1. #31
    Dear mama

    Reacties
    3.464
    05-03-2013

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Ik ben wel via LinkedIn benaderd voor banen maar ik vind het ook niet zo leuk. Ik kijk er eigenlijk nooit naar en van tijd tot tijd doe ik dan een update maar ja.
    Ik ontvang wel van Marokkanen berichten om me beter te leren kennen maar dat kun je gewoon negeren
    Ja klopt. Dat is dan wel weer een pluspunt. Het is wat laagdrempeliger. Toch blijf ik er weinig voor voelen.

    Lol. Ja, LinkedIn wordt ook als datingtool gebruikt ja. Het schijnt heel leerzaam te zijn.

  2. #32
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door Eufje. Bekijk reactie
    Ja klopt. Dat is dan wel weer een pluspunt. Het is wat laagdrempeliger. Toch blijf ik er weinig voor voelen.

    Lol. Ja, LinkedIn wordt ook als datingtool gebruikt ja. Het schijnt heel leerzaam te zijn.
    Ik wil de mijne verwijderen aangezien ik mezelf toch heb losgekregen van het wereldje.

    Variables are the only constants in the world..


  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    7.707
    12-02-2004

    Je staat er toch niet op met je takchita hè?

  4. #34
    Mannelijk lid

    Reacties
    198
    24-09-2016

    Citaat Geplaatst door Eufje. Bekijk reactie
    Very true. Verdient een 10+.



    Marokkanen, die netjes blijven? De meesten die via LinkedIn of elk ander platform daten, zijn alles behalve serieus.
    Waar baseer je dat op?
    Tranquility

  5. #35
    Dear mama

    Reacties
    3.464
    05-03-2013

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Ik wil de mijne verwijderen aangezien ik mezelf toch heb losgekregen van het wereldje.
    Zeker doen! Ik voel de noodzaak ook niet meer. Vooral ik nu een baan heb gevonden, waarbij ik het gevoel heb dat ik gewoon relaxed m'n leven kan leiden. Denk dat ik m'n account wel gewoon laat, maar puur voor de connecties die ik er op heb staan.

    Citaat Geplaatst door ze3ma Bekijk reactie
    Je staat er toch niet op met je takchita hè?
    So what if I am?

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    7.707
    12-02-2004

    Citaat Geplaatst door Eufje. Bekijk reactie
    Zeker doen! Ik voel de noodzaak ook niet meer. Vooral ik nu een baan heb gevonden, waarbij ik het gevoel heb dat ik gewoon relaxed m'n leven kan leiden. Denk dat ik m'n account wel gewoon laat, maar puur voor de connecties die ik er op heb staan.



    So what if I am?
    Wat is je page? Echt hot.

  7. #37
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door Eufje. Bekijk reactie
    Zeker doen! Ik voel de noodzaak ook niet meer. Vooral ik nu een baan heb gevonden, waarbij ik het gevoel heb dat ik gewoon relaxed m'n leven kan leiden. Denk dat ik m'n account wel gewoon laat, maar puur voor de connecties die ik er op heb staan.



    So what if I am?
    Gefeliciteerd! Wees waakzaam, ook in de non-profit. The politics daar zijn vaak erger dan het bedrijfsleven

    Variables are the only constants in the world..


  8. #38
    Dear mama

    Reacties
    3.464
    05-03-2013

    Citaat Geplaatst door ze3ma Bekijk reactie
    Wat is je page? Echt hot.
    Dude seriously....

  9. #39
    Dear mama

    Reacties
    3.464
    05-03-2013

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Gefeliciteerd! Wees waakzaam, ook in de non-profit. The politics daar zijn vaak erger dan het bedrijfsleven
    Why thankyuuu! Zeker weten, maar heb hier wel een goed gevoel over. En het helpt ook wel dat ik in het verleden enige tijd heb kunnen meedraaien in de praktijk van desbetreffende instelling. Weet dus al een beetje wat ik kan verwachten.

  10. #40
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door Eufje. Bekijk reactie
    Why thankyuuu! Zeker weten, maar heb hier wel een goed gevoel over. En het helpt ook wel dat ik in het verleden enige tijd heb kunnen meedraaien in de praktijk van desbetreffende instelling. Weet dus al een beetje wat ik kan verwachten.
    Allah i3awnek!!
    Pfff..ik heb buikpijn. Ik heb een oud-collega die me nu via LinkedIn aan het mailen is, dus nog even wachten totdat de conversation doodbloedt om door te gaan.

    Variables are the only constants in the world..


  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    7.707
    12-02-2004

    Citaat Geplaatst door Eufje. Bekijk reactie
    Dude seriously....
    Ben je niet gewend hè

  12. #42
    Dear mama

    Reacties
    3.464
    05-03-2013

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Allah i3awnek!!
    Pfff..ik heb buikpijn. Ik heb een oud-collega die me nu via LinkedIn aan het mailen is, dus nog even wachten totdat de conversation doodbloedt om door te gaan.
    Ameen! BarakAllaahuu fiek.

    Haha, oh it's that time again. In zulke gevallen voelt het echt als een verplichting aan om te reageren. Dit is definitely een minpunt van LinkedIn.

  13. #43
    Dear mama

    Reacties
    3.464
    05-03-2013

    Citaat Geplaatst door ze3ma Bekijk reactie
    Ben je niet gewend hè
    Wat niet precies?O.o

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    7.707
    12-02-2004

    Citaat Geplaatst door Eufje. Bekijk reactie
    Wat niet precies?O.o
    Dat iemand serieus met je is

  15. #45
    niet18♥

    Reacties
    2.924
    09-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    LinkedIn is super handig!
    Ik zou je account niet verwijderen. Het is tegenwoordig inderdaad belangrijk om een goede
    netwerk te hebben. Je hoeft het contact niet constant bij te houden als in real life, maar het is handig voor als je een baan zoekt.
    Het komt zeker nog van pas.

    One day your life will flash before your eyes.
    Make sure it's worth watching...