1. #221236
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Zo, ben eindelijk klaar met de woonkamer... Twijfel of ik ook meteen de keuken zal doen aangezien ik nu toch bezig ben. Hoef ik dat morgenochtend niet te doen.

  2. #221237
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Hahaha Bsahtek!

    Laatst werd er iemand boos op mij omdat ik het ijs niet lust van dat merk [emoji38] "als je haagen dazs niet lust dan is echt echt iets mis met je smaakpapillen"
    Diegene die dat zei heeft groot gelijk!!!

    Wat ga jij eten?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  3. #221238
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Diegene die dat zei heeft groot gelijk!!!

    Wat ga jij eten?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Niks

    Ik heb net boodschappen gedaan en ik wilde koken maar eigenlijk nergens trek in.

    Ik lig op de bank en ik twijfel nog of ik de keuken schoon zal maken of dat ik meteen moet gaan douchen en dan gaan slapen.

  4. #221239
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Niks

    Ik heb net boodschappen gedaan en ik wilde koken maar eigenlijk nergens trek in.

    Ik lig op de bank en ik twijfel nog of ik de keuken schoon zal maken of dat ik meteen moet gaan douchen en dan gaan slapen.
    De keuken loopt niet weg.
    Ga douchen en slapen...shgol 3omro may tsala

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  5. #221240
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    De keuken loopt niet weg.
    Ga douchen en slapen...shgol 3omro may tsala

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Haha ik was toch maar wel begonnen. Nog lang niet klaar maar ik ga nu wel stoppen. Handen doen pijn en zijn helemaal rood van chloor+heet water. Ga morgen wel verder.

    Jij slaapt zeker al

  6. #221241
    Bijna Lid

    Reacties
    3.224
    07-06-2016

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Haha ik was toch maar wel begonnen. Nog lang niet klaar maar ik ga nu wel stoppen. Handen doen pijn en zijn helemaal rood van chloor+heet water. Ga morgen wel verder.

    Jij slaapt zeker al
    Hahaha, jij bent mij er ook eentje.
    Succes met schoonmaken vandaag!

    Hoe vaak per week eet jij buiten?
    Krijg er gelijk trek van als ik het zie!

  7. #221242
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Kenzoo Bekijk reactie
    Hahaha, jij bent mij er ook eentje.
    Succes met schoonmaken vandaag!

    Hoe vaak per week eet jij buiten?
    Krijg er gelijk trek van als ik het zie!
    Hahaha

    Dankje! Ik ben alweer opgestaan om te beginnen.

    Te vaak, echt niet goed joh. Wil wel echt minderen. Ben het buiten eten echt zat.

  8. #221243
    Bijna Lid

    Reacties
    3.224
    07-06-2016

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Hahaha

    Dankje! Ik ben alweer opgestaan om te beginnen.

    Te vaak, echt niet goed joh. Wil wel echt minderen. Ben het buiten eten echt zat.
    Hahaha, uitslapen is voor mij ook max. half 9.

    Het is mooi weer, wellicht kun je er straks nog van genieten na het schoonmaken.
    Het is wel verdomd lekker! Ik ben niet zo van de restaurants, ik bestel liever of haal het zelf op zodat ik het rustig op mijn gemak kan opeten. Mensen staren gewoon naar wat je eet of naar de hoeveelheid ervan en dat gaat gepaard met een ongemakkelijke situatie, waarbij je bijna wilt zeggen. Als u ook iets wilt hebben, dan kan dat op mijn kosten zolang u maar niet blijft staren .

    In ieder geval, geniet van je dag en maak er een leuk weekend van!

  9. #221244
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Kenzoo Bekijk reactie
    Hahaha, uitslapen is voor mij ook max. half 9.

    Het is mooi weer, wellicht kun je er straks nog van genieten na het schoonmaken.
    Het is wel verdomd lekker! Ik ben niet zo van de restaurants, ik bestel liever of haal het zelf op zodat ik het rustig op mijn gemak kan opeten. Mensen staren gewoon naar wat je eet of naar de hoeveelheid ervan en dat gaat gepaard met een ongemakkelijke situatie, waarbij je bijna wilt zeggen. Als u ook iets wilt hebben, dan kan dat op mijn kosten zolang u maar niet blijft staren .

    In ieder geval, geniet van je dag en maak er een leuk weekend van!
    Haha ja ik kan ook nooit echt uitslapen. Maar gisteren heb ik wel weer heel lang geslapen. Werd 10 uur wakker.

    Heb verder geen plannen, maar het is hier ook geen lekker weer. Echt heel koud.

    Haha ik heb dat nooit ervaren dat ik aangestaard word. Of ja ik let nooit op de rest dus dan valt het misschien niet op bij mij. Snap wel dat je dat dat ongemakkelijk vindt.

    Bestellen doe ik dan weer echt nooit omdat ik dat zo awkward vind altijd maar ik hoef ook niet te bestellen. Ik woon echt tussen de winkels. Ik hoef maar te bedenken wat ik wil en ik kan het halen.

    Dankjewel jij ook!

  10. #221245
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Mijn (jongste) broertje heeft mijn kast gesloopt [emoji849]

    De onderkant waar de wieltjes in moeten is afgebroken. Nu ligt 1 van de deuren eruit



    Weet iemand toevallig of het mogelijk is om losse onderdelen te kopen bij Woonexpress?

  11. #221246
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Pas je wel op dat niemand je ziet?
    Fulltime lijkt me ook niks aan. Niks voor mij Zou daarom alleen een paar jaar fulltime doen daarna lekker parttime
    komt goed werk dit weekend toevallig ook. Ik werk totdat ik aan kids begin in sha allah. vanochtend ik doezelde bijna in slaap achter het stuur.

  12. #221247
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Plaats een foto van wat...

    Ik heb vandaag maar liefst 12 uurtjes geslapen Alles ingehaald van afgelopen week was zoo moe

  13. #221248
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    komt goed werk dit weekend toevallig ook. Ik werk totdat ik aan kids begin in sha allah. vanochtend ik doezelde bijna in slaap achter het stuur.
    Meskiena ook weekend. Allah y 3awnek
    Ja he met kids wordt t moeilijker. Je wil ze niet naar de crèche sturen maar ook niet telkens opa en oma lastigvallen. Beste is gewoon er zelf voor ze zijn en ze opvoeden.

  14. #221249
    MVC Lid

    Reacties
    21.989
    08-04-2014

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Mijn (jongste) broertje heeft mijn kast gesloopt [emoji849]

    De onderkant waar de wieltjes in moeten is afgebroken. Nu ligt 1 van de deuren eruit



    Weet iemand toevallig of het mogelijk is om losse onderdelen te kopen bij Woonexpress?
    Je gaat me niet zeggen dat dit die nieuwe kast is? Nu al gesloopt?
    Gewoon bellen en aangeven wat er is gebeurd, misschien kunnen ze het voor je bestellen.

  15. #221250
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Theelepeltje Bekijk reactie
    Je gaat me niet zeggen dat dit die nieuwe kast is? Nu al gesloopt?
    Gewoon bellen en aangeven wat er is gebeurd, misschien kunnen ze het voor je bestellen.
    Haha ja dit is die kast waar ik het over had ze slopen echt alles...

    Ja ga ik doen, denk wel dat ze me kunnen helpen. Anders is het wel zonde. Ik wilde m weggeven toch, maar dat gaat nu dan niet.