1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    6.705
    08-12-2012

    Na één dag...

    Na één dag vertel ik hierbij mijn 'ervaringen' op deze site. Ik ben geen marokkaan, ik ben geen 'gelovige', maar ik ben nieuwsgierig en vooral geïnteresseerd in mensen...niets meer en niets minder.

    Waarom ben ik dan lid geworden van deze site? Ik wil weten wat er in mijn medemens omgaat en mijn 'marokkaanse' medemens wordt heden ten dage behoorlijk op de proef gesteld kan je wel zeggen.
    Ik als niet gelovige proef en voel haast de verwevenheid van het geloof op deze site, gisteren werd ik hier en daar wat aangevallen door 'gelovigen', ik moest mijn mond houden en werd voor een dier uitgemaakt, tja...ach, ik kan mij wel verweren. Ook werd ik door 'gelovigen' wat in bescherming genomen en verdedigd, vond ik fijn...

    Wat mij toch het meeste opviel is het gescheld naar mekaar, de vreselijkste ziektes en verwensingen vliegen je soms om de oren... Nou ben ik als amsterdammer wel wat gewend qua schelden, maar het viel mij zo op.
    Verder valt mij een soort openheid naar elkaar op die mij wel bevalt, er wordt ook hevig geflirt en er zijn vele actuele onderwerpen met uiteenlopende meningen, leuk en boeiend om te lezen.

    Ik kan eigenlijk nog geen goed 'beeld' vormen, voor mijzelf, of ik zal blijven 'hangen' op deze site. Ben er gewoon nog te kort bij...

    Dus ik ga mij wat verder orienteren...

    Veel liefs lieve broeders en zusters!
    'MY RELIGION IS SIMPLE, MY RELIGION IS KINDNESS' Dalai Lama

    VERHAAL: NO MATCH...klik
    VERHAAL: DE ONGELOVIGE, DE CHRISTEN EN DE MOSLIMA...klik

  2. #2
    Agzenay systém

    Reacties
    2.518
    01-12-2010

    Vet mega cool man! Kijk uit of ik doe een ollie '57 met mijn skateboard!

  3. #3
    Valar morghulis.

    Reacties
    10.250
    14-09-2012

    Citaat Geplaatst door Glenn Bekijk reactie
    Na één dag vertel ik hierbij mijn 'ervaringen' op deze site. Ik ben geen marokkaan, ik ben geen 'gelovige', maar ik ben nieuwsgierig en vooral geïnteresseerd in mensen...niets meer en niets minder.

    Waarom ben ik dan lid geworden van deze site? Ik wil weten wat er in mijn medemens omgaat en mijn 'marokkaanse' medemens wordt heden ten dage behoorlijk op de proef gesteld kan je wel zeggen.
    Ik als niet gelovige proef en voel haast de verwevenheid van het geloof op deze site, gisteren werd ik hier en daar wat aangevallen door 'gelovigen', ik moest mijn mond houden en werd voor een dier uitgemaakt, tja...ach, ik kan mij wel verweren. Ook werd ik door 'gelovigen' wat in bescherming genomen en verdedigd, vond ik fijn...

    Wat mij toch het meeste opviel is het gescheld naar mekaar, de vreselijkste ziektes en verwensingen vliegen je soms om de oren... Nou ben ik als amsterdammer wel wat gewend qua schelden, maar het viel mij zo op.
    Verder valt mij een soort openheid naar elkaar op die mij wel bevalt, er wordt ook hevig geflirt en er zijn vele actuele onderwerpen met uiteenlopende meningen, leuk en boeiend om te lezen.

    Ik kan eigenlijk nog geen goed 'beeld' vormen, voor mijzelf, of ik zal blijven 'hangen' op deze site. Ben er gewoon nog te kort bij...

    Dus ik ga mij wat verder orienteren...

    Veel liefs lieve broeders en zusters!
    over die flirt he. Je moet het niet serieus nemen dat is namelijk de ONZINhoekje.
    En over dat je een dier werd genoemt he, ik was er ook bij die discussie, je moet het negeren. Veel succes op m.nl
    "Esse quam videri."

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    6.705
    08-12-2012

    Citaat Geplaatst door feyenoordSTER Bekijk reactie
    Vet mega cool man! Kijk uit of ik doe een ollie '57 met mijn skateboard!
    eeh, je gaat mij wellicht 'vet mega cool' uitlachen, maar wat is een ollie'57? en met een skateboard? is dat pijnlijk?
    'MY RELIGION IS SIMPLE, MY RELIGION IS KINDNESS' Dalai Lama

    VERHAAL: NO MATCH...klik
    VERHAAL: DE ONGELOVIGE, DE CHRISTEN EN DE MOSLIMA...klik

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    6.705
    08-12-2012

    Dank je wel 'Tranen' voor je reactie en het succes wensen, feyenoordSTER ik weet inmiddels wat een ollie'57 is...tja...

    Ik heb inmiddels al veel onderwerpen gelezen en sommige reacties van leden, vooral de commentaren opelkaar, zijn behoorlijk hard en heftig. Vaak bedoelen ze m.i. wat anders en wordt het verkeerd begrepen of geinterpreteerd. Het schelden en het soms zeer grof beledigen van mekaar kom ik helaas vaak tegen. Tja...

    Ik denk dat er ook veel jonge mensen lid zijn gezien de onderwerpen en reacties daarop.

    Nou, dat was het voorlopig weer!

    Veel liefs beste broeders en zusters!
    'MY RELIGION IS SIMPLE, MY RELIGION IS KINDNESS' Dalai Lama

    VERHAAL: NO MATCH...klik
    VERHAAL: DE ONGELOVIGE, DE CHRISTEN EN DE MOSLIMA...klik

  6. #6
    Valar morghulis.

    Reacties
    10.250
    14-09-2012

    Citaat Geplaatst door Glenn Bekijk reactie
    Dank je wel 'Tranen' voor je reactie en het succes wensen, feyenoordSTER ik weet inmiddels wat een ollie'57 is...tja...

    Ik heb inmiddels al veel onderwerpen gelezen en sommige reacties van leden, vooral de commentaren opelkaar, zijn behoorlijk hard en heftig. Vaak bedoelen ze m.i. wat anders en wordt het verkeerd begrepen of geinterpreteerd. Het schelden en het soms zeer grof beledigen van mekaar kom ik helaas vaak tegen. Tja...

    Ik denk dat er ook veel jonge mensen lid zijn gezien de onderwerpen en reacties daarop.

    Nou, dat was het voorlopig weer!

    Veel liefs beste broeders en zusters!
    asltu en indd mensen concluderen soms verkeerd.
    "Esse quam videri."

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    6.705
    08-12-2012

    Oké beste forummers, we zijn een week verder.

    Heb vele onderwerpen gelezen en zo af en toe gereageerd, maar gezien mijn achtergrond en mening leek het mij niet verstandig om overal op te reageren. Beetje laf misschien, maar ik zie zovele korte lontjes en lange tenen dat ik dan geen behoefte heb om olie op het vuur te gooien.

    Ik heb gemerkt dat men op vele wijze het geloof interpreteert, van strikt volgens de regels tot wat meer vrijheid in het uitvoeren van de regels. Er zijn vele jongeren op dit forum, je merkt het aan de onderwerpen en hoe men reageert, en wederom soms erg grof, beledigend, vrouwonvriendelijk, maar ook erg grappig, ad rem, slim, meelevend etc. Het leeft hier...

    Nou, ik wilde veel meer schrijven, nog meer opmerkelijke dingen vertellen, maar heb het idee dat iedereen dezelfde ervaringen heeft die ik hier op de site meemaak.

    Tot de volgende keer maar weer broeders en zusters!
    'MY RELIGION IS SIMPLE, MY RELIGION IS KINDNESS' Dalai Lama

    VERHAAL: NO MATCH...klik
    VERHAAL: DE ONGELOVIGE, DE CHRISTEN EN DE MOSLIMA...klik

  8. #8

    Reacties
    5.521
    24-12-2006

    Jij gaat nog veel meemaken hier.
    당신과 나

    Happily Married.


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    6.705
    08-12-2012

    Citaat Geplaatst door MisZMocr0 Bekijk reactie
    Jij gaat nog veel meemaken hier.
    Oké, ben benieuwd...
    'MY RELIGION IS SIMPLE, MY RELIGION IS KINDNESS' Dalai Lama

    VERHAAL: NO MATCH...klik
    VERHAAL: DE ONGELOVIGE, DE CHRISTEN EN DE MOSLIMA...klik

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    6.705
    08-12-2012

    Ja beste mensen, ik heb inderdaad de afgelopen week veel meegemaakt.

    Wat een hoop topics en onderwerpen zijn er toch op deze site en wat wordt er veel gereageerd, zoveel dat er soms verwarring kan ontstaan met geplaatste reacties!

    Bij het 'MJA' onderdeel waren er interessante discussies losgebarsten betreffende het rapport over de verhoudingen tussen allochtonen en autochtonen. Veel boosheid, frustratie en het nodige gescheld en vervloekingen waren het gevolg...Koppigheid en domheid tegen (harde)feiten en realisme...Toch hoop ik dat de redelijkheid en vooral het verstand het gaat winnen want met gescheld, vervloekingen en verwensingen schieten we niet op.

    Ik ben per toeval op het 'DWDMV' onderdeel gekomen en daar leeft het echt allemaal! Erg leuke, ontroerende maar ook pijnlijke en bizarre onderwerpen gelezen...Soms moet ik even wennen aan de humor en de opmerkingen van de vrouwen op dit onderdeel, sommigen denken dat ik een vrouw ben, en volgens mij hopen ze dat ook want ik heb het idee dat mannen of niet vaak op hun topics reageren, of het is niet 'gepast' om op hun topics/reacties te reageren als man zijnde...Ik weet niet wat er zal gebeuren als ze uiteindelijk zien dat ik gewoon een man ben en verder geen andere bedoelingen heb dan interesse tonen in mijn 'vrouwelijke'medemens. Ik heb herhaaldelijk moeten zeggen dat ik een man ben, en een niet-gelovige ook nog...Mogelijk dat ze die combi helemaal niet geloven...We zullen zien of ze me gedogen en accepteren.

    Nou tot de volgende keer maar weer!
    'MY RELIGION IS SIMPLE, MY RELIGION IS KINDNESS' Dalai Lama

    VERHAAL: NO MATCH...klik
    VERHAAL: DE ONGELOVIGE, DE CHRISTEN EN DE MOSLIMA...klik

  11. #11

    Reacties
    5.521
    24-12-2006

    Told you so!
    당신과 나

    Happily Married.


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    6.705
    08-12-2012

    We zijn een maandje verder , we zitten in het nieuwe jaar. Nou, nou, heb weer erg veel meegemaakt op de site, en ow ow ow, weer een hoop gescheld, verwensingen, vervloekingen over en weer! Het gaat maar door, heel veel leed weer voorbij zien komen en ontzettend veel domme, bekrompen, onflexibele, onmenselijke(jajaja) opmerkingen gelezen...Maar ook weer ontroerende, lieve, goed bedoelde berichten gelezen...Het leeft hier! Ik blijf hier, als is het alleen maar om mijn 'verhaal' hier kwijt te kunnen. O ja, wat deze week echt het meest opzienbarende was, was het feit dat een lid zijn/haar(het mannetje/vrouwtje teken zegt dus niets) 'uitwerpselen' ten toon spreidde middels een niets verhullende foto...jaja, hoe ver kan men nog gaan! Tot de volgende keer maar weer!
    'MY RELIGION IS SIMPLE, MY RELIGION IS KINDNESS' Dalai Lama

    VERHAAL: NO MATCH...klik
    VERHAAL: DE ONGELOVIGE, DE CHRISTEN EN DE MOSLIMA...klik

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    6.705
    08-12-2012

    Citaat Geplaatst door MisZMocr0 Bekijk reactie
    Told you so!
    Yes you gave me a fair warning...
    'MY RELIGION IS SIMPLE, MY RELIGION IS KINDNESS' Dalai Lama

    VERHAAL: NO MATCH...klik
    VERHAAL: DE ONGELOVIGE, DE CHRISTEN EN DE MOSLIMA...klik

  14. #14

    Reacties
    5.521
    24-12-2006

    Seriously dude.. 1 keer is genoeg. Ik hoef niet elke keer te lezen dat ik gelijk heb gekregen. Heel leuk en aardig allemaal, maar het begint nu irritant te worden.
    당신과 나

    Happily Married.


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    6.705
    08-12-2012

    Citaat Geplaatst door MisZMocr0 Bekijk reactie
    Seriously dude.. 1 keer is genoeg. Ik hoef niet elke keer te lezen dat ik gelijk heb gekregen. Heel leuk en aardig allemaal, maar het begint nu irritant te worden.
    Ow, duizendmaal sorry, ik wil absoluut niet irritant overkomen, er is al genoeg irritatie in deze wereld, ik zou zeggen, sla dan dit topic over en ontwijk mij dan! No hard feelings!

    Maar ik begrijp je overdreven reactie niet zo, ik heb naar mijn eer en geweten je maar één keer een reputatiepunt gegeven, misschien dat ik daar 2 of 3 x 'je hebt gelijk' heb gezegd? Maar dan nog is het niet nodig om zo stoer en streng tegen mij te doen...Laten we het er maar ophouden dat jouw en mijn gevoel voor humor niet echt matchen.
    'MY RELIGION IS SIMPLE, MY RELIGION IS KINDNESS' Dalai Lama

    VERHAAL: NO MATCH...klik
    VERHAAL: DE ONGELOVIGE, DE CHRISTEN EN DE MOSLIMA...klik