1. #1
    walk with me!!

    Reacties
    7.848
    10-12-2002

    Dat gevoel

    [Ieder mens kent of ervaart dat wel. Dat blije dansende gevoel dat door je hele lijf scheurt. Het verlangen naar een persoon. Een warme thuis. Gezellige gesprekken, een luisterend oor. Een arm om je heen.

    Verdriet, het gemis, de hunkering naar liefde. Het waarderen van elkaar. De gelukkige momenten. De blijdschap van zwangerschap en de eerste geborene]
    Hoe een deugniet toch deugdzaam kan zijn

    Een mens voor wie het moeilijk is om deugdzaam te leven en die toch dapper eraan begint om zichzelf te overwinnen, is tweemaal zo verdienstelijk als diegenen wiens zachte en trage natuur hen niets in de weg legt.

  2. #2
    walk with me!!

    Reacties
    7.848
    10-12-2002

    Citaat Geplaatst door Boenitoe Bekijk reactie
    Ik vraag me echt af wat er met de Marokkaanse man is gebeurd ! ! Doe toch niet zo desperate TS en zoek een vrouw ipv hier op het forum te janken . Fucking cry me river bitch ! ! Jullie moeten echt fucking lelijk en skere zijn als jullie niet eens een Marokkaanse slet kunnen scoren waar alle rassen overheen zijn geweest.
    dank voor de bijdrage. door jou heb ik nu veel zelfvertrouwen gekregen.
    Hoe een deugniet toch deugdzaam kan zijn

    Een mens voor wie het moeilijk is om deugdzaam te leven en die toch dapper eraan begint om zichzelf te overwinnen, is tweemaal zo verdienstelijk als diegenen wiens zachte en trage natuur hen niets in de weg legt.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Inshallah tref je gauw een bent nass
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  4. #4
    walk with me!!

    Reacties
    7.848
    10-12-2002

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Inshallah tref je gauw een bent nass
    inshaAllah
    Hoe een deugniet toch deugdzaam kan zijn

    Een mens voor wie het moeilijk is om deugdzaam te leven en die toch dapper eraan begint om zichzelf te overwinnen, is tweemaal zo verdienstelijk als diegenen wiens zachte en trage natuur hen niets in de weg legt.

  5. #5
    walk with me!!

    Reacties
    7.848
    10-12-2002

    Citaat Geplaatst door Boenitoe Bekijk reactie
    Wat ben je toch een kk fagot dat je mijn reactie gelijk meld ! ! Dat is dus de rede waarom je niemand kan krijgen en hier aan het janken bent. Achterbakse fucking flikkerje! ! Vrouwen houden van echte mannen en prikken zo door je heen ! ! Ga door met janken a cry me a fucking river bitch ! !
    waar heb je het over?? als je het over beheer hebt, verwar je mij met iemand anders.

    nogmaals dank voor de bijdrage.
    Hoe een deugniet toch deugdzaam kan zijn

    Een mens voor wie het moeilijk is om deugdzaam te leven en die toch dapper eraan begint om zichzelf te overwinnen, is tweemaal zo verdienstelijk als diegenen wiens zachte en trage natuur hen niets in de weg legt.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    974
    14-06-2014

    Klinkt sneu. Ik wens je dat warme, vertrouwde gevoel graag toe. Ik wens je (het liefst) een leven zonder verdriet en pijn. Wees geduldig en treur niet, heb vertrouwen in de toekomst. Zoek afleiding in goede dingen.

    Make the world a better place.

    <3.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    ;

  7. #7
    walk with me!!

    Reacties
    7.848
    10-12-2002

    Citaat Geplaatst door Penitentes Bekijk reactie
    Klinkt sneu. Ik wens je dat warme, vertrouwde gevoel graag toe. Ik wens je (het liefst) een leven zonder verdriet en pijn. Wees geduldig en treur niet, heb vertrouwen in de toekomst. Zoek afleiding in goede dingen.

    Make the world a better place.

    <3.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    het stuk is niet treurig. het schetst enkel een beeld van een gevoel waarmee de meeste worstelen.
    Hoe een deugniet toch deugdzaam kan zijn

    Een mens voor wie het moeilijk is om deugdzaam te leven en die toch dapper eraan begint om zichzelf te overwinnen, is tweemaal zo verdienstelijk als diegenen wiens zachte en trage natuur hen niets in de weg legt.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    974
    14-06-2014

    Citaat Geplaatst door DEUGNIET Bekijk reactie
    het stuk is niet treurig. het schetst enkel een beeld van een gevoel waarmee de meeste worstelen.
    Ik heb het niet direct over jouw stuk, maar spreek in 't algemeen. Leegte kan je als treurig ervaren, maar dat hoeft niet. Wens ik niemand toe .
    ;

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    113
    26-11-2015

    Inderdaad geduldig en positief blijven.
    In sha Allah vind je gauw de geschikte persoon!

    PS: I hope you're happy.


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    ik ken het niet


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  11. #11
    walk with me!!

    Reacties
    7.848
    10-12-2002

    Citaat Geplaatst door Penitentes Bekijk reactie
    Ik heb het niet direct over jouw stuk, maar spreek in 't algemeen. Leegte kan je als treurig ervaren, maar dat hoeft niet. Wens ik niemand toe .
    ieder zijn/haar eigen manier.
    Hoe een deugniet toch deugdzaam kan zijn

    Een mens voor wie het moeilijk is om deugdzaam te leven en die toch dapper eraan begint om zichzelf te overwinnen, is tweemaal zo verdienstelijk als diegenen wiens zachte en trage natuur hen niets in de weg legt.

  12. #12
    walk with me!!

    Reacties
    7.848
    10-12-2002

    Citaat Geplaatst door Boekenwurmin Bekijk reactie
    Inderdaad geduldig en positief blijven.
    In sha Allah vind je gauw de geschikte persoon!
    in het algemeen.
    dat geldt voor iedereen. inschaAllah
    Hoe een deugniet toch deugdzaam kan zijn

    Een mens voor wie het moeilijk is om deugdzaam te leven en die toch dapper eraan begint om zichzelf te overwinnen, is tweemaal zo verdienstelijk als diegenen wiens zachte en trage natuur hen niets in de weg legt.

  13. #13
    walk with me!!

    Reacties
    7.848
    10-12-2002

    Citaat Geplaatst door KERSEN_TAART Bekijk reactie
    ik ken het niet
    leuk voor je.
    Hoe een deugniet toch deugdzaam kan zijn

    Een mens voor wie het moeilijk is om deugdzaam te leven en die toch dapper eraan begint om zichzelf te overwinnen, is tweemaal zo verdienstelijk als diegenen wiens zachte en trage natuur hen niets in de weg legt.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door DEUGNIET Bekijk reactie
    [Ieder mens kent of ervaart dat wel. Dat blije dansende gevoel dat door je hele lijf scheurt. Het verlangen naar een persoon. Een warme thuis. Gezellige gesprekken, een luisterend oor. Een arm om je heen.

    Verdriet, het gemis, de hunkering naar liefde. Het waarderen van elkaar. De gelukkige momenten. De blijdschap van zwangerschap en de eerste geborene]
    Het hoeft niet altijd een persoon te zijn...
    Wees genadevol

  15. #15
    walk with me!!

    Reacties
    7.848
    10-12-2002

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Het hoeft niet altijd een persoon te zijn...
    leg uit
    Hoe een deugniet toch deugdzaam kan zijn

    Een mens voor wie het moeilijk is om deugdzaam te leven en die toch dapper eraan begint om zichzelf te overwinnen, is tweemaal zo verdienstelijk als diegenen wiens zachte en trage natuur hen niets in de weg legt.