1. #1

    Reacties
    4.447
    03-04-2006

    MVC Premium MVC Premium

    Liefde voor Allah (swt) en je parnter zegt genoeg.

    De één vind je niks, de ander weer wel. Over die heb je verschillende gedachten, de ander wil je liever niet over nadenken. Waarom? Puur omdat je direct n beeld over diegene maakt. Zo zijn wij, maar als je diegene pas leert kennen, dan pas begin je een nieuw beeld over hem/haar te vormen. Er is zeker wel ideale partner en ik heb het recept, bel 0900- 484 393 (geintje)
    De ideale partner vind je als je wilt gelijk, no doubt about it. T is alleen de manier hoe je er mee omgaat. Als jij volgende de islam handelt, de rahma van Allah voelt en zelf barmhartig bent en sbar hebt, waarom zou je partner dan niet ideaal zijn. Vraag jezelf eens af waarom Allah zegt dat je geen relatie voor het huwelijk mag nemen? Hoe verdomd hoe kun je dan weten of diegene wel bij je past zeggen velen. Nou zal ik zeggen, als je op Allah vertrouwt en volgens de islam handelt, is de 1e de beste persoon de ideale voor jou. Want waarom ruzie als je sbar moet hebben en denkt aan Allah als er dreigt wat te gebeuren. Als jullie samen als stel op Allah vertrouwen is het prefect. Wat is er nou mooier dan de koran nastreven en toepassen samen met je partner? Dan pas voel je de liefde en die zal ook groeien. Zo denk ik er over en zo is het ook ( volgens de islam).

    Groet

  2. #2
    Oprecht.

    Reacties
    1.053
    02-11-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Amazigh_United Bekijk reactie
    De één vind je niks, de ander weer wel. Over die heb je verschillende gedachten, de ander wil je liever niet over nadenken. Waarom? Puur omdat je direct n beeld over diegene maakt. Zo zijn wij, maar als je diegene pas leert kennen, dan pas begin je een nieuw beeld over hem/haar te vormen. Er is zeker wel ideale partner en ik heb het recept, bel 0900- 484 393 (geintje)
    De ideale partner vind je als je wilt gelijk, no doubt about it. T is alleen de manier hoe je er mee omgaat. Als jij volgende de islam handelt, de rahma van Allah voelt en zelf barmhartig bent en sbar hebt, waarom zou je partner dan niet ideaal zijn. Vraag jezelf eens af waarom Allah zegt dat je geen relatie voor het huwelijk mag nemen? Hoe verdomd hoe kun je dan weten of diegene wel bij je past zeggen velen. Nou zal ik zeggen, als je op Allah vertrouwt en volgens de islam handelt, is de 1e de beste persoon de ideale voor jou. Want waarom ruzie als je sbar moet hebben en denkt aan Allah als er dreigt wat te gebeuren. Als jullie samen als stel op Allah vertrouwen is het prefect. Wat is er nou mooier dan de koran nastreven en toepassen samen met je partner? Dan pas voel je de liefde en die zal ook groeien. Zo denk ik er over en zo is het ook ( volgens de islam).

    Groet Mous.

    Mooi gearticuleerd
    Moge Allah ons op het rechte pad behouden..
    Op sommige tijden, wanneer Allah iets van ons vraagt, gebruiken wij onze eigen kennis om uit te vinden wat Allah van ons wil. Dit terwijl Allah eigenlijk alleen maar graag wil dat wij gehoorzamen en in Hem geloven. Wordt sterker in je geloof dat bergen kan verzetten, maar weet dat het nog steeds Allah is die de bergen echt verzet.

  3. #3

    Reacties
    4.447
    03-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Thanks
    Amine a tabdarst

  4. #4
    Laila is Oelala....

    Reacties
    9.871
    30-11-2003

    Netjes!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    6.644
    21-12-2006

    echt goed waar ook
    ]

  6. #6

    Reacties
    4.447
    03-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    dank jullie wel

  7. #7
    MVC Premium

    Reacties
    19
    23-01-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Sta volledig achter je!!!

  8. #8
    Fugazi

    Reacties
    6.131
    25-01-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Staat dat ook in dat marketingboek

    De Leven


  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    110
    04-03-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Nou meneertje bij deze nogmaals een reactie op dat stukje...

    Respect...100% respect voor jou...

    *__"If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes" __*


  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    7.092
    28-10-2006

    De ideale partner bestaat niet! Allemaal bullshit, als je partner geen gebreken hebt, hoe zal je huwelijk dan wel niet zijn.. Saai...!!!!! Die gebreken maken de mens tot wat hij is: een uniek individu...

    Niks te danken voor mijn oh zo duidelijke commentaar

  11. #11

    Reacties
    4.447
    03-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Zeg_et_eens Bekijk reactie
    Sta volledig achter je!!!
    thanks
    Citaat Geplaatst door Boeloeloe Bekijk reactie
    Staat dat ook in dat marketingboek
    Nee daar staat de manier hoe je je wijfie promoot door middel van onderzoekjes en positionering wat leidt tot ontwikkeling

    Damn ik moet er nog aan beginne

    welke hoofdstukken heb je.. toch niet al die 1000 pagina's

  12. #12
    Ayth_Saidiaanse

    Reacties
    2.213
    09-10-2003

    1e de beste
    Anti Hedendaagse Marokkaanse Gedachtengang!!

  13. #13
    Fugazi

    Reacties
    6.131
    25-01-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Amazigh_United Bekijk reactie
    thanks


    Nee daar staat de manier hoe je je wijfie promoot door middel van onderzoekjes en positionering wat leidt tot ontwikkeling

    Damn ik moet er nog aan beginne

    welke hoofdstukken heb je.. toch niet al die 1000 pagina's
    ja morge herkanssing vriend om 17:00

    alle hoofdstukken, pffff stagferlah

    De Leven


  14. #14

    Reacties
    4.447
    03-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MiSs_MaRakKcHiA Bekijk reactie
    Nou meneertje bij deze nogmaals een reactie op dat stukje...

    Respect...100% respect voor jou...
    thank you lieverd

    Citaat Geplaatst door JAMIE_3 Bekijk reactie
    De ideale partner bestaat niet! Allemaal bullshit, als je partner geen gebreken hebt, hoe zal je huwelijk dan wel niet zijn.. Saai...!!!!! Die gebreken maken de mens tot wat hij is: een uniek individu...

    Niks te danken voor mijn oh zo duidelijke commentaar

    wees duidelijker a koe

    Ik weet het is laat. Trouwens, als je partner geen gebreke heeft, dan moet je huwelijk toch ook perfect zijn? Of wíl je juist dat hij gebreke heeft

    Ze maken de mens wel tot wat hij is, maar is dat ook werkelijk goed dan?

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    7.092
    28-10-2006

    Citaat Geplaatst door Boeloeloe Bekijk reactie
    ja morge herkanssing vriend om 17:00

    alle hoofdstukken, pffff stagferlah
    Het gaat hier nu niet over school.. Hou je bij het onderwerp