1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    240
    07-03-2010

    Ik vertrouw vrouwen niet meer

    Ik wilde graag trouwen maar vertrouw geen enkele vrouw meer. Vrouwen zijn allemaal het zelfde, labiel, onzeker en niet te vertrouwen.
    Ik heb gemerkt dag wanneer je geld hebt de vrouwen voor jou op de knieën gaan, wanneer je niks hebt dan zijn ze hard to get.

    Als een vrouw echt een toekomst met je wilt beginnen dan moet ze open zijn, alleen zijn ze dat niet, altijd dat mind gefuck en zogenaamd eigen mening.

    Meiden stop met die. Tnawis en die mindgames. Iemand die opzoek is naar een vrouw wil er een die haar zelf is en er 100% voor gaat niet een die haar foto's op Facebook zet en net doet of ze de ideale huisvrouw is.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.201
    07-05-2013

    Wat een onzin. Dat zijn geen vrouwen maar kleine meisjes. Vrouwen kunnen voor zichzelf zorgen en hebben geen geld nodig van een man.
    Meerdere gebruikers

  3. #3
    C'est la vie

    Reacties
    2.682
    12-07-2012

    Als je een vrouw zoekt dan vind je die en trek je ze aan. Gemakkelijk zat.
    Appelsap of sinaasappelsap?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Je hebt nog genoeg tijd in je leven In sha Allah

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.574
    29-12-2004

    Citaat Geplaatst door Nour007 Bekijk reactie
    Ik wilde graag trouwen maar vertrouw geen enkele vrouw meer. Vrouwen zijn allemaal het zelfde, labiel, onzeker en niet te vertrouwen.
    Ik heb gemerkt dag wanneer je geld hebt de vrouwen voor jou op de knieën gaan, wanneer je niks hebt dan zijn ze hard to get.

    Als een vrouw echt een toekomst met je wilt beginnen dan moet ze open zijn, alleen zijn ze dat niet, altijd dat mind gefuck en zogenaamd eigen mening.

    Meiden stop met die. Tnawis en die mindgames. Iemand die opzoek is naar een vrouw wil er een die haar zelf is en er 100% voor gaat niet een die haar foto's op Facebook zet en net doet of ze de ideale huisvrouw is.
    Je doet net of alle vrouwen voorverpakte massa producten zijn.
    Snap je niet dat wanneer een vrouw zo is ze juist een man nodig heeft om haar te steunen en duidelijk te maken hoe een dame zich dient te gedragen.

    A person who is emotionally free has no desire to convince, insist, beg, seduce, manipulate or control.
    They are free to love.


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Je kan het ook omkeren.


    misschien vertrouwen ze geen jongens meer omdat ze vaak voor de gek worden gehouden.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  7. #7
    Shut up

    Reacties
    5.102
    16-08-2011

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Je kan het ook omkeren.


    misschien vertrouwen ze geen jongens meer omdat ze vaak voor de gek worden gehouden.
    Precies

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    5.587
    02-07-2012

    Het is een categorie mens, waar zowel man als vrouw onder valt.

    De schaamtelozen
    De opzichtigen
    De hypocrieten
    De dragers van vuur

    Ik benijd ze niet, het is alleen jammer dat je ze moet tegenkomen

    Maar aan de andere kant ook logisch dat de goeden ze tegenkomen: dan kunnen ze nooit zeggen dat ze het licht niet hebben gezien.

    Het Plan van Allah swt is sterk.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    5.336
    16-03-2013

    Vrouwen blijven vrouwen uiteindelijk
    Rare inwendige gestaltes

    Maar dat is de gebreken van de vrouw
    De koran vertelt dat zelfs

    Maar hmdlh voor de strong islam woman met een zAchte karakter

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    15.985
    07-09-2009

    Komt goed....
    "You don't have to be a man to fight for freedom. All you have to do is to be an intelligent human being."

  11. #11
    It's gonna be me!

    Reacties
    8.951
    05-04-2007

    Beetje overdreven om nu gelijk geen een vrouw te vertrouwen.. de enige die je daar uiteindelijk mee hebt is jezelf..just saying..
    ..If another can easily anger you, it is because you are off balance with yourself ....

  12. #12
    Bijna Lid

    Reacties
    256
    15-06-2015

    De wijze waarop je haar aanspreekt. waar je haar ontmoet (bij haar ouder, ja/nee?) is ook bepalend. Zorgt ervoor dat het toch een stuk serieuzer wordt en blijft.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    274
    27-09-2013

    Citaat Geplaatst door Umniyah. Bekijk reactie
    De wijze waarop je haar aanspreekt. waar je haar ontmoet (bij haar ouder, ja/nee?) is ook bepalend. Zorgt ervoor dat het toch een stuk serieuzer wordt en blijft.
    Makkelijker gezegd dan gedaan voor de meesten.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    429
    01-12-2013

    Citaat Geplaatst door Nour007 Bekijk reactie
    Ik wilde graag trouwen maar vertrouw geen enkele vrouw meer. Vrouwen zijn allemaal het zelfde, labiel, onzeker en niet te vertrouwen.
    Ik heb gemerkt dag wanneer je geld hebt de vrouwen voor jou op de knieën gaan, wanneer je niks hebt dan zijn ze hard to get.

    Als een vrouw echt een toekomst met je wilt beginnen dan moet ze open zijn, alleen zijn ze dat niet, altijd dat mind gefuck en zogenaamd eigen mening.

    Meiden stop met die. Tnawis en die mindgames. Iemand die opzoek is naar een vrouw wil er een die haar zelf is en er 100% voor gaat niet een die haar foto's op Facebook zet en net doet of ze de ideale huisvrouw is.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    92
    10-06-2015

    Dat probleem over geld hoor en zie ik wel vaker ja, dat is wel jammer. Maar aan de andere kant heb je ook mannen die moeilijk doen over vrouwen die willen werken. Laat een vrouw werken, kan ze zelf haar spulletjes kopen en hoeft ze verder geen waarde te hechten aan het geld van haar man. Ze kan dan zelfs nog bijspringen met meebetalen aan de vaste lasten etc.



    Citaat Geplaatst door Nour007 Bekijk reactie
    Ik wilde graag trouwen maar vertrouw geen enkele vrouw meer. Vrouwen zijn allemaal het zelfde, labiel, onzeker en niet te vertrouwen.
    Ik heb gemerkt dag wanneer je geld hebt de vrouwen voor jou op de knieën gaan, wanneer je niks hebt dan zijn ze hard to get.

    Als een vrouw echt een toekomst met je wilt beginnen dan moet ze open zijn, alleen zijn ze dat niet, altijd dat mind gefuck en zogenaamd eigen mening.

    Meiden stop met die. Tnawis en die mindgames. Iemand die opzoek is naar een vrouw wil er een die haar zelf is en er 100% voor gaat niet een die haar foto's op Facebook zet en net doet of ze de ideale huisvrouw is.
    -