1. #1411
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    We zitten niet in Frankrijk Doed.
    Klopt kwestie van tijd voordat mensen het overnemen. Moslims worden gewoon onderdrukt in hun manier van praktiseren. Dan kun je wel zo zeggen je kan hier gwn Moslim zijn, je kan hier gewoon bidden en naar de Moskee. Jazeker zo ver is het nog niet gelukkig. Maar je merkt wel dat een Moslim die zijn religie praktiseerd gewoon constant word lastig gevallen met die vooroordelen. Ik kan hier in Nederland pas normaal functioneren als ik mezelf bijna verkaasd maak.
    Heavy

  2. #1412
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Ik vind het niet geven van een hand geen goed voorbeeld. Het is hier een teken van disrespect: het weigeren van een hand. Denk je ook wel eens andersom?
    En Nederlands kunnen praten is toch heel gewoon een minimum vereiste...

    Ook weer zoiets wat ik totaal niet begrijp, hoe je daar een probleem van kunt maken. Willen mensen hier mee kunnen draaien is dat een minimum vereiste.


    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Klopt kwestie van tijd voordat mensen het overnemen. Moslims worden gewoon onderdrukt in hun manier van praktiseren. Dan kun je wel zo zeggen je kan hier gwn Moslim zijn, je kan hier gewoon bidden en naar de Moskee. Jazeker zo ver is het nog niet gelukkig. Maar je merkt wel dat een Moslim die zijn religie praktiseerd gewoon constant word lastig gevallen met die vooroordelen. Ik kan hier in Nederland pas normaal functioneren als ik mezelf bijna verkaasd maak.

  3. #1413
    MVC Lid

    Reacties
    108
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door Perchevael Bekijk reactie
    Voor al dat gratis geld, uitkering, huursubsidie, kinderbijslag etc., goede huizing, goede opleiding en gigantische vrijheid hoeven jullie je alleen een heeeeeeel klein beetje aan te passen en zelfs dat is teveel gevraagd.
    Het is bizar.
    Ziek

  4. #1414
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Perchevael Bekijk reactie
    Voor al dat gratis geld, uitkering, huursubsidie, kinderbijslag etc., goede huizing, goede opleiding en gigantische vrijheid hoeven jullie je alleen een heeeeeeel klein beetje aan te passen en zelfs dat is teveel gevraagd.
    Het is bizar.
    Gratis geld? Ik werk hier nog altijd voor me geld ieder dag en ieder uur weer. Niks gratis het is zuurverdiende geld wat ik heb verdiend.

    Uitkering? Wauw wat bijzonder zeg een land met een uitkering voor mensen die niet aan een baan kunnen komen of ongeschikt zijn. Geen idee wat ik daarmee te maken heb.
    Nooit uitkering aangevraagd en heb het ook nooit nodig gehad.

    Huursubsidie krijg ik ook niet betaal gewoon de volle pond voor mijn huur.

    Kinderbijslag nja ik heb geen kinderen en zoveel stelt dat ook weer niet voor.

    Goede huizing? Nja ligt er maar net aan wat je zelf bent en hebt.
    Je krijgt het in ieder geval niet zomaar die huizen dat verdien je hier.

    Goede opleiding? Nou valt mee uitzonderlijk veel mensen klagen over het onderwijs systeem in Nederland dat verouderd is. Een systeem wat sinds jong af aan al meteen een dikke stempel zet vind ik niet goed. Plus er is nog veel wat verbeterd kan worden zoals rekenen en wat meer moderne vakken.

    Gigantische vrijheid? Nou is te zien hoor al die vrijheid.
    Gezin wordt geweigerd in een speeltuin omdat ze Islamitisch zijn. Mensen worden ontslagen omdat zij niets hebben met het handtastelijk zijn. Zo kan ik nog wel doorgaan.

    Weetje wat het is. Klein beetje aanpassen die grens zijn we allang overheen. Mensen houden zich aan de wet. Mensen studeren. Mensen werken. Mensen doen zelfs mee met Sinterklaas en Pasen onzin. Mensen leven in Nederland maar wil toch nog hunzelf zijn.

    Dat eigen identiteit behouden dat is nou net waar autochtonen een probleem mee hebben. Wij hoeven ons niet te assimileren dat is niet de afspraak en niemand hoeft zich daar schuldig over te voelen.
    Heavy

  5. #1415
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Ik vind het niet geven van een hand geen goed voorbeeld. Het is hier een teken van disrespect: het weigeren van een hand. Denk je ook wel eens andersom?
    En Nederlands kunnen praten is toch heel gewoon een minimum vereiste...

    Ook weer zoiets wat ik totaal niet begrijp, hoe je daar een probleem van kunt maken. Willen mensen hier mee kunnen draaien is dat een minimum vereiste.
    Het is gewoon onzin die obsessie. Raak mij aan want anders disrespect je mij. Leg je hand op je hart of maak een kleine buiging. Er zijn miljoenen manieren om.wederzijds respect te tonen. Dat obsessie voor lichamelijk contact is gewoon ongewenst wat jij er ook van kan vinden.
    Heavy

  6. #1416
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Als ik naar een moskee ga, dan houd ik me aan die regels daar. Schoenen uit, niet mijn vrouw meenemen. Groeten. Respectvol.

    Als een hand wordt uitgestoken, neem je die aan andersom.

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie

    Weetje wat het is. Klein beetje aanpassen die grens zijn we allang overheen. Mensen houden zich aan de wet. Mensen studeren. Mensen werken. Mensen doen zelfs mee met Sinterklaas en Pasen onzin. Mensen leven in Nederland maar wil toch nog hunzelf zijn.

    Dat eigen identiteit behouden dat is nou net waar autochtonen een probleem mee hebben. Wij hoeven ons niet te assimileren dat is niet de afspraak en niemand hoeft zich daar schuldig over te voelen.

  7. #1417
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Je bent alleen met jezelf bezig.
    Dat onzin noemen is een blijk van je onvermogen een ander te respecteren. En alleen vanuit jezelf te denken.

    Ik noem jouw regels geen onzin.








    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Het is gewoon onzin die obsessie. Raak mij aan want anders disrespect je mij. Leg je hand op je hart of maak een kleine buiging. Er zijn miljoenen manieren om.wederzijds respect te tonen. Dat obsessie voor lichamelijk contact is gewoon ongewenst wat jij er ook van kan vinden.

  8. #1418
    MVC Lid

    Reacties
    108
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Als ik naar een moskee ga, dan houd ik me aan die regels daar. Schoenen uit, niet mijn vrouw meenemen. Groeten. Respectvol.

    Als een hand wordt uitgestoken, neem je die aan andersom.
    Nou nee. Een hand aannemen zou geen verplichting moeten zijn. Ik doe het ook liever niet.

  9. #1419
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Als ik naar een moskee ga, dan houd ik me aan die regels daar. Schoenen uit, niet mijn vrouw meenemen. Groeten. Respectvol.

    Als een hand wordt uitgestoken, neem je die aan andersom.
    Je vrouw kan gewoon naar een Moskee. Jij bent er duidelijk nooit heen geweest als je dit zegt haha.

    Ja raad eens wij groeten in eerste instantie met woorden.
    Daar zie je meteen al dat de obsessie tot handtastelijkheid niet van belang is. Ik ga niet steeds over dat handen uitsteken beginnen. We hebben hier vaak genoeg over gesproken en het is duidelijk dat we verschillen van mening.
    Heavy

  10. #1420
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Jammer. Het zou geapprecieerd worden.


    Natuurlijk is het geen verplichting. Maar een teken van respect voor een omgangsvorm die datzelfde respect aan elkaar uitdrukt.




    Citaat Geplaatst door QueenT. Bekijk reactie
    Nou nee. Een hand aannemen zou geen verplichting moeten zijn. Ik doe het ook liever niet.

  11. #1421
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Perchevael Bekijk reactie
    Natuurlijk allemaal onzin wat je schrijft maar zo denk je nu eenmaal, bizar nogmaals.
    Jep jep jep. Vertel eens nog meer over Nederland het "paradijs" op Aarde. Ik pak er even een emotionele Andre Hazes song voor je erbij ga maar alvast voor een Nederlandse vlag staan.
    Heavy

  12. #1422
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Weer zo'n aanname. Ik ben vaker in een moskee geweest Doed. Ik zei niet SAMEN, andere ingang, ander deel...

    sjeesus wat ben jij bevooroordeeld.. je hebt geen idee hoe je op een Wilders-iaan lijkt... serieus..

    dat je praat over 'obsessie' miskent al de omgangsvorm hier.. het is geen obsessie, het is gebruik..



    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Je vrouw kan gewoon naar een Moskee. Jij bent er duidelijk nooit heen geweest als je dit zegt haha.

    Ja raad eens wij groeten in eerste instantie met woorden.
    Daar zie je meteen al tot de obsessie tot handtastelijkheid niet van belang is. Ik ga niet steeds over dat handen uitsteken beginnen. We hebben hier vaak genoeg over gesproken en het is duidelijk dat we verschillen van mening.

  13. #1423
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Weer zo'n aanname. Ik ben vaker in een moskee geweest Doed. Ik zei niet SAMEN, andere ingang, ander deel...

    sjeesus wat ben jij bevooroordeeld..

    dat je praat over 'obsessie' miskent al de omgangsvorm hier.. het is geen obsessie, het is gebruik..
    Ik beschouw het als een obsessie. Raak me aan of ander beledig je me. Sterker nog sommige lopen gewoon weg als ze niet aangeraakt worden. Hun fetisj word dan niet bevredigd.

    Ewa zeg dan geen rare dingen zoals me vrouw niet meenemen.
    Heavy

  14. #1424
    MVC Lid

    Reacties
    108
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Jammer. Het zou geapprecieerd worden.


    Natuurlijk is het geen verplichting. Maar een teken van respect voor een omgangsvorm die datzelfde respect aan elkaar uitdrukt.
    Ik ben niet zo van de regeltjes. Weet je wel hoeveel bacteriën er op één hand zitten? En laat diegene nou net zijn handjes "vergeten" zijn te wassen na een grote boodschap.. ik pas liever

  15. #1425
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Dat was duidelijk.

    Je vindt de gebruiken hier maar vies.



    Dank daarvoor.

    Citaat Geplaatst door QueenT. Bekijk reactie
    Ik ben niet zo van de regeltjes. Weet je wel hoeveel bacteriën er op één hand zitten? En laat diegene nou net zijn handjes "vergeten" zijn te wassen na een grote boodschap.. ik pas liever