1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    15.737
    10-03-2010

    hahaha sommige, de meeste reacties, hilarisch, leuk!
    ☾ґε@☂ї√ї⊥ε☤т is ʞɾıןǝʇʇǝɯsǝq ⓖⓔⓔⓕ ⓗⓔⓣ ⓓⓞⓞⓡ

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    15.737
    10-03-2010

    Citaat Geplaatst door DEUGNIET Bekijk reactie
    hoi, ik ben deugniet,sinds 2002 actief en een begrip op m.nl ik ben niet zo social, mijn sixpack heb ik ingeruild om vrouwen van mij af te slaan. kun je het je voorstellen?? (in slowmotion) je houdt je adem in en dan laat je een dikke zucht los.
    ik lees en schrijf graag. ben te vinden bij mjlr, onzinhoekje, v z m en sportrubriek.
    Hoe is het daar?
    ☾ґε@☂ї√ї⊥ε☤т is ʞɾıןǝʇʇǝɯsǝq ⓖⓔⓔⓕ ⓗⓔⓣ ⓓⓞⓞⓡ

  3. #18
    walk with me!!

    Reacties
    7.848
    10-12-2002

    Citaat Geplaatst door CreativeMind Bekijk reactie
    Hoe is het daar?
    als je het over de toekomstige mrs deugniet hebt. die zit er daar (nog) niet tussen.

    heeft je oproep nog zijn vruchten afgeworpen??
    Hoe een deugniet toch deugdzaam kan zijn

    Een mens voor wie het moeilijk is om deugdzaam te leven en die toch dapper eraan begint om zichzelf te overwinnen, is tweemaal zo verdienstelijk als diegenen wiens zachte en trage natuur hen niets in de weg legt.

  4. #19
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Kort. Dat ben ik. Ben maar 1.60

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    180
    30-11-2012

    Hoi! Ik ben Miira! Tikje chaotisch, spontaan en een prater!
    Van een six-pack is geen spraken maar ik droom er graag van
    Het leven is voor mij veel te leuk om me te beperken tot hobby's! Ik doe alles wat mij leuk lijkt in binnen mijn plaatje past. ( Topic starter, leuke dit!!)

  6. #21
    Arassuil

    Reacties
    4.673
    11-03-2006

    Hello, ik ben n00B. Ik heb hier 11 jaar geleden al een account gemaakt en bijna 5 000 berichten verder, ben ik nog altijd een noob. Hopeloos.

    Voor de rest ben ik introvert, ben heel goed in alles overdenken, betweterig (maar ik weet gewoon heel veel, can't help it) en grappig (bewijs: Ik moet altijd lachen om mijn eigen grappen. Zegt genoeg)
    En ik ben raar. Heel raar.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Haha, leuk dit! Net een m.nl AA meeting.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    180
    30-11-2012

    Exactly my thoughts!

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door n00B Bekijk reactie
    Hello, ik ben n00B. Ik heb hier 11 jaar geleden al een account gemaakt en bijna 5 000 berichten verder, ben ik nog altijd een noob. Hopeloos.

    Voor de rest ben ik introvert, ben heel goed in alles overdenken, betweterig (maar ik weet gewoon heel veel, can't help it) en grappig (bewijs: Ik moet altijd lachen om mijn eigen grappen. Zegt genoeg)
    En ik ben raar. Heel raar.

    , leuk!

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Lijkt net een groepssollicitatie bij de Lidl.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Ik ben een koffie drinker. Ik was koffie aan het drinken toen ik deze nick aanmaakte, daar komt ook mijn inspiratie vandaan. Koffie is mijn drugs, het vermomt mijn chronische vermoeidheid en ik dacht beter verslaafd aan koffie dan aan iets anders.. right

  12. #27
    Bijna Lid

    Reacties
    4.903
    25-01-2016

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Lijkt net een groepssollicitatie bij de Lidl.

  13. #28
    Tetouzint.

    Reacties
    32
    14-04-2017

    Hoi, Starbucks is de naam. Ik hou van eten, koken, lezen, voetballen en reizen. Ik ben extreem grappig, en ben ook kinda weird. Ik studeer verloskundige op het HBO. Verder ben ik vrolijk en temperamentvol. Was gestopt, maar nu weer back. Dat was het wel. Laterzzzz
    Citaat Geplaatst door jaguarr Bekijk reactie
    Ik draag ook skinny jeans van dsquard , ben ik nu minder man!! Mijn goedkoopste outfit is 2 rug?? Soms pak ik een zonnebank voor een kleurtje. Maar ik durf er mijn handen voor op het vuur te zetten dat ik meer mannelijk dan alle mannen inclusief jouw hele familie die er bij jou vanaf de kleuterklas in de klas hebben gezet of gekent. Ik ben een mooiboy met cash!!

  14. #29
    Tetouzint.

    Reacties
    32
    14-04-2017

    Grappig dit .
    Citaat Geplaatst door jaguarr Bekijk reactie
    Ik draag ook skinny jeans van dsquard , ben ik nu minder man!! Mijn goedkoopste outfit is 2 rug?? Soms pak ik een zonnebank voor een kleurtje. Maar ik durf er mijn handen voor op het vuur te zetten dat ik meer mannelijk dan alle mannen inclusief jouw hele familie die er bij jou vanaf de kleuterklas in de klas hebben gezet of gekent. Ik ben een mooiboy met cash!!

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    110
    11-04-2017

    ik ben.................

    kan je hier dan gewoon alles zeggen over jezelf.??
    (geaardheid en welke religie etc...)

    wat kan wél.?? en wat kan níét.??

    vroeger was alles beter
    toen kon je drinken uit de sloot en was je vóór je 40é dood