geen flauw idee. Ben wellicht wat te scherp met mijn woorden af en toe. Maar had het weer goed gemaakt. Ik zei dat ze een mooie jas had en ging weer verder met mijn taken. Heb ik ook een keer meegemaakt bij een collega.. zag haar ineens huilen in de auto. Is het de stress of zo? De meeste die een grote mond hebben zijn kapot gevoelig. Paar woorden en je ziet hun ogen al een beetje nat worden. Maskien. Wat jullie vrouwen met een man doen. Beetje zielig kijken en hij is ineens kei aardig. Nog even en hij ging op zijn knieen een gedicht voor je voordragen. Meestal zijn zulke oude mensen juist aardig. Je weet wel, zahma die begripvolle volwassene spelen.

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    436
    10-08-2013

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Die is wel standaard ingelijst bij iedereen in zijn brein inderdaad.



    Levensverhaal van vele vrouwen ha. Volgens mij doe je het soms gewoon expres voor die eten yek.

    Geen flauw idee. Ben wellicht wat te scherp met mijn woorden af en toe. Maar had het weer goed gemaakt. Ik zei dat ze een mooie jas had en ging weer verder met mijn taken. Heb ik ook een keer meegemaakt bij een collega.. zag haar ineens huilen in de auto. Is het de stress of zo? De meeste die een grote mond hebben zijn kapot gevoelig. Paar woorden en je ziet hun ogen al een beetje nat worden. Maskien. Wat jullie vrouwen met een man doen. Beetje zielig kijken en hij is ineens kei aardig. Nog even en hij ging op zijn knieen een gedicht voor je voordragen. Meestal zijn zulke oude mensen juist aardig. Je weet wel, zahma die begripvolle volwassene spelen.
    Nou Jah dan ben ik verder niet van toegevoegde waarde op deze topic k heb namelijk last van geheugenverlies.

    Maar al bij al een interessante topic.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door La_vie_en_rose. Bekijk reactie
    Nou Jah dan ben ik verder niet van toegevoegde waarde op deze topic k heb namelijk last van geheugenverlies.

    Maar al bij al een interessante topic.
    Aha. Lijkt me irritant. Yek labas? Meer fruit eten of zo. Khair.

  9. #39
    Bijna Lid

    Reacties
    233
    06-05-2016

    Een gesprek tot de ochtend met een vreemdeling. I loved it

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door Marocainnain Bekijk reactie
    Een gesprek tot de ochtend met een vreemdeling. I loved it
    Doet me denken aan die omegle tijden. En die andere rare website waar je met anonieme mensen kon praten.

  11. #41
    Bijna Lid

    Reacties
    233
    06-05-2016

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Doet me denken aan die omegle tijden. En die andere rare website waar je met anonieme mensen kon praten.
    Hahha nee dit was geen m/j anoniem. Dit was gewoon normaal een lid en ik. Over van alles en nog wat gepraat, zonder liefde of iets.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    2.176
    16-04-2009

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Dat nu of frequent bij je opkomt?

    Het kan van alles zijn. Van die gesprekken tot diep in de nacht met die gene. Of die tedere aanraking van je ouders. Begrip die iemand toonde naar jou toe als persoon.

    Enfin. Een herinnering die zich kan manifesteren uit verschillenden prikkelingen.
    Het moment dat ik het hartje hoorde van het kind in mijn moeders buik.. Alweer 9 jaar geleden inmiddels, maar wel hetgeen wat gelijk in mij opkwam. En ik natuurlijk janken zoals ik om van alles kan janken haha.

    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    ".. La Takoen 3aaliman 7ata Takoen Bi 3ilmika 3aamilan.."


  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    Het moment dat ik het hartje hoorde van het kind in mijn moeders buik.. Alweer 9 jaar geleden inmiddels, maar wel hetgeen wat gelijk in mij opkwam. En ik natuurlijk janken zoals ik om van alles kan janken haha.
    Schattig. Lijkt me prachtig om dat nog goed te kunnen herinneren. Enige hoe ik het herinner is op basis van verhalen van mijn ouders vroeger. Ze zeiden dat ik dokter wou worden om het hartje beter te kunnen horen in mijn moeders buik haha. Kan niet eens mes normaal vasthouden, ze3ma dokter.

    Vrouwen. Letterlijk emotie-bommen. Je lijkt me iemand die dan ook gaat huilen wanneer iemand zijn stem zal verheffen. Maar ja. Dat maakt jullie vrouw. Ene kant is het juist iets moois aan jullie. Wij zijn veels te hard.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Levensverhaal van vele vrouwen ha. Volgens mij doe je het soms gewoon expres voor die eten yek.

    Geen flauw idee. Ben wellicht wat te scherp met mijn woorden af en toe. Maar had het weer goed gemaakt. Ik zei dat ze een mooie jas had en ging weer verder met mijn taken. Heb ik ook een keer meegemaakt bij een collega.. zag haar ineens huilen in de auto. Is het de stress of zo? De meeste die een grote mond hebben zijn kapot gevoelig. Paar woorden en je ziet hun ogen al een beetje nat worden. Maskien. Wat jullie vrouwen met een man doen. Beetje zielig kijken en hij is ineens kei aardig. Nog even en hij ging op zijn knieen een gedicht voor je voordragen. Meestal zijn zulke oude mensen juist aardig. Je weet wel, zahma die begripvolle volwassene spelen.
    Haha je kan veel over me broertje zeggen, maar hij weet wel hoe hij mij gelukkig kan krijgen .
    Maar jij kan dus ook lief zijn met je 'mooie jas' heel attent haha, alsof haar dat een gevoel van waardering geeft. lol, lekker oppervlakkig.

    De vrouw is gewoon emotioneel geschapen, klaar. Het zijn mooie eigenschappen. Althans ik vind ze mooi bij mezelf. Liever emotioneel dan iemand die schreeuwt en vloekt.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    ik ga hie rniet eens op in


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart